Problemy z użytkowaniem interfejsów do diagnostyki Opli

Czyli problemy z prądem w Opel Zafira (osprzęt elektryczny, włączniki, przekaźniki, szyby elektryczne, oświetlenie itp.)

Moderatorzy: Mariusz, Tazz

Wiadomość
Autor
grze123

#16 Post autor: grze123 »

dziękuję za odp.

[ Dodano: Pią Mar 11, 2011 06:31 ]
Dlaczego cyt. "ale broń Boże oryginał Adako"???

piotrewq

#17 Post autor: piotrewq »

Witam, rozglądam się za jakimś "kablem" którym dam radę aktywować funkcje np. komputer pokładowy (spalanie itp.) kasować błędy, podglądać parametry silnika -ciśnienia itp.
Te chińskie ogarną temat?

Zafira B 1.7cdti 2008/2009 r. prod.

Pozdrawiam

norbert_p

#18 Post autor: norbert_p »

grze123 pisze:Dlaczego cyt. "ale broń Boże oryginał Adako"???
Dlatego, że oryginalne oprogramowanie zablokuje Ci OC z Chin. Są co prawda ludzie, którzy potrafią go odblokować, ale to wyższa jazda no i kłopot. W necie jest sporo "innych" softów do OC, ale trzeba uważać, bo nie wszystkie działają. Na forum znajdziesz jednak takie, które działają na 100%.
Reasumując: Po zakupie nia napalaj się na najnowszy soft, bo zapewne jest on od Adako. Lepiej mieć ciut starszy i w pełni działający no i pewny.

jachu
Debiutant
Posty: 39
Rejestracja: 18 mar 2011, 09:52
Imię: jachu
Lokalizacja: Pyrzyce
Auto: Opel Zafira B 1.9CDTI
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z1.9DT
Gender:

#19 Post autor: jachu »

Witam Wszystkich .Mam pytanie odnośnie uruchomienia programu OP -Com czy po podłączeniu kabla do gniazda w samochodzie i odpaleniu lapsa musi być włączony zapłon czy uruchomiony silnik bo nie wiem jak to zrobić aby czegoś nie spieprzyć

Anony Mous

#20 Post autor: Anony Mous »

jachu pisze:Witam Wszystkich .Mam pytanie odnośnie uruchomienia programu OP -Com czy po podłączeniu kabla do gniazda w samochodzie i odpaleniu lapsa musi być włączony zapłon czy uruchomiony silnik bo nie wiem jak to zrobić aby czegoś nie spieprzyć
Musi być zapłon lub silnik.

Zdenek2007
Zafiromaniak
Posty: 853
Rejestracja: 08 lip 2010, 08:51
Lokalizacja: śląskie[SGL]
Model:

#21 Post autor: Zdenek2007 »

celius pisze:
jachu pisze:Witam Wszystkich .Mam pytanie odnośnie uruchomienia programu OP -Com czy po podłączeniu kabla do gniazda w samochodzie i odpaleniu lapsa musi być włączony zapłon czy uruchomiony silnik bo nie wiem jak to zrobić aby czegoś nie spieprzyć
Musi być zapłon lub silnik.
A jeśli chcesz mieć dostęp do radia, to też je włącz.

Anony Mous

#22 Post autor: Anony Mous »


Szuwarek
Mieszkaniec
Posty: 349
Rejestracja: 21 maja 2011, 09:40
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Zegrze
Auto: ASTRA-G + ZAFIRA-A
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Z22SE
Gender:

#23 Post autor: Szuwarek »

A może ktoś używa takich interfejsów >>
KILK i KLIK - chciałbym zakupić . Czytałem że ten na RS32 jest lepszy. A może macie jakieś inne godne polecenia w rozsądnych pieniądzach ?

