Montaż sterowania radiem z kierownicy
Moderator: Sebu$
jaki to był kabelek???? założyłem pioneera, sterowanie kierownicy z interfejsem, podświetlenie działa ale gaśnie data.. który to kabelek???sQcha pisze:Część osób, które wymieniły radio na nieoryginalne ma problem z wyświetlaczem, a mianowicie, że po włączeniu radia gaśnie data.
Wystarczy przeciąć jeden kabelek idący z fabrycznej kostki, a data będzie cały czas na wyświetlaczu.
Poniżej zamieszam fotki który to pin w kostce i który kabelek.
Mam nadzieje, że pomogłem.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
ja kupowałem u nich już 2 fejsy i z alpine i z pioneerem ładnie działają.[/quote]
Dzwonilem dzis do tej firmy i maja fejs za 129 zl plus koszty przesylki 12 zl , istnieje możliwośc odbioru osobistego z ktorego ja chyba chetnie skorzystam.. Fejs jest do radyjek Kenwooda, sony i piooner.. Tylko nie zawsze są i najlepiej zadzwonic zamowic to powiedzą za ile mozna podjechac- czas czekiwania ok. 7dni. Cena wydaje sie chyba atrakcyjna-zwłaszcza dla miejscwych ..
Dzwonilem dzis do tej firmy i maja fejs za 129 zl plus koszty przesylki 12 zl , istnieje możliwośc odbioru osobistego z ktorego ja chyba chetnie skorzystam.. Fejs jest do radyjek Kenwooda, sony i piooner.. Tylko nie zawsze są i najlepiej zadzwonic zamowic to powiedzą za ile mozna podjechac- czas czekiwania ok. 7dni. Cena wydaje sie chyba atrakcyjna-zwłaszcza dla miejscwych ..
- Rybka
- Zafiromaniak
- Posty: 2733
- Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
- Auto: ZAFIRA B
- Model: CDTI
- Oznaczenie silnika: Z19DTL
- Gender:
Jeślik ktoś ma chęci i choć trochę umie posługiwać się lutownicą, to może sam sobie przerobić piloty kierownicy tak żeby działały z radiem SONY lub PIONEER.
Wystarczy zmienić rezystory w pilotach.
Koszt takiej przeróbki to 5zł
Faktem jest ze fejsa łatwiej i szybciej się podłącza, lecz ja polecam poświęcić Zośce 2 godzinki a za zaoszczędzone pieniądze kupić
Sam sobie tak przerobiłem i działa mi z radiem PIONEER DEH 1420UB
Oczywiście piszę tutaj o pilotach z Zafiry A
Wystarczy zmienić rezystory w pilotach.
Koszt takiej przeróbki to 5zł
Faktem jest ze fejsa łatwiej i szybciej się podłącza, lecz ja polecam poświęcić Zośce 2 godzinki a za zaoszczędzone pieniądze kupić
Sam sobie tak przerobiłem i działa mi z radiem PIONEER DEH 1420UB
Oczywiście piszę tutaj o pilotach z Zafiry A
Mam taki wyświetlacz :
http://www.tinypic.pl/75mro48s5tbw
Moje pytanie : czy zmieniając radio na inne z odpowiednim interfejsem będą nadal wyświetlane widoczne dane tzn. zużycie paliwa i te inne pierdoły.
Wiem, że nie wyświetli się nazwa stacji w dolnym wierszu ale co z resztą - jakoś nie mogę znaleźć informacji.
Wyświetlacz włączany jest razem z radiem, z kierownicy radia nie da rady włączyć dlatego moje wątpliwości.
Proszę kolegów którzy mają zamontowane radia niefabryczne o informacje co wyświelane jest na wyświetlaczu czy po zmianie radia staje się tylko niepotrzebnym dodadkiem.
Pozdrawiam.
http://www.tinypic.pl/75mro48s5tbw
Moje pytanie : czy zmieniając radio na inne z odpowiednim interfejsem będą nadal wyświetlane widoczne dane tzn. zużycie paliwa i te inne pierdoły.
Wiem, że nie wyświetli się nazwa stacji w dolnym wierszu ale co z resztą - jakoś nie mogę znaleźć informacji.
Wyświetlacz włączany jest razem z radiem, z kierownicy radia nie da rady włączyć dlatego moje wątpliwości.
Proszę kolegów którzy mają zamontowane radia niefabryczne o informacje co wyświelane jest na wyświetlaczu czy po zmianie radia staje się tylko niepotrzebnym dodadkiem.
Pozdrawiam.
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Powinieneś mieć taki kod w nr VIN:Zubek pisze:Witam czy jest możliwe że fabrycznie nie mam podłączonego sterowania z kierownicy?
