[B]Komunikaty INSP

Czyli problemy z prądem w Opel Zafira (osprzęt elektryczny, włączniki, przekaźniki, szyby elektryczne, oświetlenie itp.)

Moderatorzy: Mariusz, Tazz

Wiadomość
Autor
kicaj

#46 Post autor: kicaj »

tak mysle...

Przemcio

#47 Post autor: Przemcio »

marlow pisze:może przy majowej wymianie nie wykasowali INSP
Jest to oczywista oczywistość ASO. Nie wyświetlało się nic to po co :> Klient przyjedzie ponownie to go skroimy :lol: za wykasowanie.

Anony Mous

#48 Post autor: Anony Mous »

Czy ASO wykasowało inspekcję tego się nie dowiemy.Pewne jest natomiast,że po 5 tys od wymiany oleju (i wykasowaniu inspekcji) komp może zaprosić na ponowną wymianę jeśli jeździmy "w koło komina" bez wypadu w trasę.U mnie była taka sytuacja...jak auto miało DPF-a.
Marlow sprawdź poziom oleju.

Anony Mous

#49 Post autor: Anony Mous »

W służbowym focusie brata, pojawia sie inspekcja co 2-3tyś km od wymiany oleju. ASO rozkłada ręce..wgrali nowe oprogramowanie już dwa razy i znów sie ostatnio zapaliło. Powiedzieli, że już mieli wiele takich przypadków w mondeo....ale focus taki jedyny w Krakowie.

ale tu pewnie nie było skasowane..... bo to opel a nie ford :)

marlow

#50 Post autor: marlow »

ale tu pewnie nie było skasowane..... bo to opel a nie ford :)
Też tak myślę, spróbuję wyzerować licznik i będzie ok.
Dzięki chłopaki za radę
marlow

norbert_p

#51 Post autor: norbert_p »

Witam. Dzisiaj po nocy przy uruchomieniu auta mignął mi INSP4 (woda w filtrze paliwa). Moje pytanie: skąd się ta woda wzięła skoro filtr zamknięty, a sam wkład był wymieniany 2 miesiące temu?

DaRek7

#52 Post autor: DaRek7 »

norbert_p pisze:skąd się ta woda wzięła skoro filtr zamknięty, a sam wkład był wymieniany 2 miesiące temu?
1.Woda dostaje się do układu z reguły z paliwem(czytaj:kiepskiej jakości) które tankujemy.
2.Jeśli jeździmy z małą ilością paliwa w zbiorniku, w okresie jesienno-zimowym na ściankach zbiornika tworzy się para wodna... no, dalej już chyba nie muszę tłumaczyć :!:

Moja rada: zimą tankować w miarę możliwości do pełna, stosować dodatki do paliw na zimę, szczególnie dotyczy to tych którzy nie użytkują zbyt intensywnie auta, nie jeżdżą codziennie lub bardzo krótkie odcinki.

Awatar użytkownika
Bodek
Zafiromaniak
Posty: 16394
Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
Imię: Bodek
Lokalizacja: Polska B
Auto: Zafira_B_Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

#53 Post autor: Bodek »

norbert_p pisze:Witam. Dzisiaj po nocy przy uruchomieniu auta mignął mi INSP4 (woda w filtrze paliwa). Moje pytanie: skąd się ta woda wzięła skoro filtr zamknięty, a sam wkład był wymieniany 2 miesiące temu?
Miałem tak jak mnie podkusiło i zatankowałem na Bliskiej, rano pokazało mi Insp4, dolałem CastrolTDA, który wytrąca wodę i do tej pory mam spokój, tankuję tylko na Orlenie i prawie w 100% Vervę - kłopoty zniknęły.

Castrol TDA

Za to u mnie wywaliło Insp0 - czas na przegląd ;)
:lis:

"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.

norbert_p

#54 Post autor: norbert_p »

DaRek7 pisze:Moja rada: zimą tankować w miarę możliwości do pełna, stosować dodatki do paliw na zimę, szczególnie dotyczy to tych którzy nie użytkują zbyt intensywnie auta, nie jeżdżą codziennie lub bardzo krótkie odcinki.
Auto jeździ codziennie, w zbiorniku 3/4 paliwa. Zawsze tankuję na BP diesla Ultimate. Może akurat z powodu niskiej temperatury w nocy coś się tam wytrąciło... :/ (tankowałem ostatnio ze 2 tygodnie temu - pewnie było to 100% paliwo letnie. Teraz może już coś dodają na zimę).
Dzięki za rady :piwo:
Ostatnio zmieniony 23 paź 2011, 19:55 przez norbert_p, łącznie zmieniany 1 raz.

Bizonek

#55 Post autor: Bizonek »

Bodek_K, Bliska to jest tańsza odmiana stacji Orlen.

Awatar użytkownika
Bodek
Zafiromaniak
Posty: 16394
Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
Imię: Bodek
Lokalizacja: Polska B
Auto: Zafira_B_Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

#56 Post autor: Bodek »

Bizonek pisze:Bodek_K, Bliska to jest tańsza odmiana stacji Orlen.
Tak jest - dokładnie, Orlen powinien się zastanowić na jakością paliw na bliskiej, gdyż psuje sobie tym opinię. :!:
:lis:

"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.

tico0

#57 Post autor: tico0 »

norbert_p pisze:Zawsze tankuję na BP diesla Ultimate.
Ja co tankowałem na BP to zawsze jakaś przygoda, więc teraz omijam szerokim łukiem.....

Szymon78

#58 Post autor: Szymon78 »

ja tankuje na Orlenach lub Auchan POznań (Komorniki) i jeszcze nigdy INSP4 sie nie pojawiło.

Anony Mous

#59 Post autor: Anony Mous »

Czy wartosc INSP wskazujaca za ile trzeba wymienic olej kasuje sie po wyciagnieciu aku?

INSP mialo wartosc 14000, po wyciagnaciu aku - INSP ustawilo sie na 30000. Po czym zrobilem ok 600-700km głownie trasa (zanotowalem jedno wypalanie DPF) i wartość INSP znow wynosi 14000

Czy to oznacza iz z INSP juz dwa razy ubylo po 16 000 (i w silniku mam rope zamiast oleju :shock:), czy tez komputer nagle sobie przypomnial stara wartosc INSP.

tico0

#60 Post autor: tico0 »

Po prostu czujnik oleju zrobił swoją robotę ;) sprawdził olej i pokazał to samo co miałeś przed odłączeniem aku.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka i elektronika”