[A]chip tuning do dtl 2.0 z 82 koni na 101 koni

Modyfikacje dla Zafiry A
Wiadomość
Autor
samson

#31 Post autor: samson »

"Miejsce gdzie spotykają się chamy?
Nie no żartuję,widzę w stopce Niemcy,domyślam się,że teraz z ortami ciężko"
?????????
Praca bezbledna tylko nie na temat!

Temat: chip tuning do dtl 2.0 z 82 koni na 101 koni

radziko
Bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 22 wrz 2010, 12:52
Imię: Radek
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Opel Zafira B 1.8
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z18XER
Gender:

#32 Post autor: radziko »

samson jak możesz to napisz coś więcej na temat tego chip tuningu, może uda Ci się uzyskać więcej info na temat tego oprogramowania. Masz 101 kucy bez intercoolera?

SH'Raku

#33 Post autor: SH'Raku »

kinio pisze:witam moja zoska ma równierz 82 kucyki i powiem szczerze ze troszke mało . jest ok jak jadą 2-3 osoby jak wiecej to przy wyprzedzaniu jest juz gozej. prosze o podanie namiarów na ta przeróbke . dzieki i pozdrawiam :) :driver:
Obrazek

Jak widać na załączonym obrazku, nie masz zbyt dużego wyboru ;)
jak wpisałem fraze, bez OPEL to jeszcze chyba z 2 miejscowości dodatkowo się pojawiły,
natomiast Niemcy i Francuzi nie mogą zbytnio narzekać na brak takich warsztatów :D

NO I KILKA SŁÓW NA TEN TEMAT + OFERTA, TU JA MAM NAJBLIŻEJ ;) KATOWICE
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2011, 11:58 przez SH'Raku, łącznie zmieniany 1 raz.

Anony Mous

#34 Post autor: Anony Mous »

slonski-hahor pisze: jak wpisałem fraze, bez OPEL to jeszcze chyba z 2 miejscowości dodatkowo się pojawiły,
natomiast Niemcy i Francuzi nie mogą zbytnio narzekać na brak takich warsztatów :D
Jak widzę znalazł się tam Geko-Cars z Poznania. Niestety już w wakacje do nich dzwoniłem. Oni mogą Ci zrobić opla ale CDTI. Naszych się nie tykają. Po za tym firma godna polecenia - znajomy skodę u nich robił - mają hamownię i profesjonalnie podchodzą do tematu.

Andrzej13

#35 Post autor: Andrzej13 »

Ja mogłem to zrobić u faceta w warsztacie za 250zł z 101-130 ale się nie zdecydowałem .
nie jestem pewien czy to jest dobre podwyższa moc na maksa co powoduje szybsze niszczenie silnika. :driver:

kubik_CDTi

#36 Post autor: kubik_CDTi »

Za 250zł to jest gotowiec klepany na jedno kopyto i zakończenie tej historii nie jest oczywiste.

Mihó

#37 Post autor: Mihó »

Y20DTH robiliśmy u Auto-Lider'a w Plewiskach pod Poznaniem. Polecam :)

Andrzej13

#38 Post autor: Andrzej13 »

kubik_CDTi pisze:Za 250zł to jest gotowiec klepany na jedno kopyto i zakończenie tej historii nie jest oczywiste.
Jest to renomowany warsztat w mojej okolicy robiłem u nich pompę i chodzi jak złoto zapłaciłem 1100 zł razem z montażem naprawiają tylko ropniaki i mają specjalistyczny sprzęt swoich pracowników szkolą w Niemczech :driver:

ronin

#39 Post autor: ronin »

Andrzej13 pisze:Jest to renomowany warsztat w mojej okolicy robiłem u nich pompę i chodzi jak złoto zapłaciłem 1100 zł razem z montażem naprawiają tylko ropniaki i mają specjalistyczny sprzęt swoich pracowników szkolą w Niemczech :driver:
To nie zmienia faktu że kolega kubik dobrze ci napisał - najlepsze rezultaty są po ręcznej korekcie softu bo każde auto używane jest "inne" i dużo zależy od kondycji turbiny, wtrysków i tp.

Andrzej13

#40 Post autor: Andrzej13 »

ronin pisze:
Andrzej13 pisze:Jest to renomowany warsztat w mojej okolicy robiłem u nich pompę i chodzi jak złoto zapłaciłem 1100 zł razem z montażem naprawiają tylko ropniaki i mają specjalistyczny sprzęt swoich pracowników szkolą w Niemczech :driver:
To nie zmienia faktu że kolega kubik dobrze ci napisał - najlepsze rezultaty są po ręcznej korekcie softu bo każde auto używane jest "inne" i dużo zależy od kondycji turbiny, wtrysków i tp.
I tu się z tobą zgadzam bo jak wiesz każda fabryka ustawia moc silnika na 70% ze względu na żywotność silnika i właśnie to mieli zrobić wgrać nowy program co zwiększyło by moc silnika o 25%robili to już nie raz w zefirach . :piwo:

ronin

#41 Post autor: ronin »

Andrzej13 pisze:I tu się z tobą zgadzam bo jak wiesz każda fabryka ustawia moc silnika na 70% ze względu na żywotność silnika i właśnie to mieli zrobić wgrać nowy program co zwiększyło by moc silnika o 25%robili to już nie raz w zefirach . :piwo:
Wolałbym żebyś się nie zgadzał ale za to zrozumiał co napisaliśmy ;) A te 70% to jakaś bujda na resorach. Poczytaj trochę - na tym forum jest wątek o tuningu (przy okazji grupowej wycinki DPF'a) i jak jest "w realu" widać dopiero na hamowni

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zafira A”