zwiększenie mocy 2.0 dti pompa wtryskowa PSG16
Moderator: Sebu$
zwiększenie mocy 2.0 dti pompa wtryskowa PSG16
Witam, czy zakładał ktoś moduł RED BOX firmy V-TECH do Zafiry 2.0 dti 2003 r, pompa wtryskowa PSG16 (brak możliwości przeprowadzenia chiptiuningu na tej pompie).? Proszę o opinie. Są jakieś problemy z silnikiem po założeniu tego urządzenia? Żywotność silnika itp. Przyrost mocy V-TECH na tej pompie gwarantuje w granicach 20 PS a moment 45 Nm. Są jakieś skutki uboczne?
Wiem, że są zwolennicy i przeciwnicy tego rodzaju rozwiązań. Ale jeżeli nie ma innej możliwości, to trzeba korzystać z alternatywy.
Wiem, że są zwolennicy i przeciwnicy tego rodzaju rozwiązań. Ale jeżeli nie ma innej możliwości, to trzeba korzystać z alternatywy.
nooo... skutki uboczne... zacznijmy od tego, że BOXy są dobre do nowych samochodów a kilkuletnie pojazdy mogą bardzo różnie reagować na system pracy takiego BOXa, który polega na oszukiwaniu komputera i wtedy tłoczona jest większa ilość paliwa do silnika... co powoduje przyrost mocy ale niesie za sobą szybsze zużycie silnika i osrzętu... jak pewnie widać jest to opinia zdecydowanego przeciwnika wszelkich boxów...
- BajBus
- Zafiromaniak
- Posty: 1367
- Rejestracja: 16 kwie 2009, 13:11
- Lokalizacja: Wrocław
- Model:
- Kontakt:
darkp1, toś mu powiedział robić swapa z diesla na benzyne?
taniej go wyjdzie kupić nową zośkę w 2.0T niż twój swap
jak nie masz nic do powiedzenia to sie nie odzywaj...
taniej go wyjdzie kupić nową zośkę w 2.0T niż twój swap
jak nie masz nic do powiedzenia to sie nie odzywaj...
I miejsce naj-tuning Grotniki 2010
III miejsce najładniejsza ZA Grotniki 2010
I miejsce naj-tuning Rzeczka 2011 (n)
I miejsce najładniejsza ZA Rzeczka 2011 (n)
III miejsce najładniejsza ZA Grotniki 2010
I miejsce naj-tuning Rzeczka 2011 (n)
I miejsce najładniejsza ZA Rzeczka 2011 (n)
Dzięki za odzew,
mam przejechane dopiero 60 tyś (udokumentowane)
Póki co nie będę zmieniał samochodu, chodziło mi na zyskaniu momentu obrotowego, trochę jest mułowata i te 45 Nm przydałoby się. Myślałem nad tym boxem z V-TECHU, bo firma "sprawdzona" i znana na rynku, no i poza tym tak jak już pisałem nie ma innego sposobu tiuningu
pzdr
mam przejechane dopiero 60 tyś (udokumentowane)
Póki co nie będę zmieniał samochodu, chodziło mi na zyskaniu momentu obrotowego, trochę jest mułowata i te 45 Nm przydałoby się. Myślałem nad tym boxem z V-TECHU, bo firma "sprawdzona" i znana na rynku, no i poza tym tak jak już pisałem nie ma innego sposobu tiuningu
pzdr
to dales ognia.. ciekawe czy wiesz, ale mosialby zmienic zawieszenie, uklady dolotowy i wydechowy, sprzeglo, skrzynie biegow... pozatym 2.0T jest świętedarkp1 pisze:Zrób swapa, wrzuć 2.0T w benzynie wtedy będziesz miał ogień
A teraz do celu... kolego trzymajmy sie tematu a jezeli chcesz sie posmiac to proponuje zalozyc nowy temat w HP i tam mozesz umiescic swoje humorystyczne komentarze... to trąci spamem a za spam jest kara...
nie wiem czy wart swojej ceny. to Nm może by trochę pomogły. a w koniach chyba za dużo nie wyczujesz, bo silnik i osprzęt zostaje taki sam. co prawda silniki w oplach nie są od początku wyżyłowane, mają jakąś rezerwę, ale musisz się liczyć że coś szybciej może się zużyć. jak masz kasę, to próbuj, zawsze może pokażesz innym że da radę, wyznaczysz nowy prądxmati pisze:Przyrosty w granicy 20 PS i 45 Nm
koszt 1300 zł