przepływomierz powietrza cdti
Witam,
Mam pytanie, mam zafire B 1,9 CDTI 120km z numerem 55350046.. Czy przepływomierz ma taki sam nr? Macie może kostkę z 4 kablami? I Czy ten przepływomierz ma 4 mostki do tych kablów?
Mam pytanie, mam zafire B 1,9 CDTI 120km z numerem 55350046.. Czy przepływomierz ma taki sam nr? Macie może kostkę z 4 kablami? I Czy ten przepływomierz ma 4 mostki do tych kablów?
-
- Bywalec
- Posty: 102
- Rejestracja: 06 lut 2011, 22:27
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Namysłów - Opolskie
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Koledzy, odświerzę temat. Chodzi mi czy w przepływomierzu są cztery piny do wtyczki, bo do wtyczki dochodzą cztery kable a ja mam tylko trzy piny, wygląda jakby jeden był wyłamany. Mam problemy z obrotami powyżej 2 tyś. i dzisiaj czyściłem przewpływomierz i zauważyłem że są tylko trzy piny.
Czyszczenie nie pomogło i może brak tego pinu jest rozwiązaniem mojego problemu.
Czyszczenie nie pomogło i może brak tego pinu jest rozwiązaniem mojego problemu.
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Tak to wygląda: POPATRZ TUrobpiwcio pisze:Koledzy, odświerzę temat. Chodzi mi czy w przepływomierzu są cztery piny do wtyczki, bo do wtyczki dochodzą cztery kable a ja mam tylko trzy piny, wygląda jakby jeden był wyłamany. Mam problemy z obrotami powyżej 2 tyś. i dzisiaj czyściłem przewpływomierz i zauważyłem że są tylko trzy piny.
Czyszczenie nie pomogło i może brak tego pinu jest rozwiązaniem mojego problemu.
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
ale gdzie sa te trzy piny? we wtyczce? widać że jeden z nich jest złamany? wypedałowałeś jakieś błędy?robpiwcio pisze:Koledzy, odświerzę temat. Chodzi mi czy w przepływomierzu są cztery piny do wtyczki, bo do wtyczki dochodzą cztery kable a ja mam tylko trzy piny, wygląda jakby jeden był wyłamany. Mam problemy z obrotami powyżej 2 tyś. i dzisiaj czyściłem przewpływomierz i zauważyłem że są tylko trzy piny.
Czyszczenie nie pomogło i może brak tego pinu jest rozwiązaniem mojego problemu.
Wczoraj wszedł w tryb awaryjny.Ledwo dociągnął się do domu.Do 2000 obrotów.Op-com pokazał przepływomierz P0 100-08. Błąd dało się wykasować i odzyskał obroty.Na op-comie przepływka pokazywała że pracuje.Po przeczytaniu kilku postów podejrzenie padło na filtr powietrza był bardzo brudny.Dzisiaj rano wymiana a że wymieniałem też olej w skrzyni biegów musiałem odłączyć akumulator.po złożeniu wszystkiego i założeniu nowego filtra op-com pokazuje ten sam błąd obroty 2000 i nie da się wykasować błędu.na op-comie przepływy powietrza są oba na 0.W poniedziałek długa trasa.Macie jakieś pomysły??
[ Dodano: Pon Wrz 09, 2013 21:07 ]
Przepływomierz wymieniony.Orginał GM za 780 zł wszystko działa.
[ Dodano: Pon Wrz 09, 2013 21:07 ]
Przepływomierz wymieniony.Orginał GM za 780 zł wszystko działa.
witam , wyskakuje mi kod błędu przepływomierza autko pracuje równo nie ma żadnych objawów uszkodzenia ,jednak przy odpięciu kostki przepływomierza nie ma żadnej różnicy w pracy silnika autko pracuje równo, pytanie czy silnik powinien pracować inaczej po odpięciu przepływki czy mam się brać za jej czyszczenie czy zostawić tak jak jest
-
- Przeglądacz
- Posty: 81
- Rejestracja: 28 sie 2012, 15:04
- Imię: łukasz
- Lokalizacja: polkowice
- Auto: Opel Zafira 1.9 cdti Sport automat
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: z19dt
- Gender:
Witam panowie ostatnio zauważyłem ze auto słabo reaguje na początkowo wciśnięty pedał gazu tak 1/4 wciśnięcia pedału i obroty do 2000 potem niby już jest ok . Sa dni ze po odpaleniu auto jest całkiem inne jak nowe reaguje automatycznie na gaz .
Dodam ze mam wycięty dpf , egr i chip . Po przekroczeniu 2000 tys obrotów wszystko jest ok.
Czytałem dużo postów na te temat ale zawsze kończyło się na egr bot sensor itp ja ten temat sprawiałem i jest ok błędów brak
Ostatnio sprowadzałem opcomem i zaniepokoił mnie przepływomierz
na biegu jałowym
Obliczany przepływ powietrza 52kg/h
przepływomierz powietrza 27kg/h
czy to wskazuje na uszkodzony przepływomierz ?
czy to zmienione parametry po chipie i tak mam być ?
Prosił bym by ktoś chętny kto tez ma chipa sprowadził u siebie jakie mam parametry i podał .
dzięki za pomooc
Dodam ze mam wycięty dpf , egr i chip . Po przekroczeniu 2000 tys obrotów wszystko jest ok.
Czytałem dużo postów na te temat ale zawsze kończyło się na egr bot sensor itp ja ten temat sprawiałem i jest ok błędów brak
Ostatnio sprowadzałem opcomem i zaniepokoił mnie przepływomierz
na biegu jałowym
Obliczany przepływ powietrza 52kg/h
przepływomierz powietrza 27kg/h
czy to wskazuje na uszkodzony przepływomierz ?
czy to zmienione parametry po chipie i tak mam być ?
Prosił bym by ktoś chętny kto tez ma chipa sprowadził u siebie jakie mam parametry i podał .
dzięki za pomooc
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
http://allegro.pl/nowy-oryg-przeplywomi ... 33088.htmlbrowar340 pisze:witam.
Koledzy mam pytanie związane z wtyczka i gniazdem do przepływomierza, czy w środku gniazda są 4 wystające bolce do wtyczki czy 3, bo ja mam trzy a czwarta albo była i ja wyrwałem przez przypadek albo maja być tylko 3.
wygląda, że trzy dla silnika Z19DT, Z19DTL i Z19DTH
Ostatnio zmieniony 17 lut 2015, 20:53 przez Bodek, łącznie zmieniany 2 razy.
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.