dziwne zachowanie samochodu przy prędkościach >130km/h
Moderator: Sebu$
Koledzy, końcówki drążków sprawdza się "pod obciążeniem" czyli auto stoi na kołach!!!
Najlepiej z kanału jeśli go nie ma,położyć się pod auto albo włożyć rękę pomiędzy nadkole a koło "namacać" końcówkę... ktoś kręci kierą-krótkie ruchy lewo-prawo a Ty trzymając ręką za końcówkę wyczujesz luz, jeśli będzie!
Najlepiej z kanału jeśli go nie ma,położyć się pod auto albo włożyć rękę pomiędzy nadkole a koło "namacać" końcówkę... ktoś kręci kierą-krótkie ruchy lewo-prawo a Ty trzymając ręką za końcówkę wyczujesz luz, jeśli będzie!
Dobra dzięki jutro sprawdzę, a potem pomknę na sprawdzenie zbieżności.DaRek7 pisze:tankret, patrząc na koło prawe po lewej stronie, na lewe po prawej stronie na środku, mniej więcej, wysokości... jakby za oponą... jak tam włożysz rękę nic innego nie namacasz
Edit:
Sprawdziłem te drążki kierownicze i luzów żadnych nie zauważyłem ani nie wyczułem. Kierownica też nie ma żadnych luzów. Po południu pojadę do warsztatu sprawdzić zbieżność.
Edit 2:
Wizyta w warsztacie i poprawili zbieżność. Sprawdzałem auto na drodze, da się jechać 160km/h ale wyżej zaczyna delikatnie znosić w lewo i prawo, ledwie to wyczuwalne. Czy teraz winne mogą być opony? Każda innej marki i z innym wzorem bieżnika (uroki wielkiej brytani).