[A] [B] [C] Akumulator - kompendium wiedzy - jaki, jak dbać itp.

Posty na tematy techniczne, które nie pasują do żadnego innego działu technicznego, np. HowTo, porady wykonane przez użytkowników.

Moderator: Mariusz

Wiadomość
Autor
norbert_p

#61 Post autor: norbert_p »

franki pisze:można sobie sprawdzić w Test Mode
Żona jeździ Megane II. Tam tego nie ma :mrgreen:

[ Dodano: Wto Kwi 05, 2011 21:13 ]
Dzięki za radę. Autko odpaliło za pierwszym razem "od kopa" :D Za drugim jeszcze szybciej. :piwo:

podbiel

#62 Post autor: podbiel »

norbert_p pisze:(centralny nie działał)
to kluczykiem tam nie można? I wcisnąć pingle palcem

norbert_p

#63 Post autor: norbert_p »

podbiel pisze:
norbert_p pisze:(centralny nie działał)
to kluczykiem tam nie można? I wcisnąć pingle palcem
Kluczyk jest w karcie i służy tylko do odblokowania drzwi od kierowcy. Przed wyciągnięciem aku przyciski nie reagowały na karcie. Jak go wyciągnąłem to zobaczyłem, że wszystkie są otwarte. Pewnie gdybym odpalił auto za pomocą kabli to bym zamknął centralny, ale nie miałem takiej możliwości. A "pingli" to auto nie posiada.

podbiel

#64 Post autor: podbiel »

norbert_p pisze:Kluczyk jest w karcie
no tak - francuz

Anony Mous

#65 Post autor: Anony Mous »

norbert_p pisze:
Kluczyk jest w karcie i służy tylko do odblokowania drzwi od kierowcy. Przed wyciągnięciem aku przyciski nie reagowały na karcie. Jak go wyciągnąłem to zobaczyłem, że wszystkie są otwarte. Pewnie gdybym odpalił auto za pomocą kabli to bym zamknął centralny, ale nie miałem takiej możliwości. A "pingli" to auto nie posiada.
To robisz tak: Otwierasz maskę, zamykasz samochód z pilota, wyciągasz aku i wsio.

Hmm ale jak otworzysz ?? Choć powinieneś mieć kluczyk, każde renault ma go w wyposażeniu właśnie do awaryjnego otwierania.

Awatar użytkownika
guma75
Bywalec
Posty: 146
Rejestracja: 08 cze 2010, 13:49
Imię: Waldek
Lokalizacja: Hannover
Auto: Opel Zafira B 1,9CDTI
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#66 Post autor: guma75 »

Witam.Może mi doradzicie ;) Posiadam Seata ibize 1.4 TDI Z numeru win mój akumulator oryginalny był 70Ah / 340A , mam zamiar kupić nowy jaki proponujecie (auto jeżdzi krótkie trasy do pracy i spowrotem ) . Jaki akumulator bym musiał kupic ,by był dobry ? wiem że centra tylko plis o porade w parametrach .

który lepszy:

Centra plus 71Ah / 640A = 330zł
lub
Centra Futura 64Ah / 640A = 340zł


Pytałem na forum ibizy lecz -odpowiedzi nie dostałem , dlatego liczę na Was ;)


Dziękuję z góry za pomoc.
GUMA75

Awatar użytkownika
MieHor
Zafiromaniak
Posty: 2915
Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
Imię: Mieczysław
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#67 Post autor: MieHor »

Bierz Futurę - ma lepsze warunki gwarancji i pakiet Assistance

Awatar użytkownika
guma75
Bywalec
Posty: 146
Rejestracja: 08 cze 2010, 13:49
Imię: Waldek
Lokalizacja: Hannover
Auto: Opel Zafira B 1,9CDTI
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#68 Post autor: guma75 »

Też tak myślę i sprzedawca też poleca mniejszy tym bardziej że jeździ krótkie trasy i będzie cały czas naładowany.

Dzięki MieHor za szybką odpowiedz :D teraz widać na które forum można liczyć :piwo:
GUMA75

drmex

#69 Post autor: drmex »

Też stanąłem przed koniecznością zkupu nowego akumulatora. Obecnie mam oryginalny GM z końca 2006 roku o parametrach 70 Ah, 800 A. Generalnie jest to produkt Varty oklejony przez GM. Z racji tego, że żywot mu się kończy - przy rozruchu napięcie jest na granicy 10 V, a na zimę to będzie już za mało, rozważam dwa produkty

- Centra Futura 72 Ah 720 A w cenie 340 zł z 3 letnią gwarancją w sklepie w Poznaniu

- GM 70 Ah 800 A (czyli taki sam jak miałem) w cenie 360 zł na Allegro niby z 1 roczną gwarancją (chyba powinno być więcej...) sprzedawany przez sklep motoryzacyjny

Pytanie jest prozaiczne - który zakupić? Kiedyś do Mondeo 2.0 TDCI chciałem kupić Futurę gość w sklepie mi odradził i wcisnął produkt tańszy firmowany niby przez Vartę.
Druga sprawa - czy nie powinno być na GM 2 albo 3 lata gwarancji???

Anony Mous

#70 Post autor: Anony Mous »

drmex, wziąłbym Centre - dobra cena + 3-letnia gwarancja.
Mam ja w swojej Zosi od 10 miesięcy - nic się z nią nie dzieje, ma małe spadki napięcia mimo dłuższego garażowania auta. Spotkałem się z opiniami, że Centry są dobre przez okres gwarancyjny a potem padają - ale nie spotkałem nikogo w realu kto by na nie narzekał (poza sprzedawcami aku innych marek ;)).
Mam Centry Futury w dwóch autach (72 i 44 Ah) sprawują się jak na razie bez zarzutu.

Anony Mous

#71 Post autor: Anony Mous »

Polecam Centra Futura 72 Ah 720 A. We wszyskich samochodach, które miałem do tej pory, a było ich kilka , jak zaszła potrzeba to stosowałem Centre i nie miałem żadnych problemów. 3 letnia gwarancja to jest bardzo dużo, praktycznie na całą zywotność.

Mundurowy

#72 Post autor: Mundurowy »

Co to jest i gdzie tego szukać :UEQ PRZEŁĄCZNIK WYŁĄCZENIA AKUMULATORA :piwo:

Przemcio

#73 Post autor: Przemcio »

Mundurowy pisze:Co to jest
Jak drzewo na ciebie wejdzie na środku drogi albo zrobisz innego dzwona to wyłącza prąd w Zosi :>

Mundurowy

#74 Post autor: Mundurowy »

To poważnie ? :shock: Myślałem że to co innego.

calus18

#75 Post autor: calus18 »

Panowie, mam takie pytanie jak do mojej zoski kupie akumulator zamiast 55 Ah (takowy teraz posiadam) 72 Ah czy coś to przeszkadza????
Ostatnio zmieniony 18 sie 2011, 10:06 przez calus18, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna technika”