[A] - Ślepak - 2.2 DTI Elegance Irmscher, 125 KM, 2002
[A] - Ślepak - 2.2 DTI Elegance Irmscher, 125 KM, 2002
Witam. Jest to mój w sumie 4 opel i padło po astrze G 2.0 di na Zafirę 2.2 DTI Irmscher, ale od początku:
Polski salon Grudzień 2002, przebieg 190 tyś zweryfikowany przez ASO Gdańśk gdzie była kupiona za kwotę 135 tyś.
Pełny pakiet Irmschera: przednia dokładka (obecnie zdjęta przez krawężnik,
ale do zamocowania), grill, progi, sprężyny, dokładka tył, dokładka dach, tłumik. Poza tym: Alu, spryskiwacze przednich lamp, tempomat, 4 poduszki, 2 szklane szyberdachy elektryczne, webasto, klimatyzacja, jasny środek, komputer pokładowy, 4 el. szyby, podgrzewane fotele, el. lusterka i pewnie coś tam jeszcze o czym zapomniałem. Wrażenia z auta super, a przede wszystkim silniczek i cała zabawa z tylną kanapą i fotelami składanymi. Zawieszenie z racji sprężyn Irmschera dość twarde i myślę nad serią, bo naprawdę dość solidnie trzęsie .
Autkiem zrobiłem na razie około 1000 km i wymiana wszystkich filtrów plus tarcze oraz klocki Brembo tył.
Zdjęcia tak na szybko:)
Polski salon Grudzień 2002, przebieg 190 tyś zweryfikowany przez ASO Gdańśk gdzie była kupiona za kwotę 135 tyś.
Pełny pakiet Irmschera: przednia dokładka (obecnie zdjęta przez krawężnik,
ale do zamocowania), grill, progi, sprężyny, dokładka tył, dokładka dach, tłumik. Poza tym: Alu, spryskiwacze przednich lamp, tempomat, 4 poduszki, 2 szklane szyberdachy elektryczne, webasto, klimatyzacja, jasny środek, komputer pokładowy, 4 el. szyby, podgrzewane fotele, el. lusterka i pewnie coś tam jeszcze o czym zapomniałem. Wrażenia z auta super, a przede wszystkim silniczek i cała zabawa z tylną kanapą i fotelami składanymi. Zawieszenie z racji sprężyn Irmschera dość twarde i myślę nad serią, bo naprawdę dość solidnie trzęsie .
Autkiem zrobiłem na razie około 1000 km i wymiana wszystkich filtrów plus tarcze oraz klocki Brembo tył.
Zdjęcia tak na szybko:)
Ostatnio zmieniony 08 paź 2011, 10:44 przez ślepak, łącznie zmieniany 1 raz.
MieHor, nie zrozumieliśmy się. Radio działa i owszem jest to car400, kod mam, ale nie pokazuje mi na wyświetlaczu stacji jakiej słucham. I własnie niby miedzy radiem a samym wyświetlaczem trzeba jakiś kod podac chyba że jest to bzdura. Bo radio wyjąłem i wszystko jest podpięte i tak jak pisałem sterowanie w kierownicy też działa:)
-
- Zafiromaniak
- Posty: 2531
- Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
- Imię: Henryk
- Lokalizacja: Raszyn
- Auto: Zafira
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y22DTR
- Gender:
Czy jak włączysz radio to data jest nadal wyświetlana,jeżeli tak to sprawdź czy masz podłączone przewody numer 17,18,22. w szerszej wtyczce,one dają sygnały do MID.Tak jest często robione jak ludzie wkładają inne radio i chcą żeby data była wyświetlana po przekręceniu kluczyka...
Ostatnio zmieniony 08 paź 2011, 21:53 przez Harry200, łącznie zmieniany 1 raz.
H,Łajszczak, dziękuje za podpowiedź, tak jak piszesz data z godziną sie zapala po włączeniu zapłonu.Powiedz mi masz jakiś schemat tych wtyczek albo jakiego koloru sa kable które ponumerowałeś??
co do szyberków to naprawdę fajnie i jasno w środku.Przedni jest uchylany i chowany a tylny tylko uchylany:)
co do szyberków to naprawdę fajnie i jasno w środku.Przedni jest uchylany i chowany a tylny tylko uchylany:)