Witam
Czy może ktoś doradzić czy warto zakupić auto Zakup Zafiry Tourer 2.0 DTH 165KM wersja COSMO.
Jak ajest jakość blachy i lakieru oraz tego silnika?
Proszę o wszystkie informacje na temat wad tego modelu.
Zakup Zafiry Tourer 2.0 DTH 165KM
Moderator: Tunio999
- Maciek
- Zafiromaniak
- Posty: 3463
- Rejestracja: 24 gru 2008, 16:35
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Z20LET
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Gender:
- Kontakt:
zygimar, Zafira Tourer jest tak młodym modelem, że ciężko coś powiedzieć na temat jakości silnika, blach czy samego auta. Wizualnie możesz je obejrzeć w salonie, ale techniczne bolączki i usterki będzie można dopiero poznać za jakieś pół roku - jak auta aktualnie sprzedawane przejadą trochę kilometrów.
Wtedy będzie można WSTĘPNIE ocenić jakość silnika - czy nie ma ponadstandardowych problemów...
Wtedy będzie można WSTĘPNIE ocenić jakość silnika - czy nie ma ponadstandardowych problemów...
Zastanawiałem się właśnie między tymi dwoma samochodami s-max i zafira
Porównując dwa samochody z tego samego rocznika wyposażenie przeważało na korzyść opla, na miejscu kierowcy i pasażera więcej miejsca, podobnie z 3 fotelamiz tyłu - 2 dodatkowe fotele- miejsca podobnie.
S-max sprawdzona już konstrukcja opel nowa i nie wiadomo co wypłynie.
Zamówiłem opla na początku lutego- brałem z puli wyprodukowanych gotowych na premierę. Auto miałem odebrać w okresie premiery ale okazało się że nie mogę okazało się ze samochód miał fabrycznie źle ustawiony rozrząd i na dzień dobry miałem jego wymianę na w razie w- odebrałem tym samym 29.02.2012 samochód z przebiegiem kilku km i wymianą rozrządu
Na plus opla rewelacyjne światła bi ksenonowe i wizualnie wyższy standard
Jak wsiadłem do s-maxa to czułem się jak bym wsiadł do trochę większego focusa- elementy z tamtego samochodu mnie trochę odrażały
Ogólnie opel póki co się sprawdza na razie jeździ ich jednak za mało żeby stwierdzić czy mają jakieś wady.
Porównując dwa samochody z tego samego rocznika wyposażenie przeważało na korzyść opla, na miejscu kierowcy i pasażera więcej miejsca, podobnie z 3 fotelamiz tyłu - 2 dodatkowe fotele- miejsca podobnie.
S-max sprawdzona już konstrukcja opel nowa i nie wiadomo co wypłynie.
Zamówiłem opla na początku lutego- brałem z puli wyprodukowanych gotowych na premierę. Auto miałem odebrać w okresie premiery ale okazało się że nie mogę okazało się ze samochód miał fabrycznie źle ustawiony rozrząd i na dzień dobry miałem jego wymianę na w razie w- odebrałem tym samym 29.02.2012 samochód z przebiegiem kilku km i wymianą rozrządu
Na plus opla rewelacyjne światła bi ksenonowe i wizualnie wyższy standard
Jak wsiadłem do s-maxa to czułem się jak bym wsiadł do trochę większego focusa- elementy z tamtego samochodu mnie trochę odrażały
Ogólnie opel póki co się sprawdza na razie jeździ ich jednak za mało żeby stwierdzić czy mają jakieś wady.
Wygląd to rzecz gustu oczywiście, ale jak swojego czasu woziłem się po autosalonach, to z nowych aut z siedmioma miejscami bardzo spodobała mi się Toyota Verso. Z dość dobrym wyposażeniem tyle że z 2011 roku zamykała się kwotą coś około 82 tys. Gdybym dysponował takimi środkami, to pewnie teraz nie byłoby mnie na tym forum
W jednym z salonów Opla sam dealer opowiadał, że firma Opel za mocno poszalała z cenami nowych aut.
Taurer prezentuje się ciekawie, ale czy wart jest tych pieniędzy? Bo kojarzę coś kwoty rzędu 120 tys.
W jednym z salonów Opla sam dealer opowiadał, że firma Opel za mocno poszalała z cenami nowych aut.
Taurer prezentuje się ciekawie, ale czy wart jest tych pieniędzy? Bo kojarzę coś kwoty rzędu 120 tys.
jeśli chodzi o kwoty to fakt ZB w dobrej wersji w dieslu kosztowała maks 90 tyś zł
w nowej za wersję dobrze wyposażoną to ok 120 tyś tak jak mówisz tylko nie wiem czy jest sens brać full opcję - ja brałem bo nie miałem czasu a tylko takie były wyprodukowane ale wersja enjoy w dieslu z dość dobrym silnikiem 130 Km to koszt ok 95 tyś zł - zawsze jakieś rabaty idzie dostać.Jedyne w co warto zainwestować to światła biksenony nawet bez doświetlania zakrętów ( byłem pod wrażeniem i nie mają porównania z VW) i czujniki parkowania(samochód duży) .Jak ktoś jeździ po polsce to navi średnio potrzebne przykład http://otomoto.pl/opel-zafira-nowy-zare ... 70129.html
Warto poprostu się zastanowić co potrzebujemy bo czasami nie warto brać gadżetów które nie są potrzebne. W ZB podstawa była uboga i wraz z dodatkami cena rosła- porównując podstawę ZC z wypasem ZB zobaczysz że dużo elementów jest w podstawie.
w nowej za wersję dobrze wyposażoną to ok 120 tyś tak jak mówisz tylko nie wiem czy jest sens brać full opcję - ja brałem bo nie miałem czasu a tylko takie były wyprodukowane ale wersja enjoy w dieslu z dość dobrym silnikiem 130 Km to koszt ok 95 tyś zł - zawsze jakieś rabaty idzie dostać.Jedyne w co warto zainwestować to światła biksenony nawet bez doświetlania zakrętów ( byłem pod wrażeniem i nie mają porównania z VW) i czujniki parkowania(samochód duży) .Jak ktoś jeździ po polsce to navi średnio potrzebne przykład http://otomoto.pl/opel-zafira-nowy-zare ... 70129.html
Warto poprostu się zastanowić co potrzebujemy bo czasami nie warto brać gadżetów które nie są potrzebne. W ZB podstawa była uboga i wraz z dodatkami cena rosła- porównując podstawę ZC z wypasem ZB zobaczysz że dużo elementów jest w podstawie.