[B]PROBLEM Z IDS+

Zawieszenie, koła, podwozie, układ kierowniczy, hamulce, opony itp.

Moderatorzy: Mariusz, Tazz

Wiadomość
Autor
Mundurowy

#46 Post autor: Mundurowy »

Wszystko pięknie , tylko wprowadzić poprawnie VIN gdzie ? :roll:

Anony Mous

#47 Post autor: Anony Mous »

Mundurowy pisze:Wszystko pięknie , tylko wprowadzić poprawnie VIN gdzie ? :roll:
w okno górny lewy róg

Mundurowy

#48 Post autor: Mundurowy »

A konkretnie to gdzie ? :roll:

Anony Mous

#49 Post autor: Anony Mous »

okno po lewej zielonego autka

Mundurowy

#50 Post autor: Mundurowy »

Zielone autko ???????? :roll:

Awatar użytkownika
MieHor
Zafiromaniak
Posty: 2915
Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
Imię: Mieczysław
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#51 Post autor: MieHor »

Mundurowy, a wiesz co to EPC4 :?:

Mundurowy

#52 Post autor: Mundurowy »

Raczej nie wiem co to. Ciemny jestem w tym temacie. Pomóżcie jeśli łaska. Z góry dzięki. :piwo: :piwo:

Awatar użytkownika
MieHor
Zafiromaniak
Posty: 2915
Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
Imię: Mieczysław
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#53 Post autor: MieHor »

Mundurowy, skoro nie łapiesz OCB, to podaj na PW swój nr VIN - zdekoduje i prześlę Ci z czym Twoja fura wyjechała z fabryki

Anony Mous

#54 Post autor: Anony Mous »

Mundurowy pisze:Próbowałem odcyfrować VIN , ale coś cienki mi idzie. Która cyferka , czy literka "odpowiada" za wyposażenie ?
nie wiem jak to robiłeś skoro:
Mundurowy pisze:Raczej nie wiem co to. Ciemny jestem w tym temacie.
wybacz ale ....daj lepiej vin do rozszyfrowania komuś kto wie o co chodzi.


tu masz tamat, i koniec off topa :)
http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php? ... cb2#110076

Mundurowy

#55 Post autor: Mundurowy »

MieHor ! Działasz jak błyskawica ! Dzięki bardzo ! Rety , nie wiedziałem że tego jest aż tyle !! :piwo: :piwo:

ajren

#56 Post autor: ajren »

Lorry pisze:Mundurowy, sprawdź sobie jeszcze raz kody z VINu. Jak masz pozycję (interaktywny układ jezdny) to wtedy masz pełnego IDSa. Bo możesz też mieć jak ja czyli guzik SPORT i amortyzatory klasyczne tylko niższe o 15mm (1,5cm ) ;)

Też myślałem że mam IDSa pełnego, a tu jednak nie. W sumie nawet lepiej. Ważne że przycisk jest :D
... a jak mam napisane w kodzie F52 PODWOZIE SPORTOWE, ZMODYFIKOWANE
FE4 SPECJALNY UKŁAD JEZDNY I KIEROWNICZY (IDS+) to mam pełni IDS czy nie ?
Z góry dzięki

kubik_CDTi

#57 Post autor: kubik_CDTi »

Tak.
Pozdrawiam

kalii

#58 Post autor: kalii »

Witam,

Koledzy, u mnie właśnie wystąpił ten sam problem i zapaliła mi się kontrolka IDS+
Z waszego doświadczenia powiedzcie czy pozostaje tylko serwis? Czy jest szansa zdiagnozować to u zwykłego mechanika?

czy jest jakieś rozsądne dojście żeby sprawdzić kable i wykluczyć ten problem?

z góry dzięki za pomoc

pozdrawiam
kalii

kalii

#59 Post autor: kalii »

Witam ponownie,

czy ktoś się może orientuje czy to prawda, że czujnik jest wbudowany w amortyzator i ewentualna eliminacja usterki to wymiana amora?

jeżeli tak to jakie to są koszty?

z góry dzięki za info
pozdrawiam
kalii

Awatar użytkownika
Robert LTM
Zafiromaniak
Posty: 563
Rejestracja: 25 lut 2014, 08:22
Imię: Robert
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Auto: Opel Zafira B 1.9CDTI SPORT
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:
Kontakt:

#60 Post autor: Robert LTM »

hmm powiem tak jak mi padły amortyzatory z tyłu to kontrolka się nie świeciła wszystko działało tylko wylały po prostu... i czujnik jest w amortyzatorach
Obrazek
tak wygląda czujnik w amortyzatorach i wycięty
sam osobiście na szybko wyciąłem czujnik przypiąłem przy belce założyłem normalne amory z chwilowego braku gotówki i wszystko latało normalnie bez błędów bo jak je rozpiąłem to włączał się tryb serwisowy i nie było jazdy tryb sport non stop :>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie”