a widzisz, niektóre Zośki tak wyjechały...np. pierwsza sztuka chyba janko79 (włoska)Grisza75 pisze: nie widziałem nigdy auta z ksenonami fabrycznymi nie wyposażonymi w spryskiwacze, nawet jeśli mowa o okolicach 2000 roku...
[A]Montaż modułu dziennych świateł
nie jestem pewny w 100% czy to chodziło o spryski, czy o samopoziomowanie (ale w obu przypadkach problem prawny jest taki sam). Pamiętam, że wyciągał jakąś homologacje UE.
EDIT: Ale jeżeli chodzi o brak sprysków to na 1000% w pierwszym roczniku RAV4 nie było
EDIT: Ale jeżeli chodzi o brak sprysków to na 1000% w pierwszym roczniku RAV4 nie było
Ostatnio zmieniony 26 lis 2011, 08:31 przez Woytas, łącznie zmieniany 1 raz.
no to nie rób...Woytas pisze:zrobię tu już straszny OT.
koledzy... dział o własnych pomysłach, modyfikacjach itd... temat o światłach dziennych a dyskusja na temat homologacji, samo-poziomowania... i antenach???
cześć poświęcona homologacji jeszcze jakoś można uznać za przydatną ale prosze.... skupmy sie na tym czego dotyczy temat bezpośrednio... a dyskusje na temat przepisów to inny dział i inny temat...
...ktoś mnie wywołał do tablicy?!
jeżdżę już 8 miesięcy z tym modułem i jeszcze nie dostałem mandatu, bardzo często patrole oglądały mój samochód, gdyż auto bez pozycji z tyłu zwraca uwagę nie tylko kolegów kierowców,
rozumiem że ponoszą was emocje...
ale nikt nikogo nie zmusza do instalowania tego wynalazku, możecie kupić sobie ledy, ja na swoim wozie nie widziałem ledów więc mam to magiczne pudełeczko...
Grisza75, podłącz sobie kompa i włącz sobie DRL za pomocą łącza diagnostycznego i odpowiedniego programu (tak to się chyba robi ), TY chyba możesz bo masz ZB, i daj sobie na luz to tylko udogodnienie dla tych co chcą a przecież nie muszą tak,
także dla Ciebie i Wszystkich chłopaków którzy tu dyskutują
każde zdanie się liczy każde zdanie jest ważne jak jest dobry temat to i dyskusja jest mocna i o to chodzi, a każdy swoje przeczyta i swoje zrobi...
jeżdżę już 8 miesięcy z tym modułem i jeszcze nie dostałem mandatu, bardzo często patrole oglądały mój samochód, gdyż auto bez pozycji z tyłu zwraca uwagę nie tylko kolegów kierowców,
rozumiem że ponoszą was emocje...
ale nikt nikogo nie zmusza do instalowania tego wynalazku, możecie kupić sobie ledy, ja na swoim wozie nie widziałem ledów więc mam to magiczne pudełeczko...
Grisza75, podłącz sobie kompa i włącz sobie DRL za pomocą łącza diagnostycznego i odpowiedniego programu (tak to się chyba robi ), TY chyba możesz bo masz ZB, i daj sobie na luz to tylko udogodnienie dla tych co chcą a przecież nie muszą tak,
także dla Ciebie i Wszystkich chłopaków którzy tu dyskutują
każde zdanie się liczy każde zdanie jest ważne jak jest dobry temat to i dyskusja jest mocna i o to chodzi, a każdy swoje przeczyta i swoje zrobi...
to akurat jest dopuszczalne w świetle przepisówjanko79 pisze:Co do mojej starej zoch samopoziomowaia nie było fabrycznie tylko kręcone z bata było
akurat mam zaprogramowane automatyczne włączanie świateł (które błędnie nazywasz DRL'ami, bo to nie to samo).Trutniak pisze: Grisza75, podłącz sobie kompa i włącz sobie DRL za pomocą łącza diagnostycznego i odpowiedniego programu (tak to się chyba robi ), TY chyba możesz bo masz ZB, i daj sobie na luz to tylko udogodnienie dla tych co chcą a przecież nie muszą tak,
także dla Ciebie i Wszystkich chłopaków którzy tu dyskutują
Mam jednak zamiar "przejść" na DRL'le Helli jak w końcu uda mi się znaleźć trochę czasu żeby je zamontować zgodnie wymogami homologacji.
