Problemy związane z pompą wtryskową
Moderator: Sebu$
Jaymzarf - Faktem jest że takie samochody były u nas obsługiwane,ale tylko diagnostyka,ewentualnie wymiana pompy - jednak pompy były nowe,lub dostarczone przez klienta.
Z POWAŻANIEM
STEFAN ADAMCZYK
Odpowiedź Pana na moje sugestie , że takie pompy robili , wiem pisałeś , że po znajomości może się da załatwić ale jak wiesz nie musiałem jednak korzystać
Z POWAŻANIEM
STEFAN ADAMCZYK
Odpowiedź Pana na moje sugestie , że takie pompy robili , wiem pisałeś , że po znajomości może się da załatwić ale jak wiesz nie musiałem jednak korzystać
- Jaymzarf
- Mieszkaniec
- Posty: 418
- Rejestracja: 24 lis 2010, 09:10
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Model:
- Kontakt:
sajmer, a to mnie Stefan zaskoczył
Oto odpowiedź, którą ja dostałem z Boscha jednoznacznie wskazuje ten zakład jako naprawiający te pompy. Może coś się zmieniło od sierpnia - nie wiem i obym nie musiał się przekonać osobiście.
Jeśli chodzi o cenę tych pomp, to faktycznie, fuzja sterownika i ECU mająca za zadanie utrudnić życie złodziejom nie wyszła Oplowi i Boschowi najlepiej. Inni producenci stosujący takie rozwiązanie (Ford, BMW, chyba Nissan) również nie postarali się o zaplecze serwisowe. Cóż - nam użytkownikom pozostaje tylko jeździć i się modlić, by ustrojstwo nie padło i cena ropy na stacji znormalniała, by można było odłożyć na naprawę...
Tak na marginesie, zastanawiałem się, co by było, gdyby wielu posiadaczy tych samochodów złożyło protest w KE odnośnie polityki monopolistycznej. Może KE mogła by wpłynąć na urealnienie cen podzespołu, którego wrażliwość na czynniki zewnętrzne niezależne od użytkownika jest moim zdaniem za wysoka a możliwości naprawy za niskie. Wiem, że kiedyś była taka akcja dotycząca pompowtryskiwaczy, po której ich ceny spadły o połowę jeśli nie więcej (mój brat mieszkający w Hiszpanii miał Peugota z pompowtryskami i pierwszy wymieniał na swój koszt za okropnie wielkie pieniądze, 3 lata temu zanim sprzedał auto wymieniał komplet 4 szt i zapłacił jak wcześniej za jeden).
Jeśli ktoś z okolic moich (Górny Śląsk) potrzebuje pomocy w sprawie VP44 PSG16 mogę dać namiary na mechanika. Proszę info na PW.
Oto odpowiedź, którą ja dostałem z Boscha jednoznacznie wskazuje ten zakład jako naprawiający te pompy. Może coś się zmieniło od sierpnia - nie wiem i obym nie musiał się przekonać osobiście.
Jeśli chodzi o cenę tych pomp, to faktycznie, fuzja sterownika i ECU mająca za zadanie utrudnić życie złodziejom nie wyszła Oplowi i Boschowi najlepiej. Inni producenci stosujący takie rozwiązanie (Ford, BMW, chyba Nissan) również nie postarali się o zaplecze serwisowe. Cóż - nam użytkownikom pozostaje tylko jeździć i się modlić, by ustrojstwo nie padło i cena ropy na stacji znormalniała, by można było odłożyć na naprawę...
Tak na marginesie, zastanawiałem się, co by było, gdyby wielu posiadaczy tych samochodów złożyło protest w KE odnośnie polityki monopolistycznej. Może KE mogła by wpłynąć na urealnienie cen podzespołu, którego wrażliwość na czynniki zewnętrzne niezależne od użytkownika jest moim zdaniem za wysoka a możliwości naprawy za niskie. Wiem, że kiedyś była taka akcja dotycząca pompowtryskiwaczy, po której ich ceny spadły o połowę jeśli nie więcej (mój brat mieszkający w Hiszpanii miał Peugota z pompowtryskami i pierwszy wymieniał na swój koszt za okropnie wielkie pieniądze, 3 lata temu zanim sprzedał auto wymieniał komplet 4 szt i zapłacił jak wcześniej za jeden).
Jeśli ktoś z okolic moich (Górny Śląsk) potrzebuje pomocy w sprawie VP44 PSG16 mogę dać namiary na mechanika. Proszę info na PW.
Nie ma rzeczy niemożliwych, czasami tylko brakuje czasu, chęci... i funduszy...
kolego spróbuj tu. http://moto.allegro.pl/pompa-wtryskowa- ... 10595.html
- nie ma przedmiotuzolo pisze:kolego spróbuj tu. http://moto.allegro.pl/pompa-wtryskowa- ... 10595.html
Witam dużo jest tu pisane na temat pompy ja mam już trzecią zafire 2,0 DTI na pierwszej przejechalem 430 tyś na drugiej 350 tyś nigdy nic nie robiłem z pompą ....Piszecie żeby lać do ropy Mixol i tu macie troche racji ale nie Mixol tylko --- czerwony olej do pilarek i kosiarek dwusuwów STIHL leje go od 9 lat (100ml na 100 l oleju ) ma dużo lepsze parametry smarne od Mixolu - 9 lat temu szef firmy Bosch powiedział mi (na weselu u mojego brata )lej ten olej a nie będziesz wiedział co to pompa i gdzie ona się znajduje i miał racje .....Pierwszą zafire sprzedałem koledze miała 430 tyś przebiegu teraz ma 510 dużo rzeczy się popsuło ale nie pompa .... Pozdrawiam
W sumie to miałem przygodę z pompą w moim aucie w Maju 2011. Była masakra. Najpierw wymieniliśmy sterownik i padła pompa po jakimś czasie. A potem oddaliśmy pompę do regeneracji właśnie do tej firmy dieseltechnika. Załatwione wszystko przez telefon. Podesłali pompę zregenerowaną z wykresami z jej pracy. Zamontowaliśmy i na szczęście śmiga moja Zafirka do dzisiaj . W Szczecinie niestety nie było kompetentnej firmy, która by się tematu podjęła.sajmer pisze:Nie kupuj używaną jak chce tym jeszcze jeżdzić.
Jeden typ z serwisu mi odpisał , że wymieniał klientowi 3 pompy używane po 2 tysie i każda padała. Finalnie gość sprzedał auto za grosze z uszkodzoną pompą.
Zadzwoń do dieseltechnika mi proponowali nową za 6000 a używane za ok 2.5k , może dają jakąś gwarancje na te używane.
A tak do końca sprawdź jeszcze cały układ zasilania : bak , przewody , podstawę filtra , filtr , przelewy , trójniki itd.
http://motoallegro.pl/pompa-wtryskowa-d ... 95881.html
Ostatnio zmieniony 15 mar 2012, 22:54 przez bogdan_zafira, łącznie zmieniany 1 raz.