Ubytek płynu chłodniczego

Czyli: chłodzenie, grzanie, termostat, chłodnice, webasto, nagrzewnica

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
komura85

#46 Post autor: komura85 »

Czy ten korek zbiornika moze byc przyczyna czy nie bardzo

boogoo

#47 Post autor: boogoo »

Pewnie.To podstawa sprawdzania układu,wykluczając działanie pompy.

komura85

#48 Post autor: komura85 »

Jak przyjade z trasy i zagasze silnik to z tego zbiornika slychac syczenie. to raczej korek do wymiany

boogoo

#49 Post autor: boogoo »

komura85 pisze:Jak przyjade z trasy i zagasze silnik to z tego zbiornika slychac syczenie. to raczej korek do wymiany
Jak nie odkręcasz,a on syczy to korek jest o.k. 8)

Awatar użytkownika
timi68
Zafiromaniak
Posty: 794
Rejestracja: 08 lip 2009, 16:50
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: Volvo S60 D5 AWD 215/440
Model: II
Oznaczenie silnika: D5-2.4
Gender:

#50 Post autor: timi68 »

TUX pisze:jak płyn orientacyjnie zgęstnieje w zamrażalniku to dokładnie wiadomo, że płyn do wymiany
Czyli w zamrażalniku płym nie powinien zgęstnieć ?
A jeśli potrzebna była by wymiana to jakim płynem zalać ?

TUX

#51 Post autor: TUX »

ronal pisze: Trzeba dolać koncentratu firmy Febi i po kłopocie
albo jakiegoklwiek innego - byleby przed mrozem chroniło :)

Anony Mous

#52 Post autor: Anony Mous »

Firma K2 produkuje dobry płyn do chłodnic (koncentrat) mieszalny ze wszystkimi płynami chłodniczymi.Idealny na dolewkę.

Awatar użytkownika
MieHor
Zafiromaniak
Posty: 2915
Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
Imię: Mieczysław
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#53 Post autor: MieHor »

wcześniej do VB kupowałem w serwisie Opla koncentrat GM (nazwy i symbolu niestety nie pamiętam), nawet nie był specjalnie drogi

komura85

#54 Post autor: komura85 »

Czyli korek jest dobry.Ale na moje oko do okola tego zbiornika jest mokro jak by z niego wylatywało.

komura85

#55 Post autor: komura85 »

Jak przyjadę i odkręcę korek to powinno syczeć czy nie bo u mnie syczy

darkp1

#56 Post autor: darkp1 »

U każdego dobrego mechanika można dostać koncentrat, ja u swojego mechanika kupowałem jakiś czas temu i też jest ok. Z tego co się orientuję to jest właśnie K2, koloru pomarańczowego.

Awatar użytkownika
rzadki
Zafiromaniak
Posty: 787
Rejestracja: 06 sty 2009, 17:16
Lokalizacja: Gdańsk
Model:

#57 Post autor: rzadki »

posty edytujemy a nie piszemy jeden pod drugim

komura85, jak zgasisz silnik, podniesiesz maskę i usłyszysz że syczy, nic nie ruszając to ok.
jeśli natomiast nic nie usłyszysz i odkręcisz korek i dopiero w momencie odkręcania zacznie syczeć (jakbyś odkręcał butelkę wody) to musisz obadać korek, spróbuj go rozłożyć, przemyć i złożyć, jak nic z tego nie będzie to kup nowy i po sprawie. nowy w ASO jakieś 60 zł, zamiennik w sklepach od 10 zł.
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić. ;)
Obrazek

kebul

#58 Post autor: kebul »

Dzięki wszystkim za pomoc :-)

tomekuza

#59 Post autor: tomekuza »

Ja też mam zamiar dolać koncentratu po uprzednim ściągnięciu takiej samej ilości ze zbiorniczka tylko jak to jest z tymi kolorami, bo gdzieś mi się obiło o ucho że raczej kolor powinien być ten sam. Nie wydaje mi się co by tak miało być, ale............. no właśnie to ale :/

dejna

#60 Post autor: dejna »

tomekuza pisze:gdzieś mi się obiło o ucho że raczej kolor powinien być ten sam.
mi rónież się coś takiego obiło o uszy, że jak już musisz dolać to najlepiej ten sam kolor...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Klimatyzacja, ogrzewanie, układ chłodzenia”