[B] Problem z odpaleniem Zafira B
a może gdzieś jest nieszczelność i paliwo cofa się z filtra paliwa i sie zapowietrza ... , rano pompa musi napompować paliwo do puszki ..... potem już jest wszystko OK, gdyż paliwo jest w filtrze ... przez noc paliwo znowu się cofa ... .
proponuje po nocy rozebrać filtr paliwa i zobaczy jaki jest stan .. jeśli filtr będzie napełniony do połowy ... znaczy sie zapowietrza
proponuje po nocy rozebrać filtr paliwa i zobaczy jaki jest stan .. jeśli filtr będzie napełniony do połowy ... znaczy sie zapowietrza
Witam. Z tego co widze u mnie jest wiekszy problem z zapalaniem. jak w nocy postoi na dworze i rano chce pojechac z pracy do domu, zeby go odpalic trzeba tak z minute zeby odpalil, kreci caly czas ale nie odpala. Akumulator nowe swiece filtry itp. wszystko dobrze. O co moze chodzic. jak juz odpali to pozniej pali dobrze, nie tak jak powinien ale pali.
Termostaty http://allegro.pl/listing.php/search?st ... lla-search
Na Twoim miejscu sprawdziłbym poprawność działania świec żarowych.Wiem,że wymieniałeś...ale jednak.Termostat nie ma z tym nic wspólnego...chyba,że czujnik temperatury wody,który znajduje się w obudowie termostatu jest uszkodzony i podaje mylne info do kompa.
Na Twoim miejscu sprawdziłbym poprawność działania świec żarowych.Wiem,że wymieniałeś...ale jednak.Termostat nie ma z tym nic wspólnego...chyba,że czujnik temperatury wody,który znajduje się w obudowie termostatu jest uszkodzony i podaje mylne info do kompa.
Jak by padał czujnik przy termostacie to odrazu byś wiedział ponieważ było by to zapisane zaraz w ecu jako błąd i teraz jak by podawał za wys temp. włączał by się wentylator chłodnicy i sygnalizowała by to kontrola od temp na desce rozdzielczej, a jak w dół to więcej by palił..Marki pisze:chyba,że czujnik temperatury wody,który znajduje się w obudowie termostatu jest uszkodzony i podaje mylne info do kompa
-
- Świeżak
- Posty: 19
- Rejestracja: 12 maja 2011, 12:23
- Imię: Irek
- Lokalizacja: Częstochowa
- Auto: Opel Zafira B 1.9 Aut
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DTL
- Gender:
Po nocnym postoju i pierwszym odpaleniu u mnie też pompka pompuje paliwo coś powyżej 10s. Na rozgrzanym silniku u mnie spalanie wynosi 0,8-0,9l/h .U mnie odpala od pierwszego strzału.Jak miałem uszkodzone trzy świece też odpalał ale trwało to trochę dłużej.Sprawdź napięcie spoczynkowe akumulatora .Przy tych silnikach jest to jeden z głównych powodów kiepskiego odpalania rano
,,wszystkim się zdawało,
że Wojski wciąż gra jeszcze, a to echo grało''.
że Wojski wciąż gra jeszcze, a to echo grało''.
U mnie obiawia sie tym ze przy okolo 0 i czym nizej tym gorzej , dlugo kreci i jak zaplpie to strasznie nierowno chodzi i trzesie aulem (ma sie wrazenie ze zaraz zgasnie) ale juz zagrzany pali lepiej.Ale nawet ,przy plus30 nigdy nie pali od kopa zawsze troche kreci.I to spalanie 11-13 miasto 7-8 trasa uwazam ze duzo.