Strona 1 z 1

[Inny] - Besiek - Pajero 2,5 TD Sport, 115 KM, 2004

: 28 lis 2010, 21:17
autor: Besiek
Zgodnie z zapowiedzią nabyłem nowe wozidło którego fotki zamieszczam poniżej:

Obrazek Obrazek

Samochód został wyprodukowany w 2004 i ma motorek 2.5 TD o mocy 115 KM (a na pewno miał tyle jak wyjeżdżał z fabryki).

: 28 lis 2010, 21:23
autor: Lorry
Jako obok Zośki czy zamiast niej :?:

No pewnie nieco większy muł będzie, ale na plus to naped na 4 koła.

Mógłbyś dodać w tytule że chodzi o Mitsu Pajero Sport

: 28 lis 2010, 21:29
autor: Besiek
Lorry pisze:Mógłbyś dodać w tytule że chodzi o Mitsu Pajero Sport
zrobiłem to z premedytacją :mrgreen:.
Niestety w mojej rodzinie, przynajmniej do czasu aż syn nie osiągnie wieku który pozwoli mu na zdobycie prawa jazdy, nie ma miejsca na dwa samochody. A z Zosią będę rozstawał się naprawdę z żalem, bo jestem bardzo z niej zadowolony.

: 28 lis 2010, 21:36
autor: BajBus
Besiek pisze:zrobiłem to z premedytacją
i niezgodnie z zasadami obowiązującymi w dziale

więc proszę o edycję i opisanie trochę furki...

: 28 lis 2010, 22:04
autor: Besiek
BajBus dla Ciebie wszystko :lol:

Powyższe "Pahero Sport" zostało sprowadzone z Belgi 2 lata temu i do wczoraj użytkowane przez jednego właściciela który przejechał nim w Polsce około 15 000 km. Samochód ma przejechane 148 tyś. km. więc dużo mniej niż Zosia której za kilkanaście kilometrów wyświetli się 222222 :D . Z wyposażenia ma automatyczną klimatyzację i pół skórzane fotele co można zobaczyć na poniższym zdjęciu.

Obrazek

Oprócz powyższego ma jeszcze pełną elektrykę szyb i lusterek (łącznie z automatycznym składaniem i podgrzewaniem), niestety nie ma niezależnego ogrzewania na którym bardzo mi zależało i które będę musiał założyć we własnym zakresie. Z czysto technicznych spraw to samochód wyposażony jest w dołączany napęd 4x4 z reduktorem ale bez blokad mechanizmów różnicowych. Założone ma również prawie nowe opony typu A/T które pozwolą mi na w miarę bezpieczne przemieszczanie się w kopnym śniegu lub błocie, ale niestety obniża się komfort podróży po asfalcie no i wzrasta trochę zużycie paliwa.
Przed zakupem odwiedziłem nim ASO Mitsubishi które wydało o nim pozytywną opinie, więc w pięknych okolicznościach przyrody/pogody (śnieżyca i oblodzona droga z Krk do W-wy) wracałem nowym nabytkiem do domu.

: 28 lis 2010, 22:11
autor: Anony Mous
mi się też bardzo podobają takie fury i przymierzałem się do jakiegoś suva...ale w gruncie rzeczy doszedłem do wniosku że poza napędem 4x4 mają wiecej minusów....przede wszystkim mniej pojemne mimo większej budy i bardziej paliwożerne...ale rozumiem, że to jakieś pewnie zrealizowane marzenie ...chyba, ze Ci bardzo zależało na 4x4. Ja mam mały podjazd pod dom...i nie raz w zimie przydałby sie taki napęd. Zyczę zadowolenia.

: 28 lis 2010, 22:27
autor: Besiek
Oczywiście że pierwszym i podstawowym powodem zakupu tego typu samochodu było spełnienie marzeń. Ale było też kilka praktycznych powodów które skłoniły mnie do zakupu. Mianowicie prowadzę firmę geodezyjną i ciąganie Zosi po dziurawych budowach strasznie mnie "bolało" to po pierwsze primo, po drugie ostatnia szansa przed końcem roku na odliczenie pełnego Vat'u (a samochodzik ma homologację :D ). Ostatnia sprawa może najmniej istotna, planujemy rozpocząć spędzanie wakacji z przyczepą kempingową a Zosia niestety nie może pochwalić się zbyt dużą DMC przyczepy, w przypadku Pajero przy poszukiwaniu przyczepy nie będę musiał zwracać uwagi na jej masę. Na sam koniec przyznam szczerze że zawsze ciągnęło mnie do Off road'u i mimo iż Pajero Sport nie jest modelem stworzonym do ciężkich wypraw (brak blokad mechanizmów różnicowych) to wydaje mi się iż na początek powinien wystarczyć.