kontrolka z samochodem i kluczem

Czyli problemy z prądem w Opel Zafira (osprzęt elektryczny, włączniki, przekaźniki, szyby elektryczne, oświetlenie itp.)

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
Anony Mous

#241 Post autor: Anony Mous »

H,Łajszczak pisze:Tak jak napisali Koledzy,objaw typowy dla uszkodzonej świecy żarowej,
tak jak kolega napisał na 99% problem dotyczy świecy żarowej, u mnie jest ten sam problem na chwilę obecną.

mireklak

#242 Post autor: mireklak »

byłem dzisiaj na odczycie błędów - był tylko jeden dotyczący świec żarowych, tak więc mieliscie rację :)

dzięki za pomoc
Mirek

Awatar użytkownika
raszmen
Bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 18 kwie 2010, 10:59
Lokalizacja: Ogrodzona
Model:

#243 Post autor: raszmen »

Dziś po odpaleniu nie zgasła mi ta nieszczęsna kontrolka z samochodem i kluczem. Po podpięciu pod kompa pokazało błędy:
P0560 - Za niskie wejście napięcia syste- mu
(0A) - Nie występuje

P1694 - Otwarty obwód lampki kontrolnej czasu wstępnego żarzenia
(04) - Nie występuje

Jeśli chodzi o pierwszy błąd aku mam nowy od około 2 miesięcy i nie wiem czy szukac w alternatorze jakiegoś problemu?
Co do drugiego któraś świeca padła czy źle interpretuje błędy :?: Proszę o rady

darkp1

#244 Post autor: darkp1 »

Przy błędach masz "nie występuje" czyli błąd w przeszłości wystąpił ale już nie jest aktywny. Skasuj błędy i zobacz jak sytuacja się będzie prezentować. Jeśli błędy dalej będą trzeba się będzie temu przyjrzeć.

Harry200
Zafiromaniak
Posty: 2531
Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
Imię: Henryk
Lokalizacja: Raszyn
Auto: Zafira
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Y22DTR
Gender:

#245 Post autor: Harry200 »

raszmen pisze:P1694 - Otwarty obwód lampki kontrolnej czasu wstępnego żarzenia
Jeżeli chodzi o ten błąd to masz prawdopodobnie niekontakt lub spaloną żarówkę od podgrzewania świec żarowych,jak odpalasz samochód to kontrolka od świec Ci się zapala. :?:

Awatar użytkownika
raszmen
Bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 18 kwie 2010, 10:59
Lokalizacja: Ogrodzona
Model:

#246 Post autor: raszmen »

H,Łajszczak pisze:
raszmen pisze:P1694 - Otwarty obwód lampki kontrolnej czasu wstępnego żarzenia
Jeżeli chodzi o ten błąd to masz prawdopodobnie niekontakt lub spaloną żarówkę od podgrzewania świec żarowych,jak odpalasz samochód to kontrolka od świec Ci się zapala. :?:
Kontrolka od świec się zapala, błędy skasowałem zobaczymy co będzie dalej.

darkp1

#247 Post autor: darkp1 »

A w kontrolkach nie ma przypadkiem diód?

darek zuh

#248 Post autor: darek zuh »

scaniairizar pisze:temat był troche razy poruszany.

musisz podjechać na kompa, odczytać błędy. ale wnioskując po opisie to zdechła któraś swieca żarowa.
panowie mam problem wymienilem sterownik na pompie glowny 20dth i teraz pokazuje mi samochód z kluczykiem dochodzi do 3 tys. i dalej nieraz rusza, czasami jest okej przed wymiano blo okej, juz nie mam sily i kasy
Ostatnio zmieniony 09 maja 2011, 13:02 przez darek zuh, łącznie zmieniany 1 raz.

marian07

#249 Post autor: marian07 »

Wczoraj się zapaliła jak jechałem do pracy - żadnych objawów niepokojących, wszystko chodzi OK, zczytałem błyski "na oko":

(sorry za zapis, nie bardzo wiem jak się te liczby grupuje, ale tak błyskało)

10 1 3 10
10 4 2 10
10 1 7 10
1 5 4 5

po tym zczytywaniu już się nie zapaliła, ale dziś rano podobnie się zapaliła.

