Chip tuning 1.7 CDTI DENSO 110 i 125KM
Moderator: Mariusz
Chip tuning 1.7 CDTI DENSO 110 i 125KM
Witam,
zastanawiam się nad małym szlifem mocy mojej Zosi. Mam silniczek 1.7 DTR 125 KM 280 Nm i oczywiście wyposarzony jest w DPF'ik. Podobno z tego silnika da radę wyciągnąć 150 KM i 320-330 Nm. Czy ktoś już coś takiego robił? i co rozbimy z DPF'em
zastanawiam się nad małym szlifem mocy mojej Zosi. Mam silniczek 1.7 DTR 125 KM 280 Nm i oczywiście wyposarzony jest w DPF'ik. Podobno z tego silnika da radę wyciągnąć 150 KM i 320-330 Nm. Czy ktoś już coś takiego robił? i co rozbimy z DPF'em
Ostatnio zmieniony 23 sty 2021, 17:38 przez Rybka, łącznie zmieniany 3 razy.
Osobiście, nie znam nikogo kto robił 1.7 DTR ale nie zaszkodzi zapytać w V-Tech'u, MR-Motors, Masters Tuning lub u tunerów obecnych na naszym forum być może ktoś już rozpracował ten silniczek i sterownik do niego
ps. +25 km to byłoby bardzo dobrze, aczkolwiek może to być trudne bo ten silnik wydaje się już dość mocno wyprężony. Ciut łatwiej będzie pewnie z momentem gdzie wzrost o +50 jest bardzo możliwy. Mi udało się uzyskać w Z19DTH +28 km (ciężko było wykrzesać więcej) i +68 Nm (mogło być znacznie więcej aczkolwiek moment został celowo utrzymany poniżej 400 Nm).
ps. +25 km to byłoby bardzo dobrze, aczkolwiek może to być trudne bo ten silnik wydaje się już dość mocno wyprężony. Ciut łatwiej będzie pewnie z momentem gdzie wzrost o +50 jest bardzo możliwy. Mi udało się uzyskać w Z19DTH +28 km (ciężko było wykrzesać więcej) i +68 Nm (mogło być znacznie więcej aczkolwiek moment został celowo utrzymany poniżej 400 Nm).
Astra G 1.6 X16SZR (w gazie) - sprzedana
Zafira B 1.9 Z19DTH (chip V-Tech) - sprzedana
...teraz japoniec...
Zafira B 1.9 Z19DTH (chip V-Tech) - sprzedana
...teraz japoniec...
Wykres jest ciekawy. Nie wiem jak długo zniesie turbinka. Ja w tej chwili do swojej zosi dołożyłem trym "SPORT" i wrażenia z jazdy są troszeczkę przyjemniejsze i spalanie też .
Mam pytanie czy np przy sterowniku denso i trybie sport jest możliwość wrzucenia:
- bez włączonego trybu sport 125 KM
- z łączonym trybem sport 145 KM.
Mam pytanie czy np przy sterowniku denso i trybie sport jest możliwość wrzucenia:
- bez włączonego trybu sport 125 KM
- z łączonym trybem sport 145 KM.
Ok 140KM...cena dla forumowiczów 999złGofer83 pisze:Ile generalnie można wyciągnąć z tego 1,7cdti 110KM? Jakie koszta?
Co do DPFa...jeśli dobrze pójdzie to do końca tygodnia będziemy mieli gotowe rozwiązanie w postaci emulatora, który w 100% zatrzymuje dopalanie W tej chwili testujemy rozwiązanie i jeśli testy wypadną jak należy to w końcu zaczniemy robić 100% tych samochodów a nie jak w tej chwili 30%...dam znać w przyszłym tygodniu
i jak tam testy ???TuneFORCE pisze:Ok 140KM...cena dla forumowiczów 999złGofer83 pisze:Ile generalnie można wyciągnąć z tego 1,7cdti 110KM? Jakie koszta?
Co do DPFa...jeśli dobrze pójdzie to do końca tygodnia będziemy mieli gotowe rozwiązanie w postaci emulatora, który w 100% zatrzymuje dopalanie W tej chwili testujemy rozwiązanie i jeśli testy wypadną jak należy to w końcu zaczniemy robić 100% tych samochodów a nie jak w tej chwili 30%...dam znać w przyszłym tygodniu
Wiadomo coś więcej na temat DPFa w 1.7 ????
w swojej corsie z17dtr juz od ok. 3 miesiecy nie mam dpfa. Zrobiłem też remap. Problemów brak choć po kilku tygodniach zapaliła się spirala ktora mruga i z tego co wiem to informuje ona ze od jakiegos czasu nie bylo wypalania. Roznica w przyspieszaniu itd. OGROMNA. Spalanie troche wyższe bo ok.7 l w mieście.
Dodam,że te modyfikacje nie były robione u TuneFORCE
Dodam,że te modyfikacje nie były robione u TuneFORCE
snkr, w taki sposób to my kilkanaście miesięcy temu robiliśmy modyfikacje dla mnie to druciarstwo a nie dobrze działający program skoro zapełnienie DPFa rośnie i się on wypala...
Dla wyjaśnienia - dla mnie SKUTECZNE rozwiązanie to takie, które zagwarantuje że proces regeneracji i wzrost zapełnienia DPF zostaną zatrzymane. Każde inne rozwiązanie to strata czasu i pieniędzy...
Na tą chwilę NIKT w Polsce nie potrafi skutecznie załatwić sprawy z DPFem w tych silnikach...oczywiście sa "magicy" co twierdzą, że to robią...ale mijają się z prawdą...a jak ktoś ma inne zdanie to zawsze może spróbować osobiście
Nam udało się zrobić 30% 1.7, które u nas były...a było ich 10...3 nigdy nie wróciły a w 7u naprawiliśmy problemy, wymieniliśmy DPFa i 4 z nich zmieniły już właściciela...
Dla wyjaśnienia - dla mnie SKUTECZNE rozwiązanie to takie, które zagwarantuje że proces regeneracji i wzrost zapełnienia DPF zostaną zatrzymane. Każde inne rozwiązanie to strata czasu i pieniędzy...
Na tą chwilę NIKT w Polsce nie potrafi skutecznie załatwić sprawy z DPFem w tych silnikach...oczywiście sa "magicy" co twierdzą, że to robią...ale mijają się z prawdą...a jak ktoś ma inne zdanie to zawsze może spróbować osobiście
Nam udało się zrobić 30% 1.7, które u nas były...a było ich 10...3 nigdy nie wróciły a w 7u naprawiliśmy problemy, wymieniliśmy DPFa i 4 z nich zmieniły już właściciela...