Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Przywiozłem moją Zafirkę z Niemiec i teraz nie wiem jaki ma płyn w chłodnicy. Samochód serwisowany był w autoryzowanej stacji Opla w Regen.
Jaki to może być płyn, ewentualnie jaki płyn mogę dolać?
Słyszałem, że Dynagel jest mieszalny z innymi płynami chłodniczymi.
kebul pisze:Przywiozłem moją Zafirkę z Niemiec i teraz nie wiem jaki ma płyn w chłodnicy. Samochód serwisowany był w autoryzowanej stacji Opla w Regen.
Jaki to może być płyn, ewentualnie jaki płyn mogę dolać?
Słyszałem, że Dynagel jest mieszalny z innymi płynami chłodniczymi.
Trzeba dolać koncentratu firmy Febi i po kłopocie.Ale najpierw sprawdz czy masz czysty płyn w aucie.Koncentrat bardziej się opłaci.
zasadniczo efektywność ogrzewania powinna spaść. Ja u siebie jakoś tego nie zauważyłem. Ale przy takich ubytkach to możliwe - z tym że nie powinno być tak, że raz zimne raz ciepłe
Kolego komura85, nr VIN jest w podłodze pod nogami pasażera z przodu przy progu - musisz podnieść wykładzinę i zobaczysz taką plastikową pokrywkę, którą trzeba odsłonić.
Natomiast oring jest elementem instalacji ogrzewania kabiny.
Mam rozgrzany silnik i stoje to jak silnik pracuje na obrotach 1tys to leci zimnie przygazuje do 2,1tys to zaczyna leciec cieple co moze byc przyczyna.
Proste.Przy wyższych obrotach pompa wody wytwarza szybszy przepływ,by schładzac silnik.A przy okazji nagrzac kabinę.U ciebie układ jest nieszczelny,bo po podniesieniu ciśnienia płyn zaczyna krążyc przez nagrzewnicę.