Prośba, może ktoś odszyfruje albo lina mi zapoda gdzie szukać bo nie mogę dojść do tabeli czy tam innego spisu kodów. Silnik 125 km, 1.8, zagazowany sekwencją, kluczyk wyskakuje przy jeździe już na gazie.

Harry200
Zafiromaniak
Posty: 2531
Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
Imię: Henryk
Lokalizacja: Raszyn
Auto: Zafira
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Y22DTR
Gender:

#250 Post autor: Harry200 »

Dwa błędy dotyczą układu sondy lambda a ogólnie złej mieszanki którą sonda wychwyciła,jeden złej pracy katalizatora ale to może być że ma za bogatą mieszankę,skoro to na gazie to pewnie trzeba pojechać na małe regulacje do gazowników..

marian07

#251 Post autor: marian07 »

OK, duże dzięki, czyli jest OK :piwo: .
Rzeczywiście mogło coś się rozregulować bo w długi weckend zrobiłem 3500 do żabojadów i powrót.

nowy76

#252 Post autor: nowy76 »

Witam!
byłem dzisiaj na kompie pokazało mi 2 nowe błędy
wcześniej miałem P 0105 P 1105 ale o tym już coś było pisane , a teraz wyświetlają mi się
P 1590 i P 0070 czy ktoś to przerabiał ????

Awatar użytkownika
MieHor
Zafiromaniak
Posty: 2915
Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
Imię: Mieczysław
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#253 Post autor: MieHor »

P0070 Ambient Air Temperature Sensor Malfunction B-016
P0070 Ambient Air Temperature Low Input B-016
P0070 Ambient Air Temperature High Input B-016
lub
P0070 Temperatura powietrza otoczenia- duża wartość na wejściu B-16
P0070 Temperatura powietrza otoczenia- mała wartość na wejściu B-16


P1590 Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, napięcie za wysokie C-21
P1590 Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, napięcie za niskie C-21
P1590 Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, obwód otwarty C-21
P1590 Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, za wysoka temperatura stopnia mocy C-21

nowy76

#254 Post autor: nowy76 »

MieHor pisze:P0070 Ambient Air Temperature Sensor Malfunction B-016
P0070 Ambient Air Temperature Low Input B-016
P0070 Ambient Air Temperature High Input B-016
lub
P0070 Temperatura powietrza otoczenia- duża wartość na wejściu B-16
P0070 Temperatura powietrza otoczenia- mała wartość na wejściu B-16


P1590 Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, napięcie za wysokie C-21
P1590 Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, napięcie za niskie C-21
P1590 Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, obwód otwarty C-21
P1590 Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, za wysoka temperatura stopnia mocy C-21
OK dzięki
a czy ktoś to naprawiał ?

Awatar użytkownika
Dziadek13
Zafiromaniak
Posty: 2004
Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
Imię: Jorg
Lokalizacja: Mysłowice
Auto: VW Turan była zafira DTL
Model: Turan
Oznaczenie silnika: AVQ
Gender:

#255 Post autor: Dziadek13 »

Jaki silnik ? Przypszczam że 2.2 ale zgaduje to w nim ten błąd sie pojawia jak uszkodzony jest ten drugi zaworek za elektrozaworkiem od turbiny tam masz dwa ten drugi mniejszy.
Co do pierwszego błędu to polecam lekture no i tu lektura
Nie mam tego silnika ale foto z netu.
Obrazek
Ostatnio zmieniony 24 maja 2011, 21:52 przez Dziadek13, łącznie zmieniany 2 razy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka i elektronika”