Cisnienie doładowania - diagnostyka interfejsem
Moderator: Sebu$
- Mattai
- Zafiromaniak
- Posty: 786
- Rejestracja: 15 lis 2009, 15:23
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: Zafira
- Model: C
- Oznaczenie silnika: A20DT
- Gender:
Cisnienie doładowania - diagnostyka interfejsem
Do doświadczonych kolegów - który parametr w fejsie diagnost. odpowiada i jakie powinien mieć wartości jeżeli chodzi o doładowanie turbiny?
W jakich zakresach wartości można się spodziewać nieszczelności?
Bo mam wrażenie ze któryś cybant mi puszcza, tylko nie mogę wyczaić który.
W jakich zakresach wartości można się spodziewać nieszczelności?
Bo mam wrażenie ze któryś cybant mi puszcza, tylko nie mogę wyczaić który.
Ostatnio zmieniony 09 cze 2011, 19:10 przez Mattai, łącznie zmieniany 2 razy.
Scorpio I Lift-back 2.0(OHC)>VW Golf III Variant 1.9TDI(ALE)> ZA 2.0(Y20DTH)>ZC 2.0 (A20DT)
- Mattai
- Zafiromaniak
- Posty: 786
- Rejestracja: 15 lis 2009, 15:23
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: Zafira
- Model: C
- Oznaczenie silnika: A20DT
- Gender:
Na pewno mam uszczelkę do wymiany pod EGR troszkę okolica zapluta mazidłem, ale zastanawia mnie bo jak autko odpale to rura od turbo do IC jest jakoś tak - miękka, nawet bardzo, troszkę mnie to zastanowiło, do tego pojawił się szum którego wcześniej może nie wyłapałem.
Scorpio I Lift-back 2.0(OHC)>VW Golf III Variant 1.9TDI(ALE)> ZA 2.0(Y20DTH)>ZC 2.0 (A20DT)
- oki
- Mieszkaniec
- Posty: 399
- Rejestracja: 11 kwie 2010, 23:15
- Imię: Darek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Zafira B 2.0 Panorama
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
Podam wartosci dla 2.0 LET
Na wolnych obrotach silnik zasysa ok -0,8 Bara względem atmosferycznego więc rura jest miękka.
Turbina pompuje z reguły 0,6-0,7 Bara przynajmniej u mnie i w tym przypadku twardnieje.
Wojtek dla odmiany deklaruje ponad 1,1 BAR (czy oby nie wirusik)
Wskaźniki obydwa miałem na stole i sprawdzałem ciśnieniowo są identycznie wyskalowane.
Co do pytanie to interfejs diagnost. podaje wartość napięciowo AIR INTAKE lub wartość w Bar. gdzieś poniżej w oknie. Jest też tam temperatura zasysanego powietrza.
Na wolnych obrotach silnik zasysa ok -0,8 Bara względem atmosferycznego więc rura jest miękka.
Turbina pompuje z reguły 0,6-0,7 Bara przynajmniej u mnie i w tym przypadku twardnieje.
Wojtek dla odmiany deklaruje ponad 1,1 BAR (czy oby nie wirusik)
Wskaźniki obydwa miałem na stole i sprawdzałem ciśnieniowo są identycznie wyskalowane.
Co do pytanie to interfejs diagnost. podaje wartość napięciowo AIR INTAKE lub wartość w Bar. gdzieś poniżej w oknie. Jest też tam temperatura zasysanego powietrza.
Ostatnio zmieniony 09 cze 2011, 19:11 przez oki, łącznie zmieniany 1 raz.