W Jablonnie...Woytas pisze:W Jabłonnej
Przepraszam za off-topa, musialem
Maty, które posiadam są już z warstwą klejuSzuwarek pisze:Na jaki klej to kleiłeś ?
Irku, różnica po pierwszych kilometrach jest znacznie zauważalna ale po czasie i tak się przyzwyczaiłem i dla mnie to ciągle mało. Chociaż moja żona ma czasem wrażenie że zgasł jej silnik na światłach .irecki pisze:a jaki jest efekt prac ? Słychać różnicę ?
I z tym będzie nie lada problem, dojście do przegrody jest katastrofalne i nie wiem czy będzie to warte zachodu. Troszkę poszperałem po dokumentacjach i znalazłem seryjnego dostawcę tych części. Chciałem zamówić u kolegów po fachu części z materiału o większej gramaturze ale niestety matryce do wypalania zostały zwrócone do klienta i to on wytwarza sobie części zamienne. No i klops.flader pisze: I czy przegrodę silnika lepiej wygłuszyć od strony zewnętrznej (silnik) czy wewnętrznej (kabina)?
Nie wiem jak było w ZA ale ZB nie wszystkie miały wygłuszenia a już w szczególności benzynki. Nasz kolega SKJulek ma od nowości ZB i takiego wygłuszenia nie miał ale już ma :>H,Łajszczak pisze:W każdej Zośce powinno być wygłuszenie maski,jej brak nie koniecznie oznacza malowanie maski,przecież po malowaniu wygłuszenie można zamontować spowrotem..