zawieszenie sportowe

Zawieszenie, koła, podwozie, układ kierowniczy, hamulce, opony itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
slavDŚ

zawieszenie sportowe

#1 Post autor: slavDŚ »

Witam i pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
Licze na obiektywne spojrzenie na sprawe, a mianowicie kupiłem właśnie zafirę ze sportowym, obnizonym zawieszeniem, wygląda super na równyc drogach jest ekstra ale na garbach i koleinach to przy predkosci <100km/h dobija i trzeba też uważac na krawężnikach.
I teraz moje pytanie jak u was wygląda zawieszenie ile cm. jest od podłoża do np. osłony silnika, czy dobija na poprzecznych nierównościach i jaki może być koszt ew, zamiany zawieszenia na tradycyjne. Teraz mam oryginalne irmchera wymienione w ASO w niemczech. Trochę się martwię co będzie zimą bo u mnie jest teraz ok.5-6 cm od ziemi.

Awatar użytkownika
scaniairizar
Mieszkaniec
Posty: 397
Rejestracja: 30 gru 2008, 15:09
Lokalizacja: małopolska
Model:

#2 Post autor: scaniairizar »

Witaj,
swego czasu miałem obniżony przód o -40 mm. Dobijało, dobijało aż dobiło i pękła sprężyna. Jeśli chodzi o efekt, podobało mi się to, bo auteczko niżej siedziało i na płaskich drogach duzo lepiej trzymał się nawierzchni przy większych prędkościach. natomiast jeśli chodzi o szarą polską codzienność to niestety głowa mnie bolała juz po mału od tego huku w niektórych momentach. Inną sprawą było to, ze ja miałem samą sprezyne niższą, a nie amortyzator, dlatego tez amory wytrzymywały mi dużo mniej niz tak na prawde powinny.

Jeśli Ty masz oryginalne to ja mysle ze problemów z amorami nie bedziesz miał, aczkolwiek ten huk na dziurach moze Cie drażnić.

Pytasz o zimę, problemów nie miałem, aczkolwiek fakt, ze dostawała po tyłku osłona, przez co raz ją urwałem, ale to ze swojej własnej winy, ponieważ chciałem się przedrzeć przez garba, a on nie był ze śniegu tylko cały oblodzony.

Ja osobiście jestem jak najbardziej za sportowym zawieszeniem.

Pozdrawiam, Scaniairizar,basiu.
2.0 dti '01 i 1.9cdti '10. opcline
it's forfit śwagier!

lisek

#3 Post autor: lisek »

witam nie chce zakladac nowego tematu wiec sie podlaczam. konkretnie chodzi mi o zawieszenie gwintowane mial ktos cos takiego w swojej zafirce jesli tak to prosze o opinie jak sie na tym jezdzi jakiej firmy bylo zawieszenie jakie zakresy obnizen itp. bo ze wyglada zaje****** to kazdy wie. z tego co slyszalem to jest to lepsze rozwiazanie niz same sportowe sprezyny do seryjnych amorow, jak i caly kompletny kit(amory ze sprezynami).

leeoon

#4 Post autor: leeoon »

Cześć. Ja śmigam na gwincie firmy LovTec... Zakres od 0 do -60. Jak dla mnie przód ok. Tył za miękki... Musiałem przerobić, pod swoje oczekiwania. Ogólnie dla pasjonata :> Dla normalnego zjadacza chleba...nie polecam. Dobry gwint to wydatek ok 4500pln. Lepiej kupić sprawdzony kit. Produkty typu Jom,Ta technix itp. są gówno warte....
Leeoon

Dominiq24

#5 Post autor: Dominiq24 »

Siemka. Na jakim zawiasów śmigasz ? Tzn konkretnie o nazwę mi chodzi . Pozdrawiam leeoon,

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie”