Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Czeka mnie niedługo wymiana końcówki drążka z prawej strony bo ma lekki luz. Czy trzeba wymieniać obie strony (lewa jest ok) ?? I czy trzeba ustawiać zbieżność ??
Nie ma obowiązku wymiany parami lecz ekonomicznie jest to wskazane. Po wymianie końcówki należy zrobić zbieżnoaść, koszt ok 150 zł. Koszt końcówki ok 40 zł. Więc jak w niedługim czasie padnie końcówka której nie wymieniliśmy to jesteśmy narażeni na dodatkowy koszt zbieżności.
Nie ma obowiązku wymiany parami lecz ekonomicznie jest to wskazane
dobrze kolega mówi, najlepiej wymienić dwie sztuki bo jeżeli jedna już pada to druga padnie też w niedługim czasie i dojdzie Ci następne ustawianie zbieżności więc proponuję zrobić dwie strony. Pozdrawiam
Moim skromnym zdaniem - elementy zawieszenia , układu hamulcowego i przeniesienia napędu powinno się wymieniać parami - przemawia ekonomia i spokój ducha
Oki będę wymieniał obie strony ale trochę później (brak kasy).
A jakiej firmy końcówki polecacie a jakich unikać ?? Ceny z tego co patrzę to ceny od 20 zł do ponad 50.
celius pisze:A jakiej firmy końcówki polecacie a jakich unikać ??
Tu niestety jakość idzie w parze z ceną. Przy zawieszeniu lepiej dozbierać i nie kupować najtańszych zamienników dostępnych w sprzedaży (np. Fortuna Line) żeby później nie musieć po roku wymieniać (biedny płaci 2 razy).
Najwyższa półka z zamienników to LEMFÖRDER, ale ceny nie ukrywam powalają.
Dobrą jakość do ceny oferuje np. MOOG i warto przynajmniej do takich części nieco dozbierać.
maglo18 pisze:Nie ma obowiązku wymiany parami lecz ekonomicznie jest to wskazane. Po wymianie końcówki należy zrobić zbieżnoaść, koszt ok 150 zł. Koszt końcówki ok 40 zł. Więc jak w niedługim czasie padnie końcówka której nie wymieniliśmy to jesteśmy narażeni na dodatkowy koszt zbieżności.
Skąd Ty bierzesz takie ceny zbieżność w Krakowie jak się wie gdzie to tylko 60 złociszy
O Dello nie słyszałem, natomiast Hart to firma jak IC czy Fota (tylko zaopatrująca podmioty gospodarcze), mająca w swojej ofercie wielu różnych producentów. Brand Hart na częściach to tanie zamienniki, z ich jakością akurat różnie bywa co przyznają sami przedstawiciele handlowi tej firmy - mają części mniej i bardziej udane.
Te firmy to bym sobie odpuścił dasz nie wiele więcej i spokój na dłużej.Kup sobie TRW dasz ok 60 pln za sztukę i finito,warto założyć coś lepszego na allegro tego pełno.A po robocie się należy.Pozdrawiam.