[B]PROBLEM Z IDS+
nie wiem jak to robiłeś skoro:Mundurowy pisze:Próbowałem odcyfrować VIN , ale coś cienki mi idzie. Która cyferka , czy literka "odpowiada" za wyposażenie ?
wybacz ale ....daj lepiej vin do rozszyfrowania komuś kto wie o co chodzi.Mundurowy pisze:Raczej nie wiem co to. Ciemny jestem w tym temacie.
tu masz tamat, i koniec off topa
http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php? ... cb2#110076
... a jak mam napisane w kodzie F52 PODWOZIE SPORTOWE, ZMODYFIKOWANELorry pisze:Mundurowy, sprawdź sobie jeszcze raz kody z VINu. Jak masz pozycję (interaktywny układ jezdny) to wtedy masz pełnego IDSa. Bo możesz też mieć jak ja czyli guzik SPORT i amortyzatory klasyczne tylko niższe o 15mm (1,5cm )
Też myślałem że mam IDSa pełnego, a tu jednak nie. W sumie nawet lepiej. Ważne że przycisk jest
FE4 SPECJALNY UKŁAD JEZDNY I KIEROWNICZY (IDS+) to mam pełni IDS czy nie ?
Z góry dzięki
Witam,
Koledzy, u mnie właśnie wystąpił ten sam problem i zapaliła mi się kontrolka IDS+
Z waszego doświadczenia powiedzcie czy pozostaje tylko serwis? Czy jest szansa zdiagnozować to u zwykłego mechanika?
czy jest jakieś rozsądne dojście żeby sprawdzić kable i wykluczyć ten problem?
z góry dzięki za pomoc
pozdrawiam
kalii
Koledzy, u mnie właśnie wystąpił ten sam problem i zapaliła mi się kontrolka IDS+
Z waszego doświadczenia powiedzcie czy pozostaje tylko serwis? Czy jest szansa zdiagnozować to u zwykłego mechanika?
czy jest jakieś rozsądne dojście żeby sprawdzić kable i wykluczyć ten problem?
z góry dzięki za pomoc
pozdrawiam
kalii
- Robert LTM
- Zafiromaniak
- Posty: 563
- Rejestracja: 25 lut 2014, 08:22
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
- Auto: Opel Zafira B 1.9CDTI SPORT
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
- Kontakt:
hmm powiem tak jak mi padły amortyzatory z tyłu to kontrolka się nie świeciła wszystko działało tylko wylały po prostu... i czujnik jest w amortyzatorach
tak wygląda czujnik w amortyzatorach i wycięty
sam osobiście na szybko wyciąłem czujnik przypiąłem przy belce założyłem normalne amory z chwilowego braku gotówki i wszystko latało normalnie bez błędów bo jak je rozpiąłem to włączał się tryb serwisowy i nie było jazdy tryb sport non stop :>
tak wygląda czujnik w amortyzatorach i wycięty
sam osobiście na szybko wyciąłem czujnik przypiąłem przy belce założyłem normalne amory z chwilowego braku gotówki i wszystko latało normalnie bez błędów bo jak je rozpiąłem to włączał się tryb serwisowy i nie było jazdy tryb sport non stop :>