Kupiłem Zafirkę z silnikiem 2.0 DTi
był wsadzony filtr od fiesty(jakiś debil) zafirka źle paliła dławiło ją itp.
Po wizycie u 2 mechaników którzy stwierdzili że to pompa,a drugi że sterownik pompy,
sam się wziąłem za sprawdzanie.
Założyłem kawałeczek przeźroczystego węża na zasilaniu filtra i na wyjściu.
po porannym kręceniu okazało się że na zasilaniu ropa jest a na wyjściu już jej niema.
wymieniłem filtr na orginalny(na szrocie 150 zł + wkład filtra 37,00 BOSCH)WSZYSTKO DZIAŁA JAK MA DZIAŁAĆ!!!! POZDRAWIAM i czasami warto samemu popatrzeć na na swoją ZOSIĘ!!!
i teraz się tylko wożę !!!!!!!
Odpala jak złoto a straszyli że pompa
Moderator: Mariusz
- Mattai
- Zafiromaniak
- Posty: 786
- Rejestracja: 15 lis 2009, 15:23
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: Zafira
- Model: C
- Oznaczenie silnika: A20DT
- Gender:
Należy wpiąć komputer i podać parametry na forum, na pewno będzie widać , są tu mądrzy którzy czytają te dane jak gazetę .
A nawet przy braku postaci po rewolucji, są tacy co maja dostęp do danych albo mądrych którzy dadzą ten sam efekt :-).
Biedny ECU mówi wszystko, i da się naprawdę wiele wyciągnąć.
Czasem to trwa , tak jak u mnie , ale warto troszkę czasu poświęcić.
To zawsze jest totolotek. Warto samemu pomajsterkować. Po zakupie nowego autka z marszu wymieniam całą eksploatacje na która mnie stać.
Ja po wymianie płynu chłodzącego przez "serwis" w mojej Zosi, uwierzę w każda historię :-), geniuszy nie brak.
A nawet przy braku postaci po rewolucji, są tacy co maja dostęp do danych albo mądrych którzy dadzą ten sam efekt :-).
Biedny ECU mówi wszystko, i da się naprawdę wiele wyciągnąć.
Czasem to trwa , tak jak u mnie , ale warto troszkę czasu poświęcić.
To zawsze jest totolotek. Warto samemu pomajsterkować. Po zakupie nowego autka z marszu wymieniam całą eksploatacje na która mnie stać.
Ja po wymianie płynu chłodzącego przez "serwis" w mojej Zosi, uwierzę w każda historię :-), geniuszy nie brak.
Scorpio I Lift-back 2.0(OHC)>VW Golf III Variant 1.9TDI(ALE)> ZA 2.0(Y20DTH)>ZC 2.0 (A20DT)