[A]chip tuning do dtl 2.0 z 82 koni na 101 koni
kinio pisze:witam moja zoska ma równierz 82 kucyki i powiem szczerze ze troszke mało . jest ok jak jadą 2-3 osoby jak wiecej to przy wyprzedzaniu jest juz gozej. prosze o podanie namiarów na ta przeróbke . dzieki i pozdrawiam
Jak widać na załączonym obrazku, nie masz zbyt dużego wyboru
jak wpisałem fraze, bez OPEL to jeszcze chyba z 2 miejscowości dodatkowo się pojawiły,
natomiast Niemcy i Francuzi nie mogą zbytnio narzekać na brak takich warsztatów
NO I KILKA SŁÓW NA TEN TEMAT + OFERTA, TU JA MAM NAJBLIŻEJ KATOWICE
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2011, 11:58 przez SH'Raku, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak widzę znalazł się tam Geko-Cars z Poznania. Niestety już w wakacje do nich dzwoniłem. Oni mogą Ci zrobić opla ale CDTI. Naszych się nie tykają. Po za tym firma godna polecenia - znajomy skodę u nich robił - mają hamownię i profesjonalnie podchodzą do tematu.slonski-hahor pisze: jak wpisałem fraze, bez OPEL to jeszcze chyba z 2 miejscowości dodatkowo się pojawiły,
natomiast Niemcy i Francuzi nie mogą zbytnio narzekać na brak takich warsztatów
Jest to renomowany warsztat w mojej okolicy robiłem u nich pompę i chodzi jak złoto zapłaciłem 1100 zł razem z montażem naprawiają tylko ropniaki i mają specjalistyczny sprzęt swoich pracowników szkolą w Niemczechkubik_CDTi pisze:Za 250zł to jest gotowiec klepany na jedno kopyto i zakończenie tej historii nie jest oczywiste.
To nie zmienia faktu że kolega kubik dobrze ci napisał - najlepsze rezultaty są po ręcznej korekcie softu bo każde auto używane jest "inne" i dużo zależy od kondycji turbiny, wtrysków i tp.Andrzej13 pisze:Jest to renomowany warsztat w mojej okolicy robiłem u nich pompę i chodzi jak złoto zapłaciłem 1100 zł razem z montażem naprawiają tylko ropniaki i mają specjalistyczny sprzęt swoich pracowników szkolą w Niemczech
I tu się z tobą zgadzam bo jak wiesz każda fabryka ustawia moc silnika na 70% ze względu na żywotność silnika i właśnie to mieli zrobić wgrać nowy program co zwiększyło by moc silnika o 25%robili to już nie raz w zefirach .ronin pisze:To nie zmienia faktu że kolega kubik dobrze ci napisał - najlepsze rezultaty są po ręcznej korekcie softu bo każde auto używane jest "inne" i dużo zależy od kondycji turbiny, wtrysków i tp.Andrzej13 pisze:Jest to renomowany warsztat w mojej okolicy robiłem u nich pompę i chodzi jak złoto zapłaciłem 1100 zł razem z montażem naprawiają tylko ropniaki i mają specjalistyczny sprzęt swoich pracowników szkolą w Niemczech
Wolałbym żebyś się nie zgadzał ale za to zrozumiał co napisaliśmy A te 70% to jakaś bujda na resorach. Poczytaj trochę - na tym forum jest wątek o tuningu (przy okazji grupowej wycinki DPF'a) i jak jest "w realu" widać dopiero na hamowniAndrzej13 pisze:I tu się z tobą zgadzam bo jak wiesz każda fabryka ustawia moc silnika na 70% ze względu na żywotność silnika i właśnie to mieli zrobić wgrać nowy program co zwiększyło by moc silnika o 25%robili to już nie raz w zefirach .