hehe... ci sami kretyni, którzy wymyślili inne części, któych naprawa byłaby/jest prozaicznie prosta i tania... ale lepiej kupić nową za kosmiczne pieniądze... niestety... może oki to przeczyta i podpowie jak to sie w codziennej eksploatacji sprawdza...bamber8 pisze:co za kretyn wymyslił taki patent
Problemy związane z użytkowaniem xenonów
Moderator: Sebu$
może tam są jakieś żarówki nieprzepalające się bo już nie wiem co myśleć na ten temat
[ Dodano: Czw Paź 13, 2011 13:03 ]
wczoraj rozkleiłem klosz z lampy bo musiałem i widać oprawkę od tyłu kierunki jak by odciąć tą zaślepkę a żrówka fraktycznie jest tam taka dziwna mała a włókno ma grube jak halogenowa.
[ Dodano: Czw Paź 13, 2011 13:03 ]
wczoraj rozkleiłem klosz z lampy bo musiałem i widać oprawkę od tyłu kierunki jak by odciąć tą zaślepkę a żrówka fraktycznie jest tam taka dziwna mała a włókno ma grube jak halogenowa.
Witam,zakupiułem oryginalne lampy xenon do zafirki A lecz nie mam w nich pierścieni mocujących żarnik D2S,podobno pasują z BMW E46 i Mazdy 6 czy ktoś orientuje się w temacie?Chętnie odkupię jeśli ktoś takowe by posiadał.
- oki
- Mieszkaniec
- Posty: 399
- Rejestracja: 11 kwie 2010, 23:15
- Imię: Darek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Zafira B 2.0 Panorama
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
Ktoś mnie wywołał do tablicy.
Temat z kierunkiem faktycznie przerabiałem.
Zarówka hmm nie mam pojęcia co to za model pierwszy raz taką też widziałem, podobna do 5W5 tyle ze 4x większa.
Co do wymiany, wywierciłem z tyłu tego pseudo dekla otwór i na pozostałą część obudowy nasunełem przycięty kapsel na długosc ok 1,5cm od jakiegoś spreya (pasował średnicą na wcisk) chyba to był o ile pamiętam środek do czyszczenia kokpitu z taką czarną dość grubą zakrywką.
Dla swiętego spokoju posmarowałem to jeszcze silikonem aby woda się nie dostawała.
Temat z kierunkiem faktycznie przerabiałem.
Zarówka hmm nie mam pojęcia co to za model pierwszy raz taką też widziałem, podobna do 5W5 tyle ze 4x większa.
Co do wymiany, wywierciłem z tyłu tego pseudo dekla otwór i na pozostałą część obudowy nasunełem przycięty kapsel na długosc ok 1,5cm od jakiegoś spreya (pasował średnicą na wcisk) chyba to był o ile pamiętam środek do czyszczenia kokpitu z taką czarną dość grubą zakrywką.
Dla swiętego spokoju posmarowałem to jeszcze silikonem aby woda się nie dostawała.
Mam wersje ze światłami Xenon. Mimo niedawnego przeglądu i ustawiania świateł, panowie chyba zapomnieli ustawić drogowe bo świecą IMO stanowczo za wysoko, oświetlają drzewa pół kilometra przede mną zamiast drogi. Teraz pytanie, w reflektorze mam dwa miejsca regulacji. To nad palnikiem ksenonowym służy pewnie do regulacji wysokości świateł mijania, pytanie do czego służy regulacja bliżej zewnętrznej krawędzi auta. Czy to jest regulacja drogowych czy może oddzielnie ustawia się kąt albo wysokość załamania wiązki świateł mijania?
czy to oznacza ze oba miejsca regulacji służą do regulacji świateł miajania? Skoro jedną reguluje się wysokość to co się ustawia tą regulacją bliżej krawędzi auta?dejna pisze:te miejsca regulacji dotyczą świateł mijania... a jeżeli uważasz, że masz za dużą wiązkę światła świateł drogowych to może po prostu żarówka jest odwrotnie wsadzona...
Co do żarówki odwrtoeni wsadzonej, tam chyba siedzi H7, spróbuję się do niej dobrać żeby sprawdzić, tylko nie wiem jeszcze czy nie trzeba będzie rozebrać pół auta
Mylisz się. Każdy ksenon musi mieć samopoziomowanie bo inaczej samochód nie dostałby homologacji, a spryski to były i przy zwykłych lampach.bamber8 pisze: zocha A nigdy nie miała samopoziomowania xenonu a spryski na zderzakach były,
Ksenon musi mieć spryski i samopoziomowanie, jeżeli Twój nie ma którejś z tych rzeczy to diagnosta nie powinien podbić przeglądu a i miśki mogą zatrzymać DR.
Po pierwsze nie musisz odzywać się do mnie jak do dziecka.bamber8 pisze:i tu ile zjesz tyle wiesz że tak powiem
A przy okazji poczytaj sobie dokładnie np. inne fora o tych samochodach. Fabryczne ksenony ZAWSZE maja samopoziomowanie i spryskiwacze i takie też wymagania mają przepisy. Ja też nie pierwszy raz czytam na ten temat i wszędzie możesz się dowiedzieć tego samego. A jak ktoś przerabiał to już inna bajka i pełno takich "oślepiaczy" na ulicach.
Podaj mi link gdzie jest podane, że nie miały czy też że nie trzeba ?? Bo jak na razie to wszytko co przejrzałem potwierdza moje zdanie i jedynie HID-owcy szczycą się, że nie mają i jak na razie nikt się nie doczepił.
Widać przerabiałeś to ale nie dokładnie.
dlatego napisałem ci prykłady choćby omegi B,vectry B które wyjechały z salonu z xenonami a poziomowania nie miał a jakoś homologację samochody dostały na nasz kraj,w przepisach mówi się że nowe samochody muszą być wyposażone natomiast nic nie pisze o samochodach z wcześniejszych roczników które były wyprodukowane przed wejściem przepisów,z tym "poczytaj na forach"to ok często naprawdę koledzy cos przydatnego doradzą a czasami takie pierdy wypisują,nie mówię że akurat na tym że szok.
Tu masz o samopoziomowaniu
Regulamin nr 48 Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ)
"6.2.6.2.1. W przypadku gdy do spełnienia wymogów określonych w pkt 6.2.6.1.1 i 6.2.6.1.2 niezbędny jest korektor ustawienia świateł przednich, takie urządzenie musi działać automatycznie.
6.2.6.2.2. Dozwolone są jednak korektory ręczne regulowane w sposób ciągły lub nieciągły (...)"
Tu masz o samopoziomowaniu
Regulamin nr 48 Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ)
"6.2.6.2.1. W przypadku gdy do spełnienia wymogów określonych w pkt 6.2.6.1.1 i 6.2.6.1.2 niezbędny jest korektor ustawienia świateł przednich, takie urządzenie musi działać automatycznie.
6.2.6.2.2. Dozwolone są jednak korektory ręczne regulowane w sposób ciągły lub nieciągły (...)"