KOMPUTER POKŁADOWY
Moderator: Sebu$
Wiesz co za bardzo mi się to nie widzi żeby był to problem manetki gdyż poprzedni właściciel już chyba przy niej kombinował i na nową wymienił bo były na niej od dołu jakieś naklejki zgodności czy cóś a poza tym raz spróbowałem czy w ogóle jak odłączę przewody które dochodzą do tych przycisków to będzie dalej przewijał, ale niestety tak... Wydaje mi się, że może być gdzieś dalej kabel przetarty albo, o zgrozo może być coś z kompem ;/
- Mattai
- Zafiromaniak
- Posty: 786
- Rejestracja: 15 lis 2009, 15:23
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: Zafira
- Model: C
- Oznaczenie silnika: A20DT
- Gender:
Mam pytanie odnośnie MID-a i okablowania do niego
mam wyświetlacz
http://www.zafira-forum.de/ht_datenbank ... ay/mid.jpg
Dopadłem nawet manetkę..ale nie mam gdzie jej podłączyć...bo kabelków w kolumnie kierownicy - brak.
Wystarczy dołożyć wiązkę czy jest ona gdzieś niżej przyczepiona w piance - chytrze od tempomatu była ukryta.
mam wyświetlacz
http://www.zafira-forum.de/ht_datenbank ... ay/mid.jpg
Dopadłem nawet manetkę..ale nie mam gdzie jej podłączyć...bo kabelków w kolumnie kierownicy - brak.
Wystarczy dołożyć wiązkę czy jest ona gdzieś niżej przyczepiona w piance - chytrze od tempomatu była ukryta.
Scorpio I Lift-back 2.0(OHC)>VW Golf III Variant 1.9TDI(ALE)> ZA 2.0(Y20DTH)>ZC 2.0 (A20DT)
Jeśli masz wyświetlacz taki jak ten:
To nie masz manetki do MIDa, nie masz też odpowiedniej wtyczki do wyświetlacza. Nie masz podciągniętego żadnego sygnału do MIDa.
W ramach wolnych mocy przerobowych świadczę też takie usługi (nawet z dojazdem do klienta). Jeśli chcesz, możemy porozmawiać na ten temat, możemy też pogadać na temat MIDa w polskiej wersji językowej itp
To nie masz manetki do MIDa, nie masz też odpowiedniej wtyczki do wyświetlacza. Nie masz podciągniętego żadnego sygnału do MIDa.
W ramach wolnych mocy przerobowych świadczę też takie usługi (nawet z dojazdem do klienta). Jeśli chcesz, możemy porozmawiać na ten temat, możemy też pogadać na temat MIDa w polskiej wersji językowej itp
- Mattai
- Zafiromaniak
- Posty: 786
- Rejestracja: 15 lis 2009, 15:23
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: Zafira
- Model: C
- Oznaczenie silnika: A20DT
- Gender:
Ten mój comfort to jest ogólnie ciekawostka. Nie miałem elektryki, nie mam klimy, nie było rozszerzonych manetek, itd. Tempomacik tylko podłączyłem i działał od reki wszędzie są fabryczne wolne wtyki, ale akurat brak tej od komputera.
Scorpio I Lift-back 2.0(OHC)>VW Golf III Variant 1.9TDI(ALE)> ZA 2.0(Y20DTH)>ZC 2.0 (A20DT)
- Mattai
- Zafiromaniak
- Posty: 786
- Rejestracja: 15 lis 2009, 15:23
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: Zafira
- Model: C
- Oznaczenie silnika: A20DT
- Gender:
Ja w pierwszym moim poście pisałem o MIDMieHor pisze:mattai, nie irytuj się, gdyby wcześniej wstawiony link otwierał się to pewnie też byśmy już o tym wiedzieli, na moje pytanie wcześniej nie odpowiedziałeś czy masz TID czy MID, teraz jak widać obrazek to wiemy o czym rozmawiamy
A foteczkę podlinkowałem w obrębie forum.
Scorpio I Lift-back 2.0(OHC)>VW Golf III Variant 1.9TDI(ALE)> ZA 2.0(Y20DTH)>ZC 2.0 (A20DT)
mattai, jeśli masz MIDa, który siedzi w samochodzie, to jest jakiś wałek. Stawiam na to, że miałeś inne radio, np. CCRT, albo NCDR i one mają wyświetlacze na 32 piny. MID ma 32, TID26. Jeśli nie masz manetki, to instalacja jest przygotowana pod TIDa, albo GID/BID. Rozkodowywali Ci kiedyś VIN ?
[ Dodano: Czw Lip 21, 2011 21:45 ]
Że tempomat działał w dieslu bez aktywacji to się bardzo często zdarzało
[ Dodano: Czw Lip 21, 2011 21:45 ]
Że tempomat działał w dieslu bez aktywacji to się bardzo często zdarzało