Wykresy 1,9CDTi po chiptuningu.

Boxy, chiptunning, tuning itp.

Moderator: Mariusz

ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
mario1910
Przeglądacz
Posty: 69
Rejestracja: 24 lis 2009, 11:22
Lokalizacja: lodz
Model:

#31 Post autor: mario1910 »

kolego tego dokladnie juz nie bede wiedzial bo pierwszy pomiar byl po kastracji
ale mysle ze gdziesz kolo 130 kucow mial

kubik_CDTi

#32 Post autor: kubik_CDTi »

U mnie 136KM/315Nm w serii z DPFem było :lol:

Awatar użytkownika
heko
Mieszkaniec
Posty: 201
Rejestracja: 25 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Model:

#33 Post autor: heko »

..tu dzisiejsza 100-konna...ostra jazda 8)

Obrazek

Awatar użytkownika
rhaaziel
Zafiromaniak
Posty: 558
Rejestracja: 01 lut 2010, 20:50
Lokalizacja: Tychy
Model:

#34 Post autor: rhaaziel »

heko, powiem szczerze wbiło mnie w fotel, zarówno przebieg mocy i momentu bardzo ładny, a i wartości które wykrzesałeś z 100-tki są wręcz niebotyczne, 40 KM i ponad 90Nm przyrostu robi ogromne wrażenie!
Astra G 1.6 X16SZR (w gazie) - sprzedana
Zafira B 1.9 Z19DTH (chip V-Tech) - sprzedana
...teraz japoniec...

kubik_CDTi

#35 Post autor: kubik_CDTi »

Zauważyłem tendencję w DTLach do o wiele słabszej góry niż DT.
Z czego to wynika?

Awatar użytkownika
heko
Mieszkaniec
Posty: 201
Rejestracja: 25 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Model:

#36 Post autor: heko »

..a jak Ci jeszcze powiem że mam hamownie skalibrowaną na "0"...to jest 3...4% poniżej standardu (bo zawsze dają lekko na +)..to sobie wyobraź jak to "kopie"...a Astra jest leciutka :lol:

TuneFORCE

#37 Post autor: TuneFORCE »

rhaaziel pisze:powiem szczerze wbiło mnie w fotel...
mieliśmy wczoraj duużo czasu na dopieszczenie softu :D

Awatar użytkownika
heko
Mieszkaniec
Posty: 201
Rejestracja: 25 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Model:

#38 Post autor: heko »

no to ja coś wrzucę
...Stjepana kończymy :lol:
...a grill 8) oczywiście był


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
heko
Mieszkaniec
Posty: 201
Rejestracja: 25 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Model:

#39 Post autor: heko »

kubutek pisze: Zauważyłem że moje wyniki zmian się nie pojawiły w poście Heko
już daje....to automat...więc zanim konwerter zapnie..wygląda to dziwnie....no i przyrosty miały być delikatne


Obrazek
imalas pisze:Odnoszę podobne wrażenie .... bo te kilkanaście koni to załatwia modyfikator paliwa np. Liqui Moly SPEED TEC DIESEL TUUUUUUUUUU

i wtryskiwacze wyczyści! :lol:
...tjaaa...a do tego magnetyzer i chips nie potrzebny ;) ...widzę że jesteś podatny na reklamę :lol:

no i super oporny na chipsy stjepanowóz...wypluł ponad 150KM ale z założenia nie miał być b. mocny...

Obrazek

no i gattowa Astra...niestety górą nie trzymała zadanego boostu...więc po naprawie do poprawy


Obrazek

[ Dodano: Pon Mar 14, 2011 23:28 ]
co prawda to nie Opelek...ale można zobaczyć jakie możliwości ma ten motorek...po dołożeniu drugiej turbinki :lol:


Obrazek

[ Dodano: Sob Kwi 30, 2011 13:43 ]
...no to dorzucę dzisiejsze 1.9cdti 150KM...w Vectrze..ale bez różnicy
..dobrze zestrojony RedBox daje ładne efekty :mrgreen:
..słabe wstawanie turbinki, i małe zafalowania to efekt zanieczyszczonego EGR (do zaślepienia ;) )

Obrazek

Jankil

#40 Post autor: Jankil »


Mmmoooja:)

ronin

#41 Post autor: ronin »

I znowu 100-tu konna wersja najpiękniej poszła :D

Anony Mous

#42 Post autor: Anony Mous »

ronin pisze:
Masz górkę w wykresie momentu podobnie u mnie. Wg kolegów hekko/TuneForce może to być przycinająca się turbina. U mnie nie udało się wykresu spłaszczyć i uznaliśmy że lepiej nie cisnąć więcej bo może się turbina zawieszać.
czyli im większa góra tym gorzej? a im bardziej płasko to lepiej? Który z powyższych wykresów jest najładniejszy?

kubik_CDTi

#43 Post autor: kubik_CDTi »

kaliope pisze:
ronin pisze:
Masz górkę w wykresie momentu podobnie u mnie. Wg kolegów hekko/TuneForce może to być przycinająca się turbina. U mnie nie udało się wykresu spłaszczyć i uznaliśmy że lepiej nie cisnąć więcej bo może się turbina zawieszać.
czyli im większa góra tym gorzej? a im bardziej płasko to lepiej? Który z powyższych wykresów jest najładniejszy?
Chodzi o to,że niezdrowe dla napędu,są właśnie strzały momentu,na wykresie górki,bo są to po prostu gwałtowne siły,wiadomo fajnie bo wciska w fotel,ale jest to na dobrą sprawę nie efektywna moc,bo przy 3000rpm potem nie ma czym jechać.
Moment ma wstawać ładnie i trzymać się jak najdłużej.

TuneFORCE

#44 Post autor: TuneFORCE »

kubik_CDTi pisze:...na wykresie górki...
jeśli chodzi o te "górki" to one są i będą zawsze, niektórzy po prostu mają włączoną fajną opcje "wygładzanie wykresu" ;) i tych górek nie widać

zbigor

#45 Post autor: zbigor »

TuneFORCE pisze:niektórzy po prostu mają włączoną fajną opcje "wygładzanie wykresu" i tych górek nie widać
hmm ... rozumiem już dlaczego wykresy robione przez Cinsoft są takie ładne.

ODPOWIEDZ

Wróć do „CHIPTUNING i TUNING”