MieHor pisze:Number P0150
Type - Powertrain - Fuel and Air Metering - ISO/SAE Controlled
Description - HO2S Circuit Conditions
Location - Bank 2 Sensor 1
Cause - DTC P0155, P0159, P0160 and P0161 not set, engine at operating temperature, engine speed between 1400-2400 rpm, engine load at 8-12%, mass airflow from 18-22 g/sec, throttle angle at 6-10%, then the PCM detected that the HO2S-21 signal was more than 4 78v, or the HO2S-11 Lambda signal was between 0. 9-10v for 4 seconds with the HO2S-22 signal over 650 mv or less than 300 mv, or the HO2S-21 Lambda signal was more than 1 2v with the HO2S-22 signal over 650 mv, or the HO2S-21 Lambda signal was under 0 8v with the HO2S-22 signal under 300 mv
Number P1500
Type - Powertrain - Manufacturer Controlled DTC - Manufacturer Controlled
Description - Starter Signal Circuit
Cause - Engine cranking, then with the engine running, the PCM detected that it did not receive a Starter signal at terminal C1 -11.
Kody błędów
Moderator: Mariusz
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Ostatnio zmieniony 03 lut 2012, 10:04 przez Bodek, łącznie zmieniany 1 raz.
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
Mam dokładnie to samo tylko w siostrze Zafiry czyli Astrze G 1.8 Z18XE. Ktoś ma jakieś pomysły?jar71ek pisze:chodzi o to że zrana jak są te duże mrozy przy zapaleniu silnika wyskakuje kontrolka samochodzik z kluczykiem i tak jest przez 15 min ,po ponownym zapaleniu problem znika
Znalazłem jeszcze takie tłumaczenie jednego z błedów:
P1550 Elektroniczny system przepustnicy w trybie awaryjnym
widzę że wielu osobom to samo przy ostatnich mrozach się działo.
Dziś tez sie wystraszyłem jak po opaleniu rano zapaliła się kontrolka z kluczem i obroty były 1.5tys i nie reagował na gaz... po kilku minutach w miarę nagrzewania po wciśnięciu gazu bardzo powoli obroty rosły do maks 3500.... po 10min może wyłączyłem i po odpaleniu ponownym było już ok. Z błędów wymigało mi właśnie 1500.. Czyli chyba nie ma się co martwić zbytnio...
Dziś tez sie wystraszyłem jak po opaleniu rano zapaliła się kontrolka z kluczem i obroty były 1.5tys i nie reagował na gaz... po kilku minutach w miarę nagrzewania po wciśnięciu gazu bardzo powoli obroty rosły do maks 3500.... po 10min może wyłączyłem i po odpaleniu ponownym było już ok. Z błędów wymigało mi właśnie 1500.. Czyli chyba nie ma się co martwić zbytnio...
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
P1483 ...(wywaliłem, żeby nie wprowadzać nikogo w błąd).... - nie jestem pewnyotko pisze:Dzis kontrolka autko z kluczykiem i dwa błedy 148302, 034028. Proszę o podpowiedz
P0340 Obwód czujnika położenia wałka rozrządu - wysoka częstotliwość C-17
P0340 Obieg prądowy czujnika położenia wału krzywkowego- wartość poza wymaganym zakresem C-17
P0340 Obwód czujnika pozycji walka rozrządu, wadliwe działanie B-21
Ostatnio zmieniony 21 lut 2012, 22:24 przez Bodek, łącznie zmieniany 2 razy.
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
U2100 Opel-Vauxhall CAN Data Bus Circuit Malfunction - CAN Data Bus Awaria obwoduweraas pisze:Witam mam problem poszukuję wyjaśnienie błędu U2100 i 2143 oraz co je może powodować. dzięki i pozdrawiam
P2143 Generic Exhaust Gas Recirculation Vent Control Circuit/Open - Recyrkulacja spalin Vent obwodu sterowania / Open
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Jesteś pewny , nie znalazłem opisu takiego błęduweraas pisze:Dzięki za odpowiedź ale ten drugi błąd to U2143 także jeśli ktoś to rozszyfruje to dziękuję.
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
Witam ponownie ,panowie wymieniłem termostat z obudową nowy i teraz temperatura auta jest ok. tylko pojawił się następny problem nieszczęsna kontrolka pomarańczowa i spadek mocy odczytałem błąd P 1100 i P 0105 teraz stało się to nieznośne na odcinku 10 km auto wchodzi kilka razy w tryb awaryjny . Wcześniej gdy silnik nie osiągał 90 st. było ok nagle po wymianie termostatu nagle coś się poknociło . Pomocy . Czy pocąca się uszczelka pod kolektorem ssącym ma z tym coś wspólnego ?
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
P1100 Opel-Vauxhall MAF Sensor/MAP Sensor Signal Not Plausiblemarcin123 pisze:Witam ponownie ,panowie wymieniłem termostat z obudową nowy i teraz temperatura auta jest ok. tylko pojawił się następny problem nieszczęsna kontrolka pomarańczowa i spadek mocy odczytałem błąd P 1100 i P 0105 teraz stało się to nieznośne na odcinku 10 km auto wchodzi kilka razy w tryb awaryjny . Wcześniej gdy silnik nie osiągał 90 st. było ok nagle po wymianie termostatu nagle coś się poknociło . Pomocy . Czy pocąca się uszczelka pod kolektorem ssącym ma z tym coś wspólnego ?
P0105 Generic Manifold Absolute Pressure/BARO Circuit
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.