Problem z cyrkulacją powietrza
Moderator: Sebu$
-
- Przeglądacz
- Posty: 73
- Rejestracja: 02 maja 2010, 22:26
- Imię: Rob
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Opel Zafira A 1.9 Comfort
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
-
- Bywalec
- Posty: 119
- Rejestracja: 22 wrz 2010, 12:52
- Imię: Radek
- Lokalizacja: Suwałki
- Auto: Opel Zafira B 1.8
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z18XER
- Gender:
To mnie też zaskoczyłeś tym wnętrzem. Myślałem że tam jest jakiś przekaźnik, a ty niespodzianka silniczek i zębatki. Jak podłączysz silniczek pod napięcie to kręci się cały czas czy dochodzi do pewnego momenty i zatrzymuje się? Myślę że może być jakiś opór na zębatkach bądź po prostu silniczek jest przegrzany i bez obciążenia tylko się kręci.
Witam.
Od kilku dni zauważyłem że dmuchawa zaczęła mi terkotać, jak się do niej najłatwiej dobrać żeby zobaczyć co się dzieje ? Od podszybia ? Czy tak są tylko wycieraczki ? I co to może terkotać ? Dźwięk jest taki jak kiedyś wsadzało się kawałek plastiku (z kubka od lodów) w szprychy roweru Zwalnia razem z obrotami.
Od kilku dni zauważyłem że dmuchawa zaczęła mi terkotać, jak się do niej najłatwiej dobrać żeby zobaczyć co się dzieje ? Od podszybia ? Czy tak są tylko wycieraczki ? I co to może terkotać ? Dźwięk jest taki jak kiedyś wsadzało się kawałek plastiku (z kubka od lodów) w szprychy roweru Zwalnia razem z obrotami.
-
- Przeglądacz
- Posty: 56
- Rejestracja: 02 maja 2010, 22:26
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Elbląg
- Auto: Zafira C 2012 Innovation
- Model: ZC
- Oznaczenie silnika: A20DTH
- Gender:
Cztery strony odpowiedzi i nadal nie ma sensownej odpowiedzi dlaczego siłownik raz sie załącza a raz nie. Silnik w siłowniku klapy wyłacza się na zasadzie zwarcia( gdy dojdzie do końca) .Uszkodzeniu ulega przekaznik-plytka sterująca tym silnikiem dlatego silnik sie nie wyłacza i nie może ruszyć w przeciwną stronę(lampka na przycisku obiegu nie włącza się) więc jeśli wyjęty siłownik podłaczony pod zasilacz kręci dobrze to uszkodzony jest sterownik tego siłownika
Ostatecznie w układzie recyrkulacji powietrza mamy dwie usterki
-spadający popychacz kopuły
-uszkodzony sterownik siłownika
dochodzi tez problem niepasującego filtra kabinowego filtron -trzeba nożyczkami go 1mm skrócić
Ostatecznie w układzie recyrkulacji powietrza mamy dwie usterki
-spadający popychacz kopuły
-uszkodzony sterownik siłownika
dochodzi tez problem niepasującego filtra kabinowego filtron -trzeba nożyczkami go 1mm skrócić
A gdzie znajduje się ten sterownik siłownika?rolex24 pisze:Cztery strony odpowiedzi i nadal nie ma sensownej odpowiedzi dlaczego siłownik raz sie załącza a raz nie. Silnik w siłowniku klapy wyłacza się na zasadzie zwarcia( gdy dojdzie do końca) .Uszkodzeniu ulega przekaznik-plytka sterująca tym silnikiem dlatego silnik sie nie wyłacza i nie może ruszyć w przeciwną stronę(lampka na przycisku obiegu nie włącza się) więc jeśli wyjęty siłownik podłaczony pod zasilacz kręci dobrze to uszkodzony jest sterownik tego siłownika
Ostatecznie w układzie recyrkulacji powietrza mamy dwie usterki
-spadający popychacz kopuły
-uszkodzony sterownik siłownika