Według vin było radio z nawigacją a z kostki w kierownicy wychodzą tylko przewody do poduchy i na klakson od sterowania wiszą puste.
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
sprawdź
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
-
- Świeżak
- Posty: 23
- Rejestracja: 29 mar 2014, 11:26
- Imię: Darek
- Lokalizacja: Sulechów
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Gender:
Witam
Jako, że jak każdy posiadacz Zafirki mam problem przetarciem przycisku klaksonu pomyślałem sobie, żeby może zmienić kierownice na jakąś inna, lecz nie tracąc żadnych funkcji.
Po poszukiwaniach najbardziej odpowiednią wydawałby się kierownica od Vectry C GTS lub OPC przed liftem i stąd pytanie czy orientuje się ktoś, czy do zafiry A takowa podejdzie :
czy podejdzie na wieloklin,
czy podejdzie poduszka choć są dwa rodzaje i jedno nabojowa na zdjęciach ma taka samą wtyczkę jak od zafiry,
czy sterowanie będzie działać
poniżej ling do kierownicy o której mowa
Link
Z góry dziękuję za odpowiedz
Pozdrawiam
Darek
Jako, że jak każdy posiadacz Zafirki mam problem przetarciem przycisku klaksonu pomyślałem sobie, żeby może zmienić kierownice na jakąś inna, lecz nie tracąc żadnych funkcji.
Po poszukiwaniach najbardziej odpowiednią wydawałby się kierownica od Vectry C GTS lub OPC przed liftem i stąd pytanie czy orientuje się ktoś, czy do zafiry A takowa podejdzie :
czy podejdzie na wieloklin,
czy podejdzie poduszka choć są dwa rodzaje i jedno nabojowa na zdjęciach ma taka samą wtyczkę jak od zafiry,
czy sterowanie będzie działać
poniżej ling do kierownicy o której mowa
Link
Z góry dziękuję za odpowiedz
Pozdrawiam
Darek
Witam koledzy.Posiadam radio JVC KD-SC601 i w radyjku mam trzy wejścia na wtyczki lecz jedno jest bez pinów natomiast w Zośce sa trzy wtyczki i wszystkie z pinami więc jedna jest nie podłączona ale gdy przytrzymam przycisk na kierownicy + lub - to na wyświetlaczu w radiu pojawia się napis TEL. Jesli macie jakieś pomysły na to to czekam na odpowiedż.Dziękuje
- Rybka
- Zafiromaniak
- Posty: 2733
- Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
- Auto: ZAFIRA B
- Model: CDTI
- Oznaczenie silnika: Z19DTL
- Gender:
Pomysły na co?
chcesz zrobić sterowanie z kierownicy czy chcesz by nie wyświetlało ci TEL ?
O sterowaniu zapomnij w tym radiu, chyba że kupisz interfejs a żeby zniknął napis TEL przetnij brązowy przewód z radia opisany TEL lub MUTE TEL.
chcesz zrobić sterowanie z kierownicy czy chcesz by nie wyświetlało ci TEL ?
O sterowaniu zapomnij w tym radiu, chyba że kupisz interfejs a żeby zniknął napis TEL przetnij brązowy przewód z radia opisany TEL lub MUTE TEL.
Ostatnio zmieniony 14 mar 2015, 20:21 przez Rybka, łącznie zmieniany 1 raz.
- Rybka
- Zafiromaniak
- Posty: 2733
- Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
- Auto: ZAFIRA B
- Model: CDTI
- Oznaczenie silnika: Z19DTL
- Gender:
Z tyłu radia masz na przewodzie gniazdo jeck opisane WR lub remote input.
Kup sobie jecka i wepnij w gniazdo, podpinaj pod jecka rezystor suwakowy i zobacz czy zmieniając rezystancję radio zadziała jakąś funkcją.
Jeśli tak to można przerobić sterowanie na rezystory i będzię śmigać.
O ile to radio ma sterowanie analogowe, czyli rezystancją.
Jeśli ma sterowanie cyfrowe to tylko cię interfejs ratuje pod to radio. Koszt ok 150 zł.
Kup sobie jecka i wepnij w gniazdo, podpinaj pod jecka rezystor suwakowy i zobacz czy zmieniając rezystancję radio zadziała jakąś funkcją.
Jeśli tak to można przerobić sterowanie na rezystory i będzię śmigać.
O ile to radio ma sterowanie analogowe, czyli rezystancją.
Jeśli ma sterowanie cyfrowe to tylko cię interfejs ratuje pod to radio. Koszt ok 150 zł.
Ostatnio zmieniony 14 mar 2015, 20:41 przez Rybka, łącznie zmieniany 1 raz.