Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Powtarzam jeszcze raz ORYGINAŁ najlepiej kupiony w jakiejs hutrowni części. Ja też kupiłem najpierw na Allegro i to mnie wprowadziło w błąd. Zacząłem sie zagłębiać w inne kwestie silnika. I pewnego dnia w warsztacie jeden mechanik przy mnie wymienił na ORYGINAŁ i autko jak nowe.
Koledzy mam pytanie czy powinno sie po właczeniu zapłonu czekac az zgasnie kontrolka z samochodem i kluczem czy mozna od razu odpalac silnik. Mam na mysli 2.0 dti Pozdrawiam!!!
Raczej mało prawdopodobne aby ktoś czekał aż pogasną kontrolki
Ważne aby ogólnie zgasła ta i cała reszta które zgasnąć powinny.
Ja przy odpalaniu zaznaczam tylko pozycje drugą i dopiero daje na zapłon, staram się aby nie było gwałtownego przekręcenia z zera na zapłon.
Raczej kontrolki kontrolkami myślę że czekać nie trzeba.
darkp1 pisze:W dieslu musisz tylko poczekać aż świece się zagrzeją, kontrolki zgasną po odpaleniu.
Najważniejsza jest kontrolka świec i ta musi zgasnąć, a pozostałe u różnych użytkowników różnie gasną, u niektóych gasną one dopiero po odpaleniu silnika.
cz
otóż problem już rozwiązany odałem auto do ASO Opla i wymienili przewód przelewowy oraz powiedzieli zeby wymienić akumulator na szczęście akumulator był na gwarancji bezopsługowy.
pozdr.
Witam! Mój problem przedstawia się następująco: Rano, za każdym razem mam problem z odpaleniem auta. Świece żarowe są nowe, mechanik komputerowo zwiększył dawkę paliwa o 5 mililitrów, problem dalej się pojawia. Każde następne odpalenie auta przebiega już normalnie. Z czym może to być związane? Moja Zafira to 2.0 DI.
Ostatnio zmieniony 31 gru 2010, 10:59 przez ziunio, łącznie zmieniany 2 razy.
Musisz podjechać do warsztatu dysponującego Techem2 lub jakimś innym urządzeniem do diagnostyki i odczytać błędy zarejestrowane przez Twój wehikuł a potem je wymienić tu na forum, wówczas spróbujemy Ci coś doradzić