Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ja też mam zamocowane radio po stronie pasażera, dorobiłem do radia prowadnice zeby go wsuwać w te pręty które trzymają siatkę. Kabel od anteny leci pod dywanikami a zasilanie tymczasowo tunelem środkowym do tylnego gniazda zapalniczki. Radio można szybko zdemontować i żadne kable nie walają się pod nogami
pablo2374 pisze:W sumie i ja bym sobie tak zamontował, jednak trzymając auto pod blokiem musiałem je schować aby kogoś nie skusiło
Też trzymam pod blokiem i narazie nic mi się nie przydarzyło prócz przekręconej anteny ale mam tak czuły alarm, że odrazu zaczął wyć a z rana sąsiadka mi opowiadała, bo akurat ma widok na parking
Ja też mam tak jak kolegaGOTI, tylko że mam kable zasilające podłączone na stałe pod bezpieczniki a na kablach oryginalnie jest kostka do szybkiego odłączania radia.
rad25 pisze:A czy mocowanie radia w ten sposób nie przeszkadza w czasie jazdy? Lewa noga nie zawadza? Skąd masz poprowadzone zasilanie, bo chyba nie z gniazda zapalniczki na środkowym tunelu?
Ja mam unidena zamontowanego bardziej po prawej pod kolumne kiery i nic nie przeszkadza -moze ciut słabiej widac ,ale to nie TV.Trzeba tylko dobrze dobrac filtry i nic nie szumi na całej szerokosci pasma i wtedy nie trzeba krecic.Rozgałęziacz poprowadzony z kabli do gniazda zapalniczki p (kabel poprowadzony pod kolumną i pod bezpiecznikami, wcisniety miedzy plastikami w okolice lewel przedniej szybki.Na desce po lewej na podkładce z gumy samoprzylepnej (bez wiercenia) leży gruszka.Rozgałęziacz trzyma się na desce tuż przy szybce na "rzep przemysłowy".Tam też mam podłączony kabel do GPS i CB-poprowadzony i wciśnięty między łączeniami plastików
No tak, tylko większoś z kolegów ma wersje A Zafirki a tam trochę inaczej jest z przestrzeniami niż w wersji B, inaczej wyglądają plastiki. Zastanawiam się na wersją kolegi @Bartez ponieważ ma takie autko jak ja tylko że w dieselku. Ciekawi mnie jaki masz widok na radio w czasie jazdy? Czy nie musisz się przechylać na prawo żeby coś zobaczyć i ewentualnie manipulować przy radiu? Jakie masz radio i jak się ono spisuje ponieważ różne są opinie odnośnie CB w Zośce B?
Ja mam starego alana78plus (antena no name) i nic nie brumi i nie szumi .Odnośnie widoczności to trzeba lekko sie wychylić aby zobaczyć wyświetlacz ale niejest to zbyt uciążliwe. Pozatym ja jak ustawię radio to rzadko kiedy coś przy nim manipuluję, pozatym w dalsze trasy jeżdżę z nawigatorem-radiotelefonistą w postaci żony i to ona wtedy obsługuje radiostacje
Ja zastanawiam sie nad zakupem LAFAYETTE VENUS, wtedy cała gałkologia jest w gruszce i nie ma problemu z radiem bo można go np. schować w schowku pod fotelem pasażera. Ale nie mam informacji jak się ono spisuje. Może ktoś posiada takowe CB i może coś o nim napisać.
rad25, ja mam co prawda Lafayeta ale Atene (sterowanie też mam w gruszce) i nie narzekam: nic nie szumi ładnie zbiera a co do Venus jest to tzw. "ręczniak" słaby głośnik i trudny do regulacji Jak chcesz to mogę Ci opylić właśnie "ręczniaka" ale Alana 42
rad25, sparzyłem się na "ręczniakach" bo to nie radyjka do samochodu i Tobie też odradzam. Lafayette miał taki fajny model (nie mogę go jakoś znaleźć) składający się z dwóch części: jedna główna którą można było umieścić nawet w bagażniku i i druga coś w rodzaju panela radiowego. Jak kupowałem Atenę to opisywana wersja była przy droga i dlatego padło na Atenę (i nie żałuję).
Ja mnie najdzie ochota na dłubanie z lutownicą to mam w planach (oczywiście po zakupie Zafiry) zrobić coś podobnego co mój kolega swego czasu zrobił w Passacie: http://forum.vw-passat.pl/threads/27183 ... 7e43f8d23e
Będzie niezła dłubanina, ale może się opłaci