[B] Brak mocy ! nikt nie wie co jest żle
Witam,
Są a forum podobne tematy, ale większość dotyczyła EGR.
Jadąc (jeszcze normalnie) z otwartym oknem usłyszałem metaliczny dźwięk, po zatrzymaniu okazało się, że wykręcił się czujnik z lewej strony obudowy DPF i walił o jezdnię. Wkręciłem czujnik, ale auto już powyżej 2 tys. się już nie wkręciło i wkręcić się nie chce - tryb awaryjny??
Mam wycięty DPF. EGR prawie nówka. Op coma nie mam, metodą pedałów wyświetla się tylko błąd od stacyjki ( PRZY OKAZJI jak sprawdzić więcej ew. błędów tą metodą)
Czy rozwalony czujnik (temp, ciśn. spalin) mógł wprowadzić silnik w stan awaryjny?? Komuś się kiedykolwiek wykręcił czy chłopcy nie postarali się z dokręceniem??
Są a forum podobne tematy, ale większość dotyczyła EGR.
Jadąc (jeszcze normalnie) z otwartym oknem usłyszałem metaliczny dźwięk, po zatrzymaniu okazało się, że wykręcił się czujnik z lewej strony obudowy DPF i walił o jezdnię. Wkręciłem czujnik, ale auto już powyżej 2 tys. się już nie wkręciło i wkręcić się nie chce - tryb awaryjny??
Mam wycięty DPF. EGR prawie nówka. Op coma nie mam, metodą pedałów wyświetla się tylko błąd od stacyjki ( PRZY OKAZJI jak sprawdzić więcej ew. błędów tą metodą)
Czy rozwalony czujnik (temp, ciśn. spalin) mógł wprowadzić silnik w stan awaryjny?? Komuś się kiedykolwiek wykręcił czy chłopcy nie postarali się z dokręceniem??
Ostatnio zmieniony 21 gru 2011, 21:24 przez Jankil, łącznie zmieniany 1 raz.
To w takim razie czujnik temperatury, ten z przewodem elastycznym.
[ Dodano: Wto Maj 17, 2011 00:59 ]
Sprawa zakończona. Czujnik się potłukł.
Po wielu próbach wyłączenia go w sofcie, Heko wstawił jednak oporniki w przewodzie, komputer oszukany, zafira śmiga. Heko bardzo ładnie się zachował i nie wziął kasy przyjmując winę za odkręcenie się czujnika na warsztat.
Niestety tydzień później, czyli dziś, żona rozbiła auta.....
[ Dodano: Wto Maj 17, 2011 00:59 ]
Sprawa zakończona. Czujnik się potłukł.
Po wielu próbach wyłączenia go w sofcie, Heko wstawił jednak oporniki w przewodzie, komputer oszukany, zafira śmiga. Heko bardzo ładnie się zachował i nie wziął kasy przyjmując winę za odkręcenie się czujnika na warsztat.
Niestety tydzień później, czyli dziś, żona rozbiła auta.....
U mnie po wymianie rozrządu,zrobiła się bardziej elastyczna,spokojnie się turla od 1600-1700 co wcześniej było nie do pomyślenia(o skręcaniu na skrzyżowaniu przy 30km/h na 3ce mogłem zapomnieć).O wiele przyjemniejszy dół,nie wiem jak to możliwe,ale jednak,wychodziłoby,że z fabryki wyszła skiepszczona.
Heh, moja Zosia w zeszłym roku też kichała na skrzyżowaniach co było powodem obtrąbiwania i pokazywania dziwnych gestów. Porażka.
To był przewód od filtra cząsteczek stałych. 300 zł zapłaciłam w serwisie na Północnej ale tam już ruiny zostały. A paliwo tankuję koło Leclerca. może i więcej pali ale jeździ GIT
To był przewód od filtra cząsteczek stałych. 300 zł zapłaciłam w serwisie na Północnej ale tam już ruiny zostały. A paliwo tankuję koło Leclerca. może i więcej pali ale jeździ GIT
-
- Świeżak
- Posty: 18
- Rejestracja: 31 mar 2011, 09:51
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Brodnica
- Auto: Opel Zafira B 1.9 CDTI Panorama
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Witam drogich zafiromaniaków. Panowie potrzebuję pomocy w diagnozie jestem nowym posiadaczem zośki więc nie łapie co i jak więc uderzam do bardziej doświadczonych. A wiec mój problem polega na ty iż zośa co rano strasznie nie lubi jeździć. Odpalam zosię samochodzik z kluczykiem obroty do 3200 i nic więcej reakcja na gaz powolna, po przejechaniu 2-3 km wyłączeniu silnika i ponownym odpaleniu pojawia się lampka silnika i samochód wraca do życia obroty max reakcja na depnięcie w pedał bez zarzutów tylko ta lampka świeci. Po podłączeniu op-coma błąd 1125 kasuję i do końca dnia nic żadnych problemów żadnej lampki rano powtórka 1 samochód z kluczykiem następny silnik ręce opadają EGR wyczyszczony POMOCY.
- MieHor
- Zafiromaniak
- Posty: 2915
- Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
- Imię: Mieczysław
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Engine Codes Z19DT Z19DTJ Z19DTH
P1125 Throttle Actuator Supply Voltage Low Voltage C-019
P1125 Throttle Actuator Feedback Circuit Malfunction C-019
P1125 Throttle Actuator Malfunction C-019
P1125 Throttle Actuator Feedback Signal Range/Performance C-019
P1125 Throttle Actuator Feedback Powerstage High Temperature C-019
P1125 Throttle Actuator Supply Voltage Low Voltage C-019
P1125 Throttle Actuator Feedback Circuit Malfunction C-019
P1125 Throttle Actuator Malfunction C-019
P1125 Throttle Actuator Feedback Signal Range/Performance C-019
P1125 Throttle Actuator Feedback Powerstage High Temperature C-019
Witam, ponownie jestem już po zabiegu zbiorowej wycinki DPF w Krakowie (przy okazji RESPECT dla Grześka - wysłuchał mi padającą dwumasę, pełen profesjonalizm), przy okazji wjechałem na hamownie i sprawdziliśmy jej kopa i co się okazało brakuje jakieś 20KM, maksymalny moment przy 2600obr i tak mi się zdawało że coś jest zamulona, w uzupełnieniu dodam że poprzedni macher pokombinował z wydechem tak że wywalił DPF-a razem z tym katalizatorem przed dpf, a w zamian wsadzili mi jakiś katalizator od volvo, ponadto dopiero co był czyszczony egr, przepustnica oraz boost sensor, listwa pracuje oki, błędów brak. A teraz o dziwnych objawach, gdy lecę na trasie ze stałą prędkością przez dłuższy czas to tak jakby się coś zapychało, bo gdy muszę zwolnić na jakiś światłach i wystartować to straszny muł i dopiero jak wejdzie na wyższe obroty bucha czarnym dymem i dostaje kopa i przez jakiś czas zbiera się ładnie, do momentu gdy się znowu zamuli, proszę o podpowiedź gdzie szukać tej mocy ?