Dziwne stuki z tyłu auta
Moderator: Sebu$
Dziwne stuki z tyłu auta
Witam niepokoją mnie dziwne stuki z tyłu auta( jak zamarznięte stare amory) amory wymieniłem i nic nie pomogło dalej stuka. Podejrzewam gumy wahacza ale nie wiem dokładnie a nie chcem wpadać w niepotrzebne koszty. Prosze o porady.
Witam,
mam pytanie zauwazylem dziwne stuki, odglosy metaliczne na odpalonym silniku w tylnej prawej czesci samochodu jakby w w okolicy wlewu paliwa, baku itp..
Na poczatku myslalem ze to moze wydech obciera o jakis element - ale to brzmi jakby np. pompa paliwowa chodzila na sucho - takie cykliczne stukanie ale slyszalne tylko czasami, przez kilka sekund...
Macie moze doswiadczenia w tej materii, ktos przerabial ten temat - co to moze byc, czy mozna z tym jezdzic...???
mam pytanie zauwazylem dziwne stuki, odglosy metaliczne na odpalonym silniku w tylnej prawej czesci samochodu jakby w w okolicy wlewu paliwa, baku itp..
Na poczatku myslalem ze to moze wydech obciera o jakis element - ale to brzmi jakby np. pompa paliwowa chodzila na sucho - takie cykliczne stukanie ale slyszalne tylko czasami, przez kilka sekund...
Macie moze doswiadczenia w tej materii, ktos przerabial ten temat - co to moze byc, czy mozna z tym jezdzic...???
Witam, może trochę po czasie, ale miałem podobny przypadek. Stuki były tylko rano na zimnym samochodzie. Też nie wiedziałem, co tez to może być, zdemontowalem zawieszenie koła zapasowego, wyrzuciłem sprzęt ze schowków, wstawilem pożyczone amory. Nic nie pomogło, po zczytaniu jednego z forów popsikałem tuleje wahacza WD-40, przestało stukać! Ale tylko na trzy dni... Wczoraj wymienili tuleje, podobno były wzrokowo dobre, ale stuki ustały. Dodam, iż tuleje dokręcamy po postawieniu z podnośnika i kilkukrotnym rozjeżdżeniu. Koniecznie trzeba im to znaczyć, moi robili to pierwszy raz. Podobno rzadka przypadłość. Aby to wymienić naprawdę trzeba wszystko odpiąć nie polecam samemu to robić, tym bardziej że w czasie wciskania prasą jedna pękła. Samemu nigdy bym sie tego nie podjął. A za wszystko zapłaciłem 100 zł no, ale to Suwałki …
To i ja udzielę podpowiedzi, moze trafię. Również mi coś stukało, głośne metaliczne stuki. Wywalilem kolo zapasowe, wyczyscilem bagaznik z lewarkow itp a ciagle waliło. Pojechalem do mechanika i okazalo sie, ze stukal luzny zacisk hamulcowy. Kombinacja z dokreceniem, przesmarowaniem, taka w sumie drobna regeneracja i jest ok. Przejechalem kilka tysiecy km i jest cicho.
Koledzy
okazało się że to jednak pompa paliwowa - jak kupowałem to była rezerwie rezerwy - mrugała już kontrolka paliwa i chyba wtedy dostała w kość i padła.
Po wymianie pompy koszt 250 zł z wymianą u znajomego mechanika wszystko wróciło do normy. Przy okazji mechanik chciał przeczyścić bak okazało się że w baku praktycznie nie ma brudów - auto jest świeżo po zakupie z Niemiec z pewnego źródła kupione od andrzej2503- więc albo poprzedni właściciel lał dobre paliwo albo niemiecka wacha jest lepsza od polskiej...
Tak wię uważajcie na pompy w silnikach 1.8 benz. i nie jeździjcie na rezerwie lepiej...
okazało się że to jednak pompa paliwowa - jak kupowałem to była rezerwie rezerwy - mrugała już kontrolka paliwa i chyba wtedy dostała w kość i padła.
Po wymianie pompy koszt 250 zł z wymianą u znajomego mechanika wszystko wróciło do normy. Przy okazji mechanik chciał przeczyścić bak okazało się że w baku praktycznie nie ma brudów - auto jest świeżo po zakupie z Niemiec z pewnego źródła kupione od andrzej2503- więc albo poprzedni właściciel lał dobre paliwo albo niemiecka wacha jest lepsza od polskiej...
Tak wię uważajcie na pompy w silnikach 1.8 benz. i nie jeździjcie na rezerwie lepiej...