Problem z motorem 2.0 dti.

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
micaddo
Przeglądacz
Posty: 51
Rejestracja: 28 lip 2011, 16:39
Lokalizacja: Polska
Model:

Problem z motorem 2.0 dti.

#1 Post autor: micaddo »

koledzy mam dylemat, po ostatnim spocie w Samoszycach wymienilem czujnik cisnienia doladowania,silnik 2.0 dti , wiecie jak chodził,teraz kontrolka autka z kluczykiem zgasla,obroty wychodzą ponad 5 tyś,przedtem doszły tylko do 4 tyś,ale silnik dalej szarpie i nie wiem co jest,że czasami jak by bardziej było słychać zawory i w tym momencie z wydechu idzie czarny dym,dodam,że pedał gazu w pierwszej fazie jest bardzo czuły a później auto słabnie,z tym że czasami tak jak by chciał ciągnąć a niemógł, EGR wczesniej czyszczony,(sprawny,sprawdzony).Czy ktoś mógł by coś doradzić.Szukam też kogoś z kompem w pobliżu Rybnika.

Woytas

#2 Post autor: Woytas »

micaddo, sprawdź, czy teraz się pokazuje jakiś błąd, może Twoja zosia reaguje już na wypedałowanie błędów.

darkp1

#3 Post autor: darkp1 »

Przeciez w ZA, w dieslu, błędów wypedałować się nie da ;)

Awatar użytkownika
micaddo
Przeglądacz
Posty: 51
Rejestracja: 28 lip 2011, 16:39
Lokalizacja: Polska
Model:

#4 Post autor: micaddo »

Wojtas,jutro jade na komp.i sie okaże,ale co masz na myśli z tym wypedałowaniem?

Anony Mous

#5 Post autor: Anony Mous »

micaddo - poczytaj PW

Woytas

#6 Post autor: Woytas »

darkp1 pisze:Przeciez w ZA, w dieslu, błędów wypedałować się nie da
Pewny nie jestem, ale z tego co pamiętam, w niektórych się da...ale głowy nie dam.


P.S.

Przepraszam, douczyłem się, tylko benzynka, sorki darkp1 i dzięki za czujność :piwo: :piwo:

Awatar użytkownika
micaddo
Przeglądacz
Posty: 51
Rejestracja: 28 lip 2011, 16:39
Lokalizacja: Polska
Model:

#7 Post autor: micaddo »

Witam wszystkich,kto może wytłumaczyć zagadnienie błędu doskwierającego mojej Zafirce?
P1635 - Błąd ogólny obwodu urządzenia żarzącego. Co sprawdzić,co skontrolować?jak to ugryźć ? :?: :?:Druga sprawa, gdzie znajdę jakieś info o parametrach silnika w czasie pracy,żebym mógł porównać te jakie są u mnie,a jakie powinny być?(dotyczy silnika model>,2002,Zafira,Silnik,Y 20 DTH)

Woytas

#8 Post autor: Woytas »

micaddo, najczęściej oznacza to padniętą świecę żarową (najprościej sprawdzisz ją, gdy od aku weźmiesz + i przystawisz do końca świecy - jak zaiskrzy to sprawne, jak nie ma żadnych efektów to jest padnięta)

Awatar użytkownika
MieHor
Zafiromaniak
Posty: 2915
Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
Imię: Mieczysław
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#9 Post autor: MieHor »

P1635 - 5 Volt Reference Circuit

P1635 Glow Device Circuit High Input
P1635 Glow Device Circuit Open
P1635 Glow Device Circuit General Error

P1635 Za mocne wejście obwodu urządzenia żarzącego
P1635 Otwarty obwód urządzenia żarzącego
P1635 Błąd ogólny obwodu urządzenia żarzącego

P1635 Napięcie odniesienia 5 V Obwód #2

P1635 Układ podgrzewania świec żarowych

generalnie problem ze świecami żarowymi lub sterownikiem świec

Awatar użytkownika
micaddo
Przeglądacz
Posty: 51
Rejestracja: 28 lip 2011, 16:39
Lokalizacja: Polska
Model:

#10 Post autor: micaddo »

Dzięki MieHor idę działać.

[ Dodano: Sro Sie 31, 2011 18:51 ]
Koledzy, Mam problem jak diabli i proszę o pomoc,znalazłem feler i nie wiem co zrobić,mierzyłem świece i jedna jest uszkodzona,ale to nie wszystko,świecy nie mogę odkręcić,obraca się w koło,ale sama końcówka,natomiast gwint jest na swoim miejscu,prawdopodobnie pomiędzy gwintem a nakrętką jest urwana i góra świecy się obraca a od gwintu w dół nie,czy ma ktoś pomysł jak ją wykręcić,czy ktoś miał już coś takiego?czy dam radę ją wykręcić od góry, czy będzie trzeba silnik rozbierać?

Anony Mous

#11 Post autor: Anony Mous »

Ty urwałeś czy już była urwana przez poprzednika ? (tak tylko pytam)
Zrobiłeś ten pomiar żarówką 12V ? mozna jak pisał Woytas tylko każde przypadkowe dotknięcie masy (-) to iskry :lol:

Tu masz taki temat: http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php? ... c&start=15

Widze że urwane świece żarowe to bolączka tego silnika :/

Woytas

#12 Post autor: Woytas »

świeca została ukręcona :( czyli poczytać temat podany przez janusza822.
Bez wizyty u specjalisty od głowic się nie obędzie. Może uda się załatwić sprawę bez zdejmowania głowicy - sprawdź od razu czy reszta świec się wykręca (bez przesadzania z siłą ;) ) przed montażem nowych polecam trysnąć gwint miedzią odporną na temp. aby następnym razem nie było takich szopek.

pozdr

Awatar użytkownika
micaddo
Przeglądacz
Posty: 51
Rejestracja: 28 lip 2011, 16:39
Lokalizacja: Polska
Model:

#13 Post autor: micaddo »

Już była,jak mierzyłem swiece,jedna nie działała,chciałem ją wykrecic,a ona się obraca w koło.Ale czy ta nie działająca świeca może powodować te problemy z pracą silnika?

Harry200
Zafiromaniak
Posty: 2531
Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
Imię: Henryk
Lokalizacja: Raszyn
Auto: Zafira
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Y22DTR
Gender:

#14 Post autor: Harry200 »

Ta uszkodzona świeca może powodować nierówną pracę tylko na zimnym silniku ,chyba że po nagrzaniu silnika rozszczelnia sie połączenie urwanej świecy...

Awatar użytkownika
micaddo
Przeglądacz
Posty: 51
Rejestracja: 28 lip 2011, 16:39
Lokalizacja: Polska
Model:

#15 Post autor: micaddo »

kolego H,Łajszczak u mnie silnik źle pracuje na zimnym i ciepłym silniku,wczesniej opisywałem objawy,z tego co napisałeś,wnioskuje,że może być jakaś nieszczelność lub przebicie,napisze jak uda się wykrecic i wymienić swiece ,czy coś sie zmieniło.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”