Problemy z użytkowaniem wycieraczek przednich
Moderator: Sebu$
wiesz co bo tra różnica jest duża,zanim się zapiekły chodziły dobrze teraz nie dość że lewa leży w poziomie po skosie to do pionu nie dochodzi około 15cm,podobno mozna to regulować osadzeniem wieloklina silniczka ale z kolei na logikę skoro prawa chodzi dobrze a przecież są spięte razem mechanizmem,przy regulacji tak już pióro skróciłem prawe że ma chyba ok 53cm i jak są założone w poziomie i tak haczą a to że lewa nie dochodzi do pionu to inna sprawa
jutro wyciągnę je po raz 3 i zobacze bo lewa nie dość że jest po skosie około 5cm to u góry nie dochodzi do pionu z 15cm a jak nie pościągałem fotki mechanizmów i zobaczę polożenie ramion w stanie spoczynku silnika,czytałem też że osadzenie na wieloklinie silnika ma znaczenie ale to raczej chyba jak obydwie sa źle
Ostatnio zmieniony 01 sty 2012, 21:23 przez bamber8, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli wyłamało silnik to i któryś z pozostałych elementów mogło wygiąć.bamber8 pisze:Witam,ma taki problem zatarła mi się tuleja w wycieraczkach po czym wyłamało ślimak i spaliło silnik,po rozebraniu wyczyszczeniu i nasmarowaniu mechanizm chodzi OK,zakupiłem silnik wymieniłem.Po wymianie silnika jak załacze wycieraczki prawa chodzi OK natomiast lewa nie dochodzi do pionu tylko gdzieś tak 15 stopni mniej,jak założę ramiona że są w spoczynku w pozycji poziomej to podczas pracy haczą o siebie przy długości pió 60cm i 53cm,jak znowu podniosę o ząb na wieloklinie wycieraczkę lewą to po powrocie jest krzywo a nie w poziomie,na logikę tam nie ma nigdzie regulacji obydwa pióra są spięte mechanizmem prawe chodzi OK a lewe jak by zamałe wychylenie miało,ręce opadają.
jutro będę patrzał jak znajdę czas czy widać żeby coś było wygięte
[ Dodano: Wto Sty 03, 2012 22:06 ]
dzisiaj NAPRAWIŁEM w końcu wycieruchy,jak co mogę zrobić na nich magisterkę chyba już,nic nie było wygięte tylko silnik trzeba było ustawić na wieloklinie i wszystkie cuda zniknęły jak za kliknięciem różczki
[ Dodano: Wto Sty 03, 2012 22:06 ]
dzisiaj NAPRAWIŁEM w końcu wycieruchy,jak co mogę zrobić na nich magisterkę chyba już,nic nie było wygięte tylko silnik trzeba było ustawić na wieloklinie i wszystkie cuda zniknęły jak za kliknięciem różczki
Witam,
w mojej świeżynce pojawił sie problem z wycieraczkami.
1. bardzo ciężko chodzą (jakby meble przesuwały)
2. jak wracają do pozycji spoczynkowej i powinny sie wyłączyć wydobywa się z nich terkoczący dzwięk tak jakby coś blokowało silnik i załączało go na nowo.
Czy możliwe, że zacierają się tuleje w module wycieraczek i stąd te problemy?
Czym odkręcacie te duże plastikowe nakrętki pod mocowaniem ramion?
[ Dodano: Wto Mar 27, 2012 10:39 ]
Niestety nie mogę już dopisać do poprzedniego posta. Problem rozwiązany. Zatarł się ten trójkątny element zaznaczony na czerwono 6 postów wyżej na zdjęciu. 1,5 h rozbierania 10 min składania i smarowania. Pięknie teraz chodzą.
w mojej świeżynce pojawił sie problem z wycieraczkami.
1. bardzo ciężko chodzą (jakby meble przesuwały)
2. jak wracają do pozycji spoczynkowej i powinny sie wyłączyć wydobywa się z nich terkoczący dzwięk tak jakby coś blokowało silnik i załączało go na nowo.
Czy możliwe, że zacierają się tuleje w module wycieraczek i stąd te problemy?
Czym odkręcacie te duże plastikowe nakrętki pod mocowaniem ramion?
[ Dodano: Wto Mar 27, 2012 10:39 ]
Niestety nie mogę już dopisać do poprzedniego posta. Problem rozwiązany. Zatarł się ten trójkątny element zaznaczony na czerwono 6 postów wyżej na zdjęciu. 1,5 h rozbierania 10 min składania i smarowania. Pięknie teraz chodzą.
- SD72
- Zafiromaniak
- Posty: 5940
- Rejestracja: 18 lip 2017, 18:21
- Imię: Sylwek
- Lokalizacja: Drawsko Pomorskie
- Auto: Zafira A 1.8 Elegance automatic
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z18XE
- Gender:
- Kontakt:
Panowie macie moze doswiadczenia lub opinie tych wycieraczek
http://moto.allegro.pl/serwisowe-wycier ... 66395.html
http://moto.allegro.pl/serwisowe-wycier ... 66395.html
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Firma mi zupełnie nie znana, ale myślę, że jak kupisz w markecie i te - na jedno wyjdziebazyliszek72 pisze:Panowie macie moze doswiadczenia lub opinie tych wycieraczek
http://moto.allegro.pl/serwisowe-wycier ... 66395.html
Cudów nie ma, a z serwisem to nie ma chyba nic wspólnego, tak się zastanawiam - jaka serwisowa - w ASO zakładają na serwisie - nie wierzę :>
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
- Rybka
- Zafiromaniak
- Posty: 2733
- Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
- Auto: ZAFIRA B
- Model: CDTI
- Oznaczenie silnika: Z19DTL
- Gender:
Harry ma rację najpierw odkręć silnik od całego mechanizmu. To tylko jedna nakrętka.
Tym sposobem sprawdzisz sam silnik oraz zobaczysz czy ręką da rade ruszać mechanizmem, czy nie jest zapieczony.
Przerabiałem to u sąsiada w zafirce.
Zatarte były 2 bolce w tulejkach.
Silnik buczy bo nie może ruszyć mechanizmu.
Tym sposobem sprawdzisz sam silnik oraz zobaczysz czy ręką da rade ruszać mechanizmem, czy nie jest zapieczony.
Przerabiałem to u sąsiada w zafirce.
Zatarte były 2 bolce w tulejkach.
Silnik buczy bo nie może ruszyć mechanizmu.
-
- Przeglądacz
- Posty: 73
- Rejestracja: 02 maja 2010, 22:26
- Imię: Rob
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Opel Zafira A 1.9 Comfort
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender: