Kody błędów

Posty na tematy techniczne, które nie pasują do żadnego innego działu technicznego, np. HowTo, porady wykonane przez użytkowników.

Moderator: Mariusz

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Bodek
Zafiromaniak
Posty: 16394
Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
Imię: Bodek
Lokalizacja: Polska B
Auto: Zafira_B_Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

#631 Post autor: Bodek »

MieHor pisze:Number P0150
Type - Powertrain - Fuel and Air Metering - ISO/SAE Controlled
Description - HO2S Circuit Conditions
Location - Bank 2 Sensor 1
Cause - DTC P0155, P0159, P0160 and P0161 not set, engine at operating temperature, engine speed between 1400-2400 rpm, engine load at 8-12%, mass airflow from 18-22 g/sec, throttle angle at 6-10%, then the PCM detected that the HO2S-21 signal was more than 4 78v, or the HO2S-11 Lambda signal was between 0. 9-10v for 4 seconds with the HO2S-22 signal over 650 mv or less than 300 mv, or the HO2S-21 Lambda signal was more than 1 2v with the HO2S-22 signal over 650 mv, or the HO2S-21 Lambda signal was under 0 8v with the HO2S-22 signal under 300 mv

Number P1500
Type - Powertrain - Manufacturer Controlled DTC - Manufacturer Controlled
Description - Starter Signal Circuit
Cause - Engine cranking, then with the engine running, the PCM detected that it did not receive a Starter signal at terminal C1 -11.
Ostatnio zmieniony 03 lut 2012, 10:04 przez Bodek, łącznie zmieniany 1 raz.
:lis:

"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.

jar71ek

#632 Post autor: jar71ek »

chodzi o to że zrana jak są te duże mrozy przy zapaleniu silnika wyskakuje kontrolka samochodzik z kluczykiem i tak jest przez 15 min ,po ponownym zapaleniu problem znika

Harry200
Zafiromaniak
Posty: 2531
Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
Imię: Henryk
Lokalizacja: Raszyn
Auto: Zafira
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Y22DTR
Gender:

#633 Post autor: Harry200 »

P 1500 brak sygnału startowego po uruchomieniu silnika
P1550 - Elektroniczne sterowanie przepustnicy Zarządzanie mocą

mcdmen

#634 Post autor: mcdmen »

jar71ek pisze:chodzi o to że zrana jak są te duże mrozy przy zapaleniu silnika wyskakuje kontrolka samochodzik z kluczykiem i tak jest przez 15 min ,po ponownym zapaleniu problem znika
Mam dokładnie to samo tylko w siostrze Zafiry czyli Astrze G 1.8 Z18XE. Ktoś ma jakieś pomysły?

Znalazłem jeszcze takie tłumaczenie jednego z błedów:

P1550 Elektroniczny system przepustnicy w trybie awaryjnym

kris

#635 Post autor: kris »

widzę że wielu osobom to samo przy ostatnich mrozach się działo.
Dziś tez sie wystraszyłem jak po opaleniu rano zapaliła się kontrolka z kluczem i obroty były 1.5tys i nie reagował na gaz... po kilku minutach w miarę nagrzewania po wciśnięciu gazu bardzo powoli obroty rosły do maks 3500.... po 10min może wyłączyłem i po odpaleniu ponownym było już ok. Z błędów wymigało mi właśnie 1500.. Czyli chyba nie ma się co martwić zbytnio...

otko
Bywalec
Posty: 170
Rejestracja: 02 lut 2010, 21:28
Imię: wojtek
Lokalizacja: KRAKÓW
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#636 Post autor: otko »

Dzis kontrolka autko z kluczykiem i dwa błedy 148302, 034028. Proszę o podpowiedz

Awatar użytkownika
Bodek
Zafiromaniak
Posty: 16394
Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
Imię: Bodek
Lokalizacja: Polska B
Auto: Zafira_B_Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

#637 Post autor: Bodek »

otko pisze:Dzis kontrolka autko z kluczykiem i dwa błedy 148302, 034028. Proszę o podpowiedz
P1483 ...(wywaliłem, żeby nie wprowadzać nikogo w błąd).... - nie jestem pewny


P0340 Obwód czujnika położenia wałka rozrządu - wysoka częstotliwość C-17
P0340 Obieg prądowy czujnika położenia wału krzywkowego- wartość poza wymaganym zakresem C-17
P0340 Obwód czujnika pozycji walka rozrządu, wadliwe działanie B-21
Ostatnio zmieniony 21 lut 2012, 22:24 przez Bodek, łącznie zmieniany 2 razy.
:lis:

"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.

Harry200
Zafiromaniak
Posty: 2531
Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
Imię: Henryk
Lokalizacja: Raszyn
Auto: Zafira
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Y22DTR
Gender:

#638 Post autor: Harry200 »

Ten pierwszy to jest P1483 Engine Cooling System Performance Conditions

otko
Bywalec
Posty: 170
Rejestracja: 02 lut 2010, 21:28
Imię: wojtek
Lokalizacja: KRAKÓW
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#639 Post autor: otko »

Harry200 pisze:Ten pierwszy to jest P1483 Engine Cooling System Performance Conditions
To raczej na 100% będzie to

weraas
Przeglądacz
Posty: 75
Rejestracja: 05 kwie 2011, 07:40
Imię: Rafał
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Opel Zafira B 1.9 CDTI Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#640 Post autor: weraas »

Witam mam problem poszukuję wyjaśnienie błędu U2100 i 2143 oraz co je może powodować. dzięki i pozdrawiam

Awatar użytkownika
Bodek
Zafiromaniak
Posty: 16394
Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
Imię: Bodek
Lokalizacja: Polska B
Auto: Zafira_B_Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

#641 Post autor: Bodek »

weraas pisze:Witam mam problem poszukuję wyjaśnienie błędu U2100 i 2143 oraz co je może powodować. dzięki i pozdrawiam
U2100 Opel-Vauxhall CAN Data Bus Circuit Malfunction - CAN Data Bus Awaria obwodu

P2143 Generic Exhaust Gas Recirculation Vent Control Circuit/Open - Recyrkulacja spalin Vent obwodu sterowania / Open
:lis:

"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.

weraas
Przeglądacz
Posty: 75
Rejestracja: 05 kwie 2011, 07:40
Imię: Rafał
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Opel Zafira B 1.9 CDTI Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#642 Post autor: weraas »

Dzięki za odpowiedź ale ten drugi błąd to U2143 także jeśli ktoś to rozszyfruje to dziękuję.

Awatar użytkownika
Bodek
Zafiromaniak
Posty: 16394
Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
Imię: Bodek
Lokalizacja: Polska B
Auto: Zafira_B_Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

#643 Post autor: Bodek »

weraas pisze:Dzięki za odpowiedź ale ten drugi błąd to U2143 także jeśli ktoś to rozszyfruje to dziękuję.
Jesteś pewny :?: , nie znalazłem opisu takiego błędu :/
:lis:

"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.

marcin123

#644 Post autor: marcin123 »

Witam ponownie ,panowie wymieniłem termostat z obudową nowy i teraz temperatura auta jest ok. tylko pojawił się następny problem nieszczęsna kontrolka pomarańczowa i spadek mocy odczytałem błąd P 1100 i P 0105 teraz stało się to nieznośne na odcinku 10 km auto wchodzi kilka razy w tryb awaryjny . Wcześniej gdy silnik nie osiągał 90 st. było ok nagle po wymianie termostatu nagle coś się poknociło . Pomocy . Czy pocąca się uszczelka pod kolektorem ssącym ma z tym coś wspólnego ?

Awatar użytkownika
Bodek
Zafiromaniak
Posty: 16394
Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
Imię: Bodek
Lokalizacja: Polska B
Auto: Zafira_B_Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

#645 Post autor: Bodek »

marcin123 pisze:Witam ponownie ,panowie wymieniłem termostat z obudową nowy i teraz temperatura auta jest ok. tylko pojawił się następny problem nieszczęsna kontrolka pomarańczowa i spadek mocy odczytałem błąd P 1100 i P 0105 teraz stało się to nieznośne na odcinku 10 km auto wchodzi kilka razy w tryb awaryjny . Wcześniej gdy silnik nie osiągał 90 st. było ok nagle po wymianie termostatu nagle coś się poknociło . Pomocy . Czy pocąca się uszczelka pod kolektorem ssącym ma z tym coś wspólnego ?
P1100 Opel-Vauxhall MAF Sensor/MAP Sensor Signal Not Plausible

P0105 Generic Manifold Absolute Pressure/BARO Circuit
:lis:

"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna technika”