[B]Czyszczenie zaworu EGR 1.9 CDTi - komentarze

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderatorzy: Mariusz, Tazz

Wiadomość
Autor
kubaroth

#406 Post autor: kubaroth »

Tak troszkę OT.
Wiecie Panowie ile w ASO Fiat Kielce życzą sobie za ową EGRowską blaszkę (tak do DTH jaki i do DT)?
60 zl...
Musiałem się podzielić taaaaką wiadomością :shock:

stefanis

#407 Post autor: stefanis »

kaliope pisze:
stefanis pisze: fabrycznie mam 150
może coś z kolektorem dolotowym? Tak czy siak blaszka nie ma nic wspólnego z tym co się dzieje. Ja bym ją wyjął i spróbował jeszcze jedną podmiankę egr'a. Jak już bedzie wszystko hulało to wtedy bym wsadził blaszkę....bo ona ma chronić kolektor i częsciowo egr'a
sugerujesz zebym kupil kolejnego egr o ile ten pierwszy za ktory zapalacilem jest jeszcze raz oddany do reklamacji (przy pierwszej probie napisali ze jest sprawny)mam teraz nowy
za ktory nie musze placic ale podejrzewam ze za kolejny to juz owszem zaplace znowu 600zl i jak bedzie lipa to 1200zl w bloto a problem dalej pozostanie
mam wymienic kolektro dolotowy?

Anony Mous

#408 Post autor: Anony Mous »

stefanis pisze:
sugerujesz zebym kupil kolejnego egr o ile ten pierwszy za ktory zapalacilem jest jeszcze raz oddany do reklamacji (przy pierwszej probie napisali ze jest sprawny)mam teraz nowy
za ktory nie musze placic ale podejrzewam ze za kolejny to juz owszem zaplace znowu 600zl i jak bedzie lipa to 1200zl w bloto a problem dalej pozostanie
mam wymienic kolektro dolotowy?
wiem, że to nie łatwe. Ja mam dwa egry, używany leży na półce i w każdej chwili moge sobie zrobić podmiankę. Może jakiś klubowicz z rejonu ma egr na półce do z19dth? Kolektor nie sądzę żeby dawał błąd od cewki egr....ale musisz mieć pewność, że z nim wszystko ok, bo to duża bolączka 150 konnych. A jak się pali check, auto jedzie normalnie czy muli?

Anony Mous

#409 Post autor: Anony Mous »

kubaroth, Kuba jak chcesz mam blaszki do 1.9 dth 150KM za 25zł oryginał fiata

kubik_CDTi

#410 Post autor: kubik_CDTi »

kubaroth pisze:Tak troszkę OT.
Wiecie Panowie ile w ASO Fiat Kielce życzą sobie za ową EGRowską blaszkę (tak do DTH jaki i do DT)?
60 zl...
Musiałem się podzielić taaaaką wiadomością :shock:
Podali Ci cenę blaszki,a nie uszczelko-blaszki.

stefanis

#411 Post autor: stefanis »

kubik_CDTi pisze:
kubaroth pisze:Tak troszkę OT.
Wiecie Panowie ile w ASO Fiat Kielce życzą sobie za ową EGRowską blaszkę (tak do DTH jaki i do DT)?
60 zl...
Musiałem się podzielić taaaaką wiadomością :shock:
Podali Ci cenę blaszki,a nie uszczelko-blaszki.
tyle samo zapalacilem za ta blaszke

kubaroth

#412 Post autor: kubaroth »

Ja już kupiłem na Alledrogo za 15 zl do DT. Natomiast co do uszczelkoblaszki - sama blaszka jest 3 razy droższa od tej z gumkami? To jakis absurd.

stefanis

#413 Post autor: stefanis »

kaliope pisze:
stefanis pisze:
sugerujesz zebym kupil kolejnego egr o ile ten pierwszy za ktory zapalacilem jest jeszcze raz oddany do reklamacji (przy pierwszej probie napisali ze jest sprawny)mam teraz nowy
za ktory nie musze placic ale podejrzewam ze za kolejny to juz owszem zaplace znowu 600zl i jak bedzie lipa to 1200zl w bloto a problem dalej pozostanie
mam wymienic kolektro dolotowy?
wiem, że to nie łatwe. Ja mam dwa egry, używany leży na półce i w każdej chwili moge sobie zrobić podmiankę. Może jakiś klubowicz z rejonu ma egr na półce do z19dth? Kolektor nie sądzę żeby dawał błąd od cewki egr....ale musisz mieć pewność, że z nim wszystko ok, bo to duża bolączka 150 konnych. A jak się pali check, auto jedzie normalnie czy muli?
jedzie normalnie ale w moim przypadku to beda dwa egr na polce i jeden w samochodzie bo jak moi mechanicy uslysza moj pomysl o 3 to beda mi kazali zapalcic za jeszcze jeden a tak zaplacilem za 1 jak narazie