Osobiście jest mi wszystko jedno czy korzystasz (Ty, albo ktokolwiek inny) z tego modułu czy nie - wizualnie nie jest to szkodliwe (w przeciwieństwie do HID'ów). Chcę jedynie uświadomić potencjalnym użytkownikom, że jest to rozwiązanie nielegalne i można mieć przez nie problemy.
wiem jaka jest różnica między DRL i światłami mijania , więc nic błędnie nie nazywam (proszę bez takich), dlatego też napisałem :
"....podłącz sobie kompa i włącz sobie DRL za pomocą łącza diagnostycznego i odpowiedniego programu (tak to się chyba robi ), TY chyba możesz bo masz ZB..."
nie mam ZB więc stąd to 'może'...
na temat przepisów i ich interpretacji to możemy godzinami...
mam tylko nadzieję że we wszystkim jesteś taki przepisowy, włącznie ze stosowaniem się do ograniczeń prędkości...
a wracając do ''moich'' drl
jak będą problemy to dam znać bankowo
"....podłącz sobie kompa i włącz sobie DRL za pomocą łącza diagnostycznego i odpowiedniego programu (tak to się chyba robi ), TY chyba możesz bo masz ZB..."
nie mam ZB więc stąd to 'może'...
na temat przepisów i ich interpretacji to możemy godzinami...
mam tylko nadzieję że we wszystkim jesteś taki przepisowy, włącznie ze stosowaniem się do ograniczeń prędkości...
a wracając do ''moich'' drl
jak będą problemy to dam znać bankowo
nie mogę sobie włączyć DRL, bo lampy Zafiry nie mają homologacji "RL00". Natomiast automatyczne włączanie świateł mijania mam uaktywnione (o czym zresztą pisałem).Trutniak pisze:wiem jaka jest różnica między DRL i światłami mijania , więc nic błędnie nie nazywam (proszę bez takich), dlatego też napisałem :
"....podłącz sobie kompa i włącz sobie DRL za pomocą łącza diagnostycznego i odpowiedniego programu (tak to się chyba robi ), TY chyba możesz bo masz ZB..."
nie mam ZB więc stąd to 'może'...
na temat przepisów i ich interpretacji to możemy godzinami...
mam tylko nadzieję że we wszystkim jesteś taki przepisowy, włącznie ze stosowaniem się do ograniczeń prędkości...
a wracając do ''moich'' drl
jak będą problemy to dam znać bankowo
Włączyć lub wyłączyć sobie DRL'e mogą właściciele Insigni i Astry J.
Dalsza dyskusja o przepisach jest raczej bezcelowa - chyba wszystkie interpretacje już przedstawiono i wnioski mogą czytający wyciągnąć sami
PS.
i nie zapomnij zademonstrować diagnoście na najbliższym przeglądzie swoich świateł dziennych - ciekawe co powie
- kamil12luty
- Mieszkaniec
- Posty: 235
- Rejestracja: 31 mar 2012, 20:24
- Lokalizacja: Częstochowa
- Model:
Ja w calibrze też mam zamontowany taki moduł tylko innej firmy. Nigdy nie miałem problemów czy to z przeglądem czy to z policją ( a uwierz mi calibre bardzo często zatrzymują i bardzo dokładnie "trzepią" ).
Jeżdze juz na tym drugi rok. W dzień praktycznie nie masz różnicy między długimi 30%a mijania i ktoś kto nie wie ze masz zamontowany moduł to sie nawet nie skapnie.
Ostatnio robiłem przegłąd i diagnosta powiedział: " .....masz atest na lampy, masz atestowane żarówki i odpowiednie do danej lampy, to w czym problem ?? Przecierz policjant nie bedzie Ci mierzył miernikiem napięcia dochodzącego do żarówek. Przecierz policja nie zabiera dowodu za słabe ładowanie..."
Tak to wygląda u mnie, zafirce jeszcze nie założyłem ale to tylko kwestia czasu
a co do kwesti szybszego spalenia sie żarówki to dodam tylko tyle ze jeszcze żarówki od długich nie wymieniałem odkad mam auto
Jeżdze juz na tym drugi rok. W dzień praktycznie nie masz różnicy między długimi 30%a mijania i ktoś kto nie wie ze masz zamontowany moduł to sie nawet nie skapnie.
Ostatnio robiłem przegłąd i diagnosta powiedział: " .....masz atest na lampy, masz atestowane żarówki i odpowiednie do danej lampy, to w czym problem ?? Przecierz policjant nie bedzie Ci mierzył miernikiem napięcia dochodzącego do żarówek. Przecierz policja nie zabiera dowodu za słabe ładowanie..."
Tak to wygląda u mnie, zafirce jeszcze nie założyłem ale to tylko kwestia czasu
a co do kwesti szybszego spalenia sie żarówki to dodam tylko tyle ze jeszcze żarówki od długich nie wymieniałem odkad mam auto