Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Pompa całkowicie mi odmówiła posłuszeństwa wczoraj wieczór. Nie dawno jakiś miesiąc temu wymieniałem maglownicę bo już wspomagania nie było,a teraz czas na pompę. Wie ktoś jak się do niej najlepiej dostać ?, wiem,ze z kanału bo już raz próbowałem ją wyciągnać?, mam u siebie z tego co widzialem pompę TRW 1 żebrowaną. Altelnator mam nie dawno po wymianie również i napięcie sprawdzałem jest ok. Od nowości ta pompa nie była u mnie nie była wymieniana a wiadomo,ze wszystko sie zuzywa. Ktos to wymienial duzy to problem?
Przy wymianie pompy jest trochę zachodu z powodu słabego dostępu,TRW1 powinna Ci wyjść od dołu,napisałeś wcześniej że uciekł Ci płyn przez maglownice czy po dolaniu nie było słychać jakiegoś hałasu w czasie kręcenia kierownicą..
cichutko jest,hałasów absolutnie żadnych nie ma. Maglownica to temat juz zamknięty,wymieniłem na drugą po regeneracji, teraz,mysle,ze wina lezy tylko i ewidentnie po stronie pompy. Bo chyba ma prawo sie zuzyc po tylu dobrych latach pracy nie?
O-C czyli interfejs diagnostyczny do Opli ,można nim wymusić działanie pompy bez uruchamiania silnika a także ile amper bierze jak kręcisz kierownicą ,jeżeli piszesz że pompa chodzi i do tego cicho to nie koniecznie brak wspomagania będzie z winy pompy aczkolwiek Ty pisałeś że jeździłeś bez płynu to mogła się przytrzeć albo zablokował się zawór regulacji ciśnienia pompy...
jak mi brakowało płynu to dolałem bo wcale wspomaganie mi nie działało. Te pompy zauwazylem,ze maj rozne oznaczenia typu: LP, albo LA , czy trzeba dobierac do swojej po tym symbolu jaki taki sam jak w mojej pompie czy wyksztarczy sam ksztal TRW 1?