Anony Mous

#414 Post autor: Anony Mous »

stefanis pisze:
jedzie normalnie ale w moim przypadku to beda dwa egr na polce i jeden w samochodzie bo jak moi mechanicy uslysza moj pomysl o 3 to beda mi kazali zapalcic za jeszcze jeden a tak zaplacilem za 1 jak narazie
rozumiem, pisałem tylko co ja bym zrobił dla testów. Jeśli nie jesteś w stanie sam robić pewnych rzeczy.....to niestety koszta wzrastają. Ja bym sobie sam robił eksperymenty z podmiana egrów, blaszek itd....do tego własny interfejs tez by się sprzydał. Sam monitorujesz błedy, kasujesz...itd. Ps. Używkę egr można kupić za 200zł

stefanis

#415 Post autor: stefanis »

kaliope pisze:
stefanis pisze:
jedzie normalnie ale w moim przypadku to beda dwa egr na polce i jeden w samochodzie bo jak moi mechanicy uslysza moj pomysl o 3 to beda mi kazali zapalcic za jeszcze jeden a tak zaplacilem za 1 jak narazie
rozumiem, pisałem tylko co ja bym zrobił dla testów. Jeśli nie jesteś w stanie sam robić pewnych rzeczy.....to niestety koszta wzrastają. Ja bym sobie sam robił eksperymenty z podmiana egrów, blaszek itd....do tego własny interfejs tez by się sprzydał. Sam monitorujesz błedy, kasujesz...itd. Ps. Używkę egr można kupić za 200zł
akurat z kasowaniem bledow nie mam problemow!dziwi mnie tylka jedna rzecz wymienilem ze 3 miechy temu na nowy egr zapalila sie kontrolka zamowilem kolejny egr i po tygodniu znowu sie zapalila juz tak bylo ze jechalem na kasowanie a po wyjezdzie z warsztatu po chwili blad znowu sie pojawial po zamontowaniu blaszki dopiero po 3 dniach

Anony Mous

#416 Post autor: Anony Mous »

po przełożeniu blaszki za egr jak Fiat nakazał, dalej odczuwałem szarpnięcie o okolicy 2tys obr. Właśnie wyrzuciłem blaszkę i nie ma żadnego szarpnięcia....także.....jak widać to jest loteria...jednemu pomoże...drugiemu nie.

Anony Mous

#417 Post autor: Anony Mous »

stefanis,
Czy sam sprawdzasz błędy czy ktoś Ci tylko mówi jakie wyskoczyły? Czy to wszystkie jakie Ci są znane?
Jaki EGR kupiłeś (jakiej firmy, gdzie)? Sam kupowałeś czy znajomi mechanicy?
U mnie po zakupie było podobnie, nie mogłem się pozbyć błędu EGRa ale po wymianie na nowy (kupiony na all... , Pierbourga) mam święty spokój (co prawda najechane dopiero 10kkm ale już 10 miesięcy latam "bezboleśnie").
EDIT
Aha, żadnych blaszek nie mam założonych (wiszą w garażu, zastanawiam się teraz po co je kupowałem :lol: ) a auto lata jak żyleta :mrgreen:

Jacek_Do

#418 Post autor: Jacek_Do »

A do mnie dotarł dzisiaj nowy EGR kupiony na aledrogo za całe 99,00zł plus 20,00 za wysyłkę.
Narazie nie będę go zakładał bo niedawno czyściłem stary, zostanie w rezerwie.

Awatar użytkownika
MieHor
Zafiromaniak
Posty: 2915
Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
Imię: Mieczysław
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#419 Post autor: MieHor »

Jacek_Do, jesteś pewien, że to co zamówiłeś i otrzymałeś to jest EGR - pytam bo cena rewelacyjnie niska, najtańsze jakie były na aukcjach były chyba od 370 zł

Jacek_Do

#420 Post autor: Jacek_Do »

MieHor pisze:Jacek_Do, jesteś pewien, że to co zamówiłeś i otrzymałeś to jest EGR - pytam bo cena rewelacyjnie niska, najtańsze jakie były na aukcjach były chyba od 370 zł
Kupiłem na tej aukcji:
http://allegro.pl/nowy-egr-fiat-alfa-op ... 59435.html
Gość miał jeszcze trzy ale już sprzedał w cenie około 280zł

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”