Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mihó pisze:mattai, jeśli masz MIDa, który siedzi w samochodzie, to jest jakiś wałek. Stawiam na to, że miałeś inne radio, np. CCRT, albo NCDR i one mają wyświetlacze na 32 piny. MID ma 32, TID26. Jeśli nie masz manetki, to instalacja jest przygotowana pod TIDa, albo GID/BID. Rozkodowywali Ci kiedyś VIN ?
Zgadzam się z Tobą. Zresztą była już taka Zosia na forum (zresztą kupiona u mnie w mieście) gdzie był wyświetlacz MID i nic po za tym. Też przypuszczam że było coś sztukowane.
Ja bym wyjął go i sprawdził czy wtyczka jest oryginalna i nie ma tam jakiegoś druciarstwa.
Panowie poczytajcie jeszcze raz co napisałem wszystko jest fabryczne, miałem nietknięta instalacje i kompletnie nic nie było mieszane. Wyświetlacz gadał z fabrycznym radiem CDR500
Scorpio I Lift-back 2.0(OHC)>VW Golf III Variant 1.9TDI(ALE)> ZA 2.0(Y20DTH)>ZC 2.0 (A20DT)
mattai pisze:Panowie poczytajcie jeszcze raz co napisałem wszystko jest fabryczne, miałem nietknięta instalacje i kompletnie nic nie było mieszane. Wyświetlacz gadał z fabrycznym radiem CDR500
A skąd to wiesz że nic nie było dotykane ??
Masz rozkodowanego VIN-a ?? Masz tam podane że jest MID ??
Radio CD500 działa z TID-em i MID-em i tutaj nie ma nic do rzeczy.
mattai pisze:Mam pytanie odnośnie MID-a i okablowania do niego
mam wyświetlacz http://www.zafira-forum.de/ht_datenbank ... ay/mid.jpg
Dopadłem nawet manetkę..ale nie mam gdzie jej podłączyć...bo kabelków w kolumnie kierownicy - brak.
Wystarczy dołożyć wiązkę czy jest ona gdzieś niżej przyczepiona w piance - chytrze od tempomatu była ukryta.
mattai - nie żebym się czepiał, ale w którym miejscu napisałeś, że masz MID-a
napisałeś, że
Mam pytanie odnośnie MID-a
a poza tym dopiero w ostatnim poście napisałeś, że Twoja fura to Comfort
Przecież TID i MID mają inną ilość pinów. To jest fakt, kable nie były przerabiane więc wyświetlacz jest fabryczny, chyba ze połowa ludzi na tym forum się myli.
Scorpio I Lift-back 2.0(OHC)>VW Golf III Variant 1.9TDI(ALE)> ZA 2.0(Y20DTH)>ZC 2.0 (A20DT)
mattai pisze:Przecież TID i MID mają inną ilość pinów. To jest fakt, kable nie były przerabiane więc wyświetlacz jest fabryczny, chyba ze połowa ludzi na tym forum się myli.
A rozbierałeś deskę i sprawdzałeś wtyczkę przy MID-zie ??
Po za tym nie mogłeś mieć samego MID-a fabrycznie i nie mieć manetki. MID pobiera info z czujników m.in. płynów, klocków. Więc jeżeli by te czujniki były to dawałby komunikaty. No a jak je skasować bez manetki ?? Bo 2 jeżeli nie ma tych czujników to aby MID nie dawał info to powinno się piny zmostkować. Więc jaką robotę by mieli w serwisie aby to wszystko poskładać do kupy i uruchomić kompa ?? Nie było by tak łatwo jak z tempomatem - założyć manetkę i jest ok.
Rozkoduj VIN-a.
Ostatnio zmieniony 21 lip 2011, 21:56 przez Anony Mous, łącznie zmieniany 1 raz.
To rzeczywiście jakaś dziwna wersja,MID bez możliwości sterowania komputerem,czy jakieś komunikaty wyświetla,na przykład poziomy płynów czy żeby nacisnąć pedał hamulca po odpaleniu..
A może coś więcej ?? Bo to raczej nic nam nie mówi. Wyświetlanie czasu, temp, radia itp to też "coś"
Nie pomagasz nam a my staramy Ci pomóc i coś podpowiedzieć.
mattai pisze:Łajszczak pytał o konkrety. Czas, temperatura i info radia to chyba wszystkie wyświetlają.
Ale Ty konkretnie nie odpowiedziałeś. Co wyświetla ??
Nie odpowiedziałeś też na moje pytanie czy sprawdzałeś wtyczkę czy nie była kombinowana, bo jakoś twardo twierdzisz że nic w kablach nie było robione a piszesz że nie chcesz deski rozbierać.
Tempomat w dieslach to odrębny temat i tam wystarczy manetka i ewentualnie uaktywnić. Z kompem nie jest tak łatwo (wiem bo zakładałem do astry).
A ja się tylko chciałem dowiedzieć czy ktoś miał tam wtyczkę na miejscu....
Jest mało istotne ze rozebrałem prawie całe auto , widziałem 90% powierzchni auta od środka i kompletnie nie jest istotne dla mnie czy mój MID jest oryginalny... a jest oryginalny.
Sam ruszałem wszelkie wtyczki i nawet liczyłem piny, bo tak lubię i tak chcę. I dlatego chciałbym dostać prostą odpowiedź na moje pytanie. Nawet jak ten MID dla kogoś się wydaje nie na miejscu.
Scorpio I Lift-back 2.0(OHC)>VW Golf III Variant 1.9TDI(ALE)> ZA 2.0(Y20DTH)>ZC 2.0 (A20DT)
mattai pisze:A ja się tylko chciałem dowiedzieć czy ktoś miał tam wtyczkę na miejscu....
Nie ma takiej opcji bo sama wtyczka do manetki to nie wszystko. Nie były montowane wyświetlacze MID ale nie było kompa. Sama manetka nie wystarczy. Trzeba mieć zamontowane m.in. czujniki poziomy płyny chłodniczego, spryskiwaczy, poziomu oleju, okładzin przednich klocków hamulcowych, checkControl do obsługi awarii żarówek w lampach. A wątpię abyś to miał bo bez pełnego kompa opel tego nie montował (tak samo jak MID-a).
Daj VIN i wszystko będzie jasne.
Po za tym pierwszy raz bym widział zochę bez elektryki i klimy ale za to z kompem.