Ogrzewanie tylnej szyby
Moderator: Sebu$
Ogrzewanie tylnej szyby
Witam serdecznie.
Mam problem, mianowicie dzisiaj jechałem do sklepu i włączyłem ogrzewanie tylnej szyby bo była zaparowana. Po jakimś czasie zauważyłem że szyba była czysta z wyjątkiem samego środka. Tzn. 2 te paski były cały czas zaparowane i wygląda jak by ten jeden środkowy pasek nie grzał szyby.
Miał ktoś może taki problem i mógł by mi poradzić co mam zrobić aha dodam iż niedawno czyściłem szybę od środka i tak sobie myślałem czy czasami przez przypadek nie uszkodziłem tego paska? Jeśli to by było jak myślę, idzie to jakoś naprawić?
Mam problem, mianowicie dzisiaj jechałem do sklepu i włączyłem ogrzewanie tylnej szyby bo była zaparowana. Po jakimś czasie zauważyłem że szyba była czysta z wyjątkiem samego środka. Tzn. 2 te paski były cały czas zaparowane i wygląda jak by ten jeden środkowy pasek nie grzał szyby.
Miał ktoś może taki problem i mógł by mi poradzić co mam zrobić aha dodam iż niedawno czyściłem szybę od środka i tak sobie myślałem czy czasami przez przypadek nie uszkodziłem tego paska? Jeśli to by było jak myślę, idzie to jakoś naprawić?
Vegamonter, w każdym sklepie motoryzacyjnym kupisz odpowiedni środek, np: http://allegro.pl/klej-przewodzacy-do-n ... 40885.html Wytęż oko, lupa w garść i powodzenia w szukaniu przerwy
- Jaymzarf
- Mieszkaniec
- Posty: 418
- Rejestracja: 24 lis 2010, 09:10
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Model:
- Kontakt:
Vegamonter, ewentualnie zajdź do sklepu dla elektroników i kup lakier przewodzący do pilotów. Swego czasu był i przeźroczysty.
Do tego takie foliowe samoprzylepne zakładki biurowe, które kleisz wzdłuż linii grzewczej w miejscu przerwy. Cienki pędzelek lub zapałka i kropelka w miejscu przerwy. Odklejasz foliowe zakładki i idealnie równa kreseczka szerokości fabrycznej.
Nie wspominam o dokładnym odtłuszczeniu miejsca naprawy...
W lokalizacji pomoże zwykły omomierz i założone na końce płaskie miękkie blaszki (ja miałem z baterii 4,5V wygięte by nie rysować szyby) albo sama końcówka też powinna zdać egzamin. Jeden koniec przykładasz na początek uszkodzonego paska, drugim przesuwasz od przeciwległego końca w stronę styku. Nagły skok w dół oporności lokalizuje miejsce awarii. Sprawdzone osobiście w nie jednym aucie...
Do tego takie foliowe samoprzylepne zakładki biurowe, które kleisz wzdłuż linii grzewczej w miejscu przerwy. Cienki pędzelek lub zapałka i kropelka w miejscu przerwy. Odklejasz foliowe zakładki i idealnie równa kreseczka szerokości fabrycznej.
Nie wspominam o dokładnym odtłuszczeniu miejsca naprawy...
W lokalizacji pomoże zwykły omomierz i założone na końce płaskie miękkie blaszki (ja miałem z baterii 4,5V wygięte by nie rysować szyby) albo sama końcówka też powinna zdać egzamin. Jeden koniec przykładasz na początek uszkodzonego paska, drugim przesuwasz od przeciwległego końca w stronę styku. Nagły skok w dół oporności lokalizuje miejsce awarii. Sprawdzone osobiście w nie jednym aucie...
Nie ma rzeczy niemożliwych, czasami tylko brakuje czasu, chęci... i funduszy...
- Dziadek13
- Zafiromaniak
- Posty: 2004
- Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
- Imię: Jorg
- Lokalizacja: Mysłowice
- Auto: VW Turan była zafira DTL
- Model: Turan
- Oznaczenie silnika: AVQ
- Gender:
@darkp1 pobierz to Naprawa ogrzewania tylnej szyby.zip i popatrz ktoś źle czcionke ustawił ale widać o co chodzi.
http://upek.sputnik-sat.info/
http://upek.sputnik-sat.info/
- Wojti
- Zafiromaniak
- Posty: 6240
- Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: ZB 400ps/502nm
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: z20leh
- Gender:
- Kontakt:
Odłącz jeden kabel od ogrzewania z tyłu przy szybieadash0 pisze:Witam was!
Chce wyłączyć możliwość podgrzewania tylnej szyby. Jest to możliwe? Dodam, że chce pozostawić możliwość podgrzewania lusterek.
Ostatnio zmieniony 18 sie 2015, 18:53 przez Wojti, łącznie zmieniany 1 raz.
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he