Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Miał ktoś już podobny problem? Wyjeżdżam z garażu umyć auto. Wszystko działa. Po myciu pora wjechać, więc muszę wbić wsteczny. Ale bieg nie chce wejść, inne biegi też nie wchodzą przy włączonym silniku. Podczas próby wrzucenia biegu czuć, że auto chce ruszyć. Ostatecznie wjechałem poprzez wyłączenie silnika, wrzucenie biegu i ponowne odpalenie (podczas uruchamiania tak jakby auto chciało ruszyć). Przejechałem kawałek do garażu i jeszcze próbę zrobiłem. Bieg 1 i R bez problemu działały. W czym problem to się domyślam. Ale czy ktoś już miał taką "przygodę".
Druga sprawa: autem miałem pokonać trasę 50 km w obie strony. Czy w takim przypadku opłaca mi się ryzykować postój "na polu"? Do warsztatu raczej się dojedzie.
Zgadza sie do tego trzeba demontować skrzynię,może to być także siłownik sprzęgła,wskazywało by na niego że po chwili mogłeś biegi wrzucać.Oczywiście na dźwigni zmiany biegów nie masz luzów..
Dojechałem do warsztatu bez problemu. 20 km i z 15 razy zmieniony bieg. Nic się nie zacinało Ciekawe co wykryją. Potrafi ktoś powiedzieć ile mniej więcej kkm wytrzymują sprzęgła w ZA?
I jeszcze jedno: po czym poznać luz na dźwigni zmiany biegów?
Michallot pisze:Niekoniecznie, u mnie wystarczyło ''poprawić'' tuleje i nie ma luzów ale biegi i tak wchodzą nieprecyzyjnie i w przyszłości muszę ją wymienić.