Awatar użytkownika
MieHor
Zafiromaniak
Posty: 2915
Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
Imię: Mieczysław
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#24 Post autor: MieHor »

Szuwarek, to są zabawki, wystarczają zaledwie do odczytywania i kasowania błędów, pozostałe możliwości to w większości wciskanie kitu, często odczytane błędy nie odpowiadają faktycznym usterkom, poza tym zakres rocznikowy aut jest ograniczony najczęściej do 2004. Szukaj O-C, który dla amatorskiego diagnozowania jest najlepszy, problem w tym że na alledrogo raczej go nie znajdziesz, a jeśli już to pod ukrytą lub zmienioną nazwą

Szuwarek
Mieszkaniec
Posty: 349
Rejestracja: 21 maja 2011, 09:40
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Zegrze
Auto: ASTRA-G + ZAFIRA-A
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Z22SE
Gender:

#25 Post autor: Szuwarek »

Takiej odpowiedzi się spodziewałem - kumpel kupił za 350 i to też od znajomego :(

Moja zosia jest z 2000 także zakres byłby odpowiedni :)

Na alledrogo jest tego masa - a ja aż tak się nie znam - coby nie dać się zrobić w balona :(

norbert_p

#26 Post autor: norbert_p »

MieHor pisze:Szukaj O-C, który dla amatorskiego diagnozowania jest najlepszy, problem w tym że na alledrogo raczej go nie znajdziesz, a jeśli już to pod ukrytą lub zmienioną nazwą
Szuwarek, MieHor ma rację. Najlepszy dla opli jest Tech2, ale jego cena zabija i używają go w zasadzie warsztaty (prywatne osoby również). Zaraz po nim jest Op-Com, któy kosztuje mniej (oryginał z Adako 2000zł). Podróbka z Chin, którą ma większość osób na forum (chyba) kosztuje z przesyłką 100zł :D Za pomocą niego zdiagnozujesz i usuniesz błedy oraz zrobisz wiele ciekawych "sztuczek" ;) Co do ofert to poszukaj na forum... Jest jedna osoba, która Ci pomoże :>

Szuwarek
Mieszkaniec
Posty: 349
Rejestracja: 21 maja 2011, 09:40
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Zegrze
Auto: ASTRA-G + ZAFIRA-A
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Z22SE
Gender:

#27 Post autor: Szuwarek »

Tech2+ - na alledrogo >>> KLIK - poniżej cytat

Interfejs diagnostyczny służy do diagnozowania wszystkich elektronicznych systemów wyposażenia oraz nadzorowanie pracy silnika w samochodach marki Opel. Interfejs zastępuje urządzenie serwisowe Opel TECH2 stosowane w autoryzowanych stacjach diagnostycznych, czyniąc z komputera PC profesjonalne narzędzie diagnostyczne.

tico0

#28 Post autor: tico0 »

Szuwarek pisze:Tech2 - na alledrogo
To są pierdoły.... techa masz tu Tech 2

Szuwarek
Mieszkaniec
Posty: 349
Rejestracja: 21 maja 2011, 09:40
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Zegrze
Auto: ASTRA-G + ZAFIRA-A
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Z22SE
Gender:

#29 Post autor: Szuwarek »

Tak to jest profesjonalny - ale aż tak głęboko nie zamierzam w mojej zosi grzebać :)

sQcha

#30 Post autor: sQcha »

Szuwarek pisze:Tech2+ - na alledrogo >>> KLIK - poniżej cytat

Interfejs diagnostyczny służy do diagnozowania wszystkich elektronicznych systemów wyposażenia oraz nadzorowanie pracy silnika w samochodach marki Opel. Interfejs zastępuje urządzenie serwisowe Opel TECH2 stosowane w autoryzowanych stacjach diagnostycznych, czyniąc z komputera PC profesjonalne narzędzie diagnostyczne.
Ten cytat, to stek bzdur - ten interfejs ma mniejsze możliwości od chińskiego op-com'a.

Nawet nie ma multipleksera, tylko trzeba ręcznie piny zamieniać :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka i elektronika”