Strona 1 z 3

A jednak można tylko czemu w takim języku

: 08 lis 2011, 20:13
autor: groouby
przeglądając inne fora napotkałem ciekawą sprawe

http://www.youtube.com/user/PepaS1972

może kiedyś i u nas jakiś specjalista wpadnie na podobny pomysł

Re: A jednak można tylko czemu w takim języku

: 08 lis 2011, 22:02
autor: DJ_Tomcat
groouby pisze:przeglądając inne fora napotkałem ciekawą sprawe

http://www.youtube.com/user/PepaS1972

może kiedyś i u nas jakiś specjalista wpadnie na podobny pomysł
Robi się :)

Re: A jednak można tylko czemu w takim języku

: 21 lis 2011, 13:09
autor: norbert_p
DJ_Tomcat pisze:
groouby pisze:przeglądając inne fora napotkałem ciekawą sprawe

http://www.youtube.com/user/PepaS1972

może kiedyś i u nas jakiś specjalista wpadnie na podobny pomysł
Robi się :)
Czy mam przez to rozumieć, że również potrafisz aktywować te funkcje?

Re: A jednak można tylko czemu w takim języku

: 22 lis 2011, 22:04
autor: DJ_Tomcat
Te funkcje nie sa zaimplementowanie fabryczne, ale mozna je doprogramowac :)
Niedlugo pewnie wrzuce jakies screeny.

: 23 lis 2011, 12:53
autor: franki
Fajne to jest :) Jest nawet w drugim filmie na GIDie :)

Re: A jednak można tylko czemu w takim języku

: 26 lis 2011, 21:03
autor: aszifo
DJ_Tomcat pisze:Te funkcje nie sa zaimplementowanie fabryczne, ale mozna je doprogramowac :)
Niedlugo pewnie wrzuce jakies screeny.

No to teraz kolego czekam na na Twoją odpowiedź, ponieważ bardzo, ale to bardzo mnie to zainteresowało, tylko że ja mam CD70z CID-em. Pytanie tylko o koszty, oraz o ewentualne skutki uboczne tych modyfikacji. Monitoring DPF-u to byłaby naprawdę przydatna funkcja.

Re: A jednak można tylko czemu w takim języku

: 27 lis 2011, 00:45
autor: Bodek
aszifo pisze:Monitoring DPF-u to byłaby naprawdę przydatna funkcja.
Do tego wystarczy troszkę przyzwyczajenia i o-c, który kupisz za niewielki e pieniądze w Chinach :D

: 27 lis 2011, 08:59
autor: aszifo
Tak, ale tu nie chodzi o kombinacje z OC, czy też kontrolę spalania przed wyłączeniem silnika, lub wsłuchiwanie się w jego pracę. Jeżeli wyskoczył by komunikat , tak jak o żarówkach, lub braku płynu w spryskiwaczu, to nawet żona mogła by bezstresowo korzystać z auta. ;)

: 27 lis 2011, 10:26
autor: Anony Mous
Przyzwyczaić to się można do wszystkiego, ale nie porównujmy targania laptopa do auta, wyciągania zaślepki i wpinania O-C z wyzej prezentowanym rozwiązaniem...
Pozostaje oczywiście kwestia nakładu pracy/pieniędzy, ale poczekajmy aż wypowie się zainteresowany.

: 27 lis 2011, 12:07
autor: Bodek
przemeks pisze:Przyzwyczaić to się można do wszystkiego, ale nie porównujmy targania laptopa do auta, wyciągania zaślepki i wpinania O-C z wyzej prezentowanym rozwiązaniem...
Pozostaje oczywiście kwestia nakładu pracy/pieniędzy, ale poczekajmy aż wypowie się zainteresowany.
Każdy z nas wie, że wypalanie następuje co pewien dystans. Dla jazdy po mieści jest to inna wartość, na trasie inna. Nikt nie każe chodzić z laptopem do auta co drugi dzień. Jeżdżąc po mieście robię około 400 kilometrów (średnio), a na trasie nie ma to znaczenia i tak ciężko zauważyć, że akurat filtr się wypala.

Jasne, że chciałbym mieć info na wyświetlaczu, że właśnie się zaczęło wypalanie, ale jak mam to być jakaś doróbka, z którą nie wiadomo co będzie lub będzie kosztowna - to nie ma to żadnego sensu.

Jak kogoś wkurza to wyciąć.

: 27 lis 2011, 12:30
autor: Anony Mous
Heh, ja tylko wyraziłem swoją opinię, każdy może mieć swoją...
Widocznie Adaś Opel był tego samego zdania co kolega Bodek_K i dlatego olał kwestie informowania użytkownika auta o stanie DPF, niech się kierowca domyśli...
Moim zdaniem, im więcej informacji dostaję ze strony auta, tym mniej musze się domyślać/szybciej można zdiagnozować usterkę.

: 27 lis 2011, 12:48
autor: Bodek
przemeks pisze:Heh, ja tylko wyraziłem swoją opinię, każdy może mieć swoją...
Widocznie Adaś Opel był tego samego zdania co kolega Bodek_K i dlatego olał kwestie informowania użytkownika auta o stanie DPF, niech się kierowca domyśli...
Moim zdaniem, im więcej informacji dostaję ze strony auta, tym mniej musze się domyślać/szybciej można zdiagnozować usterkę.
To, że nas jako użytkowników olali to wiadomo, to, że jest to totalny bubel - też.

Jasne i tu oczywiście popieram, że jest to dobry kierunek i czym więcej informacji tym lepiej, zważywszy, że jeździmy Oplami.
przemeks pisze:Poczekajmy wiec na propozycje cenowe, czy skórka będzie warta wyprawki :)
:piwo:
Dokładnie :piwo:

: 27 lis 2011, 12:55
autor: Anony Mous
Poczekajmy wiec na propozycje cenowe, czy skórka będzie warta wyprawki :)
:piwo:

: 27 lis 2011, 13:37
autor: aszifo
Osobiście nawet nie upieram się przy polskiej wersji językowej. Angielski też mógłby być, ważne aby były chociaż niektóre funkcje pokazane przez tego czeskiego fachurę :lol:

: 20 kwie 2012, 22:41
autor: PepaS
Można pobrać podręcznik użytkownika, wciąż tylko w języku angielskim - Tutaj. Jeśli jesteś zainteresowany Mogę przetłumaczyć na język polski ;)