[B]Komunikaty INSP

Czyli problemy z prądem w Opel Zafira (osprzęt elektryczny, włączniki, przekaźniki, szyby elektryczne, oświetlenie itp.)

Moderatorzy: Mariusz, Tazz

Wiadomość
Autor
Raf

#61 Post autor: Raf »

Wg mojego skromnego zdania, wydaje mi się, że jednak wartość "starej" INSP była gdzieś w pamięci i po krótkim czasie pojawiła się "na wyświetlaczu".

Nie wierzę, w czujnik, który sprawdza jakość oleju :(

Pzdr
Raf

Anony Mous

#62 Post autor: Anony Mous »

Również zawsze uważałem,że nad jakością oleju czuwa komputer,który oblicza ilość odpaleń silnika,regeneracji DPF ,charakterystyki użytkowania auta i na tej podstawie informuje o konieczności wymiany oleju...a nie czujnik.Komp po prostu potrzebował chwilę czasu do wyświetlenia poprawnych wartości,bo nigdy odłączenie aku nie powodowało wykasowania inspekcji.

Anony Mous

#63 Post autor: Anony Mous »

eh, to zapobiegawczo dzis oddalem samochod do wyciecia dfp'a i wymiany oleju - wiec problem z rozrzedzonym olejem odpada :)

Anony Mous

#64 Post autor: Anony Mous »

Jak też mam wykastrowany samochód i mogę powiedzieć,że wreszcie mam porządnego diesla.

Grzechu

#65 Post autor: Grzechu »

Tico0 Nie ma czujnika jakości oleju. Wykasuj inspekcję bez wymiany oleju (np. przed planowaną wymianą) i się przekonasz.

Anony Mous

#66 Post autor: Anony Mous »

Grzechu pisze:Wykasuj inspekcję bez wymiany oleju
Wykasowałem pół roku temu inspekcję bez wymiany oleju (nie była skasowana przy wymianie oleju i wyświetliło się INSP po 364 dniach od ostatniego wykasowania inspekcji).
Skasowałem zaczęło odliczać od 30 tys. (mimo, że olej miał już ok.8 tys.).
Tydzień temu wymieniłem olej bez kasowania inspekcji - sprawdzałem Op-Com'em - komp "nie zauważył" w żaden sposób nowego oleju.
Wczoraj wykasowałem inspekcję i zaczęło znów odliczać od 30 tys./364 dni.

darekp28

#67 Post autor: darekp28 »

Od pewnego czasu wyświetla mi się między zegarami taki oto komunikat, jednakże początkowo wyświetlał się jako In5P 1000 a teraz In5P 0, pomóżcie mi to rozszyfrować, bo nie ma pojęcia jak to ugryźć,pzdr.

Woytas

#68 Post autor: Woytas »

darekp28, wielokrotnie było to poruszane na forum.
To jest komunikat, o przeglądzie....poczytaj ten temat od początku
Ostatnio zmieniony 09 gru 2011, 21:07 przez Woytas, łącznie zmieniany 1 raz.

kicaj

#69 Post autor: kicaj »

nie IN5P a INSP poszukaj - znajdziesz

shaqal
Bywalec
Posty: 113
Rejestracja: 02 wrz 2011, 00:01
Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk
Model:

#70 Post autor: shaqal »

darekp28 pisze:Od pewnego czasu wyświetla mi się między zegarami taki oto komunikat, jednakże początkowo wyświetlał się jako In5P 1000 a teraz In5P 0, pomóżcie mi to rozszyfrować, bo nie ma pojęcia jak to ugryźć,pzdr.
Pora wymienic olej :)
!!! Diagnostyka: Opel, Saab, Audi, VW, Seat, Skoda, Citroen, Peugeot, Renault, BMW - 692 226 016 !!!

kicaj

#71 Post autor: kicaj »

albo auto ;)
albo zwyczajnie zagladnac do ksiazki obslugi auta...

WEZYR

#72 Post autor: WEZYR »

Witam kolegów i mam pytanie dotyczące komunikatu INSP-4 który dotyczy filtra paliwa- a raczej obecności wody w paliwie. Filter (UFI) wymieniłem i po przejechaniu około 3 tys. km. przed odpaleniem pojawia się komunikat -( po ponownym cofnięciu kluczyka gaśnie )lecz nie za każdym razem. Postanowiłem odpuścić zawartość filtra i ku memu zdziwieniu nic szczególnego nie zobaczyłem. Pytanie czy wymieniać filter, czy jest jakaś inna przyczyna ??? Z góry dzieki za informacje w tym temacie.

Anony Mous

#73 Post autor: Anony Mous »

A komunikat powraca po "spuszczeniu"zawartości z filtra?Bo jeśli nie to możesz jeździć do następnej planowej wymiany.

WEZYR

#74 Post autor: WEZYR »

Nieststy po ponownym odpuszczeniu zawartości filtra komunikat nadal się pojawia lecz nie za każdym razem

Anony Mous

#75 Post autor: Anony Mous »

Spróbuj jeszcze wypalić ON ze zbiornika do minimum i zatankować w miarę z pewnego źródła.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka i elektronika”