zwiększenie mocy 2.0 dti pompa wtryskowa PSG16

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
xmati

zwiększenie mocy 2.0 dti pompa wtryskowa PSG16

#1 Post autor: xmati »

Witam, czy zakładał ktoś moduł RED BOX firmy V-TECH do Zafiry 2.0 dti 2003 r, pompa wtryskowa PSG16 (brak możliwości przeprowadzenia chiptiuningu na tej pompie).? Proszę o opinie. Są jakieś problemy z silnikiem po założeniu tego urządzenia? Żywotność silnika itp. Przyrost mocy V-TECH na tej pompie gwarantuje w granicach 20 PS a moment 45 Nm. Są jakieś skutki uboczne?
Wiem, że są zwolennicy i przeciwnicy tego rodzaju rozwiązań. Ale jeżeli nie ma innej możliwości, to trzeba korzystać z alternatywy.

dejna

#2 Post autor: dejna »

nooo... skutki uboczne... zacznijmy od tego, że BOXy są dobre do nowych samochodów a kilkuletnie pojazdy mogą bardzo różnie reagować na system pracy takiego BOXa, który polega na oszukiwaniu komputera i wtedy tłoczona jest większa ilość paliwa do silnika... co powoduje przyrost mocy ale niesie za sobą szybsze zużycie silnika i osrzętu... jak pewnie widać jest to opinia zdecydowanego przeciwnika wszelkich boxów...

Awatar użytkownika
alpi666
Bywalec
Posty: 115
Rejestracja: 02 sty 2009, 14:32
Lokalizacja: Jasło
Model:

#3 Post autor: alpi666 »

Lepiej dać spokój z tym:)
Turbo żyje :--) Turbo pije :--(

darkp1

#4 Post autor: darkp1 »

Zrób swapa, wrzuć 2.0T w benzynie wtedy będziesz miał ogień :lol:
EDIT: dejna, BajBus
Ok, sorki, po prostu uważam że tych silników nie warto "chipować" bo na nie wiele się to zda a tylko większych szkód można narobić.
Ostatnio zmieniony 02 gru 2009, 20:36 przez darkp1, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
BajBus
Zafiromaniak
Posty: 1367
Rejestracja: 16 kwie 2009, 13:11
Lokalizacja: Wrocław
Model:
Kontakt:

#5 Post autor: BajBus »

darkp1, toś mu powiedział robić swapa z diesla na benzyne?
taniej go wyjdzie kupić nową zośkę w 2.0T niż twój swap
jak nie masz nic do powiedzenia to sie nie odzywaj... ;)
I miejsce naj-tuning Grotniki 2010
III miejsce najładniejsza ZA Grotniki 2010
I miejsce naj-tuning Rzeczka 2011 (n)
I miejsce najładniejsza ZA Rzeczka 2011 (n)

xmati

#6 Post autor: xmati »

Dzięki za odzew,
mam przejechane dopiero 60 tyś (udokumentowane)
Póki co nie będę zmieniał samochodu, chodziło mi na zyskaniu momentu obrotowego, trochę jest mułowata i te 45 Nm przydałoby się. Myślałem nad tym boxem z V-TECHU, bo firma "sprawdzona" i znana na rynku, no i poza tym tak jak już pisałem nie ma innego sposobu tiuningu :cry:
pzdr

el_guapo

#7 Post autor: el_guapo »

xmati pisze:Dzięki za odzew,
Myślałem nad tym boxem z V-TECHU, bo firma "sprawdzona"
Jakie przyrosty gwarantują dla 2.0 DTI?
Na ile wycenili takiego BOXa?

xmati

#8 Post autor: xmati »

Przyrosty w granicy 20 PS i 45 Nm
koszt 1300 zł

dejna

#9 Post autor: dejna »

darkp1 pisze:Zrób swapa, wrzuć 2.0T w benzynie wtedy będziesz miał ogień :lol:
to dales ognia.. ciekawe czy wiesz, ale mosialby zmienic zawieszenie, uklady dolotowy i wydechowy, sprzeglo, skrzynie biegow... pozatym 2.0T jest święte :)
A teraz do celu... kolego trzymajmy sie tematu a jezeli chcesz sie posmiac to proponuje zalozyc nowy temat w HP i tam mozesz umiescic swoje humorystyczne komentarze... to trąci spamem a za spam jest kara...

Awatar użytkownika
rzadki
Zafiromaniak
Posty: 787
Rejestracja: 06 sty 2009, 17:16
Lokalizacja: Gdańsk
Model:

#10 Post autor: rzadki »

xmati pisze:Przyrosty w granicy 20 PS i 45 Nm
koszt 1300 zł
nie wiem czy wart swojej ceny. to Nm może by trochę pomogły. a w koniach chyba za dużo nie wyczujesz, bo silnik i osprzęt zostaje taki sam. co prawda silniki w oplach nie są od początku wyżyłowane, mają jakąś rezerwę, ale musisz się liczyć że coś szybciej może się zużyć. jak masz kasę, to próbuj, zawsze może pokażesz innym że da radę, wyznaczysz nowy prąd :)
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić. ;)
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”