Tak ogólnie to:
1) Zdejmujesz osłonę nad nogami pasażera, pod schowkiem (2 torxy, 3 zatrzaski)
2) Wyjmujesz schowek (4 wkręty torx)
3) Wykręcasz jeden wkręt pod popielniczką (torx)
4) Unosisz ku górze, odłączasz kable, wyjmujesz popielniczkę z zapalniczką
5) Odkręcasz dwa wkręty widoczne pod popielniczką, unosisz panel klimatyzacji i zdejmujesz go z "zawiasów"
6) Masz teraz dostęp do ramki radia od dołu i od tyłu
7) Wykręcasz 4 śrubki po bokach radia
Wkładasz "wyjmaki" do zwolnienia blokad (można zrobić ze szprychy, gwoździ itp). Można kupić bo koszują grosze
9) Przy włożonych wyjmakach wypychasz radio z ramki
10) W ramce zostaje wtyk anteny oraz zatrzaśnięte złącze DIN do radia
11) Ramka jest przykręcona z tyłu jedną nakrętką do deski rozdzielczej, odkręcasz ją
12) Wysuwasz trochę ramkę, uwalniasz kostkę DIN i antenową, wyjmujesz ramkę
13) Aby wyświetlacz pracował poprawnie z radiem niefabrycznym, trzeba przeciąć jeden kabelek w kostce od radia (chyba jakiś kabel danych do wyświetlacza) albo zaprogramować wyświetlacz na pracę bez radia.
To chyba tyle...