[B]Komunikat Coolant Level
wiec niema znaczenia czy wtyczka jest wpieta w czujnik czy nie ?
chodzilo mi oto czy to raczej czujnik ktory zwiera/rozmiwra czy działa jakoś napięciowo.
bo jesli poprostu sie rozwiera w przypadku braku/niskiego poziomu płynu to wsadzam drucik w wypiętą wtyczke i sprawa załatwiona.
swoją droga jesli to wada oprogramowania "fabryczna" to gdzie jest kampania naprawcza !
chodzilo mi oto czy to raczej czujnik ktory zwiera/rozmiwra czy działa jakoś napięciowo.
bo jesli poprostu sie rozwiera w przypadku braku/niskiego poziomu płynu to wsadzam drucik w wypiętą wtyczke i sprawa załatwiona.
swoją droga jesli to wada oprogramowania "fabryczna" to gdzie jest kampania naprawcza !
-
- Zafiromaniak
- Posty: 853
- Rejestracja: 08 lip 2010, 08:51
- Lokalizacja: śląskie[SGL]
- Model:
zdziwiłbyś się ile jest takich wad fabrycznych bez kampaniiMoller pisze: swoją droga jesli to wada oprogramowania "fabryczna" to gdzie jest kampania naprawcza !
To akurat mogliby zrobić tanim kosztem, bo to tylko programowanie, ale np doskonale wiedzą o pękających kloszach halogenów z winy złego wykonania klosza, a kampanii na to nie ma...
-
- Zafiromaniak
- Posty: 853
- Rejestracja: 08 lip 2010, 08:51
- Lokalizacja: śląskie[SGL]
- Model:
Wszystko zależy od modelu UEC, już na forum pisałem że w moim UEC myk z mostkowaniem nie działa i nikt nic tu nie wymyślił jedynie wyłączenie usunęło natarczywy komunikat.lgum pisze:Moller napisał/a:Dokładnie wystarczy zworka na wtyczce i sprawa załatwiona. Chyba jest to najtańszy sposób na usunięcie problemu.bo jesli poprostu sie rozwiera w przypadku braku/niskiego poziomu płynu to wsadzam drucik w wypiętą wtyczke i sprawa załatwiona.
Szanowni koledzy,
jestem po aktywacji funkcji CHECK CONTROL Po wyjęciu żarówki pojawia się komunikat o błędzie – więc OK.
Jednak, po uruchomieniu silnika pojawiają się dwa komunikaty:
Pierwszy – poziom płynu spryskiwaczy – „sprawdzanie” – zamówiłem już odpowiedni czujnik wraz z uszczelką i wkrótce zamontuję.
Drugi dotyczy poziomu płynu w chłodnicy – także „sprawdzanie” aż do zatwierdzenia OK.
Odnośnie komunikatu: poziom płynu chłodniczego „sprawdzanie” – chciałbym ten komunikat zlikwidować przez zamontowanie odpowiedniego czujnika lub zmostkowanie – prosiłbym o wskazanie miejsca podłączenia wtyczki, wychodzącej z czujnika poziomu płynu chłodniczego – zakładając, że nie mam tej wiązki.
Jak mogę sprawdzić wersję oprogramowania modułu UEC? Czy OP-COM'em można wykonać taką aktualizację?
jestem po aktywacji funkcji CHECK CONTROL Po wyjęciu żarówki pojawia się komunikat o błędzie – więc OK.
Jednak, po uruchomieniu silnika pojawiają się dwa komunikaty:
Pierwszy – poziom płynu spryskiwaczy – „sprawdzanie” – zamówiłem już odpowiedni czujnik wraz z uszczelką i wkrótce zamontuję.
Drugi dotyczy poziomu płynu w chłodnicy – także „sprawdzanie” aż do zatwierdzenia OK.
Odnośnie komunikatu: poziom płynu chłodniczego „sprawdzanie” – chciałbym ten komunikat zlikwidować przez zamontowanie odpowiedniego czujnika lub zmostkowanie – prosiłbym o wskazanie miejsca podłączenia wtyczki, wychodzącej z czujnika poziomu płynu chłodniczego – zakładając, że nie mam tej wiązki.
Jak mogę sprawdzić wersję oprogramowania modułu UEC? Czy OP-COM'em można wykonać taką aktualizację?
Witam
Panowie, sprawa jest banalnie prosta. Należy dolać do zbiorniczka trochę wody demineralizowanej aby rozcieńczyć płyn bo czujnik wykrywa złą proporcję.
Pozdrawiam
Panowie, sprawa jest banalnie prosta. Należy dolać do zbiorniczka trochę wody demineralizowanej aby rozcieńczyć płyn bo czujnik wykrywa złą proporcję.
Pozdrawiam
He he ... miałem lepszy numer. Komunikat wyswietlił się kilka razy więc oczywiście znalazłem koncentrat i dolałem. Następnego dnia rano wisadam i jade do pracy i oczywiscie wyswietla mi sie znów komunikat że mało płynu więc myslę sobie sprawdzę później co się dzieje. Wrócajac po pracy do domu znów komunikat (zapomniałem w ciągu dnia sprawdzić a własciwie nie mialem czasu) więc po południu czytam forum (moze znajde odpowiedź dlaczego wyswietla sie komunikat skoro dolałem płyn, styki są ok, przewody czujnika tez w porządku) otwieram maskę i juz mi cos nie pasowało odkrecam korek zbiornika i co..... po płynie nie ma śladu, pusto jest. Wystarczyło wymienić chłodnicę i jest OK dziura jak palec była a ze auto stało na trawie to i nic nie zauważyłem wcześniej.
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Ja mam nową chłodnicę wymienioną na akcji serwisowej, a komunikat dalej się pojawia, także nie zdziw się jak go znowu zobaczysz.miwik pisze:.... Wystarczyło wymienić chłodnicę i jest OK dziura jak palec była a ze auto stało na trawie to i nic nie zauważyłem wcześniej.
Jak mam być szczery to i tak na wszelki wypadek sprawdzam poziom płynu jak się pojawi.
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
Od kilku tygodni zaraz po odpaleniu silnika zaświecało mi się Coolant Level Check. Oczywiście level coolantu był w porządku (cały czas jest tak z 1,5-2cm ponad "Kalt"). Zatem padł czujnik. Póki co zaślepiłem kawałkiem druta złączkę na kablu i przynajmniej toto nie wk...wia na wyświetlaczu co 5 minut. Czy ktoś wie jak dostać się do czujnika po to żeby go wyjąć potrzepać nim, coś zregenerować aby działał poprawnie? I czy jest on aż tak niezbędny czy prowizoryczne zaślepienie wystarczy? Przecież poziom można sobie sprawdzić optycznie, i ten czujnik w/g mnie trochę zbędny
Pozdrawiam. zicc
Pozdrawiam. zicc