POMPKA SPRYSKIWACZ ZAFIRA A 2,2 DTI 2002rok
Moderator: Sebu$
POMPKA SPRYSKIWACZ ZAFIRA A 2,2 DTI 2002rok
Proszę o pomoc, pompka pracuje bo ją słychać, ale nie ma efektu na wylotach przód i tył.
Wydaje mi się, że do wymiany, tylko jak to zrobić?
Książkę ściągnąłem ale z jakimś błędem, i nie mam gdzie poczytać.
Jeżeli ktoś może mi poradzić , będę wdzięczny.
Wydaje mi się, że do wymiany, tylko jak to zrobić?
Książkę ściągnąłem ale z jakimś błędem, i nie mam gdzie poczytać.
Jeżeli ktoś może mi poradzić , będę wdzięczny.
- timi68
- Zafiromaniak
- Posty: 794
- Rejestracja: 08 lip 2009, 16:50
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: Volvo S60 D5 AWD 215/440
- Model: II
- Oznaczenie silnika: D5-2.4
- Gender:
Mam pytanie czy długo musicie trzymać pompkę zanim pokarze się płyn z tylnego sprysku bo umnie trwa to kilka sekund a czasami kilkanaście, jak jest u Was ?
- timi68
- Zafiromaniak
- Posty: 794
- Rejestracja: 08 lip 2009, 16:50
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: Volvo S60 D5 AWD 215/440
- Model: II
- Oznaczenie silnika: D5-2.4
- Gender:
Jednakowo jest latem i zimą, wygląda jak by płyn z wężyka wrócił do zbiornika, czy jest to możliwe ?cbm80 pisze:Moze masz zapowietrzony uklad? Albo plyn Ci zamarza w wezykach?
Minęły mrozy, więc miałem trochę czasu żeby pogrzebać przy pompce spryskiwacza.
Okazało się, że zapchany był filterek przed pompką. Napisałem filterek bo to taki mały czarny kapturek między zbiornikiem płynu a pompką. Żeby się do niego dostać ściągnąłem przednią część nadkola koła przód lewe. Trzeba wcześniej spuścić płyn bo go stracimy.
To na razie wszystko w temacie POMPKA SPRYSKIWACZA ZAFIRA A 2,2 DTI 2002rok.
MOJEJ ZAFIRY
FOKS
Okazało się, że zapchany był filterek przed pompką. Napisałem filterek bo to taki mały czarny kapturek między zbiornikiem płynu a pompką. Żeby się do niego dostać ściągnąłem przednią część nadkola koła przód lewe. Trzeba wcześniej spuścić płyn bo go stracimy.
To na razie wszystko w temacie POMPKA SPRYSKIWACZA ZAFIRA A 2,2 DTI 2002rok.
MOJEJ ZAFIRY
FOKS
- timi68
- Zafiromaniak
- Posty: 794
- Rejestracja: 08 lip 2009, 16:50
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: Volvo S60 D5 AWD 215/440
- Model: II
- Oznaczenie silnika: D5-2.4
- Gender:
rzadki pisze:jak się nie mylę to na każdym wężyku jest zaworek zwrotny, który uniemożliwia cofanie się płynu, być może on nawalił.
W Zafirce zaworki są przy pompce tak powiedzieli w ASO, ponieważ nie chciało mi się demontoawć zbiorniczka i pompki, kupiłem zaworek zwrotny ( 17zł ) i założyłem go na przewodzie z tyłu tuż przed tylnym spryskiem.