Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ajren pisze:ale mam też dwóch kolegów którzy w Passatach mają regenerowaną dwumase i jeżdżą ponad 2 lata...bez żadnych klekotów:). Co ma być to będzie:)
tu sie zgodzę... tez znam przypadki wśród moich podopiecznych w branży transportowej ze zregenerowane turbo działa nadal i całkiem dobrze się sprawuje mimo przebiegu na niej auta rzędu 400kkm a nówka z ASO przy aucie które przejechało 250kkm już dawno padło.. Reguły nie ma....
osobiście takze testuje niekonwencjonalne rozwiązania by obniżyć koszty eksploatacji (choć nie zawsze wychodzę na tym na swoje)..
Bodek pisze:Nr silnika nie jest ważny, tylko rodzaj DT lub DTH
Nr silnika też jest ważny bo w katalogach są dwa rodzaje koła dwumasowego do silnika dth różniące się ceną.
do numeru silnika:
4511800
17361103
i od numeru silnika:
17361104
4511801
Numery części można podejrzeć w katalogu:
Bodek pisze:Nr silnika nie jest ważny, tylko rodzaj DT lub DTH
Nr silnika też jest ważny bo w katalogach są dwa rodzaje koła dwumasowego do silnika dth różniące się ceną.
do numeru silnika:
4511800
17361103
i od numeru silnika:
17361104
4511801
Numery części można podejrzeć w katalogu:
Wszystko zależy w jakim jest stanie. Kwestia jedynie czy opłaca się później (np. za 50tys km) jeszcze raz zrzucać dokładnie to samo i płacić za to 450-500zł?
[ Dodano: Sob Maj 19, 2012 21:07 ]
otko pisze:
tradelux pisze:
otko pisze:Są dwa rodzaje F40 i M32-obydwie montowane w oplach, ale tylko jedna w Zosiach M32
To bys sie zdziwil, bo z poczatku produkcji byly taka i taka
Mialem nawet jedna taka u siebie.
A to dziwne bo jesteś pierwszy od którego to słyszę
Wiem to z własnego doświadczenia w jednej z Zafir z 2005r jak był wymieniany komplet