Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
piotrjfk pisze:-czy usuniecie DPF jest mozliwe bez negatywnego wplywu na inne podzespoly auta(silnik,katalizator)?
Ja wczoraj pytałam w V-TECH Kraków i tak jak już pisałam usunięcie DPF-a to koszt 1490 zł i z tego co mi mówili ,to bez żadnych ubocznych skutków, ale możesz zadzwonić i spytać tel.12 658 66 66.Aczkolwiek Krk trochę daleko od W-y ,więc może coś u siebie znajdziesz....
piotrjfk pisze:-czy auto jakos sygnalizuje poczatek procesu wypalania (kontrolki) i jak dluga musi byc "wycieczka" aby proces dokonal sie calkowicie?
Z tym bywa różnie jeśli o mnie chodzi.....pierwsze dwa razy sygnalizowane wypalanie przez migającą kontrolkę świec żarowych....i wszystko ok ,wypalał się samoczynnie na trasie(ok 20km),typowe to smród gumy no i to spalanie większe....aczkolwiek mój ostatni raz...był nie typowy więc nie będę się rozpisywać bo i tak się nie wypalił tylko kompletnie zatkał.....a potem to są inne problemy....Pozdrawiam!!!
V tech też ma oddział w Wawie z tego co wiem a jak nie to zawsze jest jeszcze Masters VTG i chyba Diagtronik.
Co do innych pytań: Jako ze masz na myśli ZB po FL to tam już nic nie powinno trzeszczeć itp. u mnie czasem jak jest b zimno, ale dziś byłem w salonie i sprawdzałem jak jest w nowej po FL i jest lepszy troszkę ten plastik, zwłaszcza przy samej szybie
U mnie trochę skrzypiał pulpit, ale chłopaki w ASO naprawili, potem znowu zaczęło trochę skrzypieć, a teraz już nie skrzypi (jakoś się to ułożyło samo chyba).
Co do DPF-a to pierwsze wersje sygnalizowały wypalanie poprzez kontrolkę świec, a obecne softy nie sygnalizują tylko jak się nadarzy sposobność to inicjują wypalanie. SOFT pochodzi od GM nad którym specjaliści pracują i co jakiś czas coś tam udoskonalają. W przeciwieństwie do Insigni i Chevroleta, DPF w ZB został opanowany.
witajcie
jeszcze raz bardzo dziekuje za wszelkie opinie.
poczytalem jeszcze troche prasy, zrobilem wywiad w serwisach i chyba jednak bede szukal silnika 1.9 CDTI 120 KM.
wydaje sie rozsadniejszym motorem:mniej wysilony,cichszy,pracujacy z wyzsza kultura no i dosc niezawodny.
niby w OPLU reklamuja ,iz 1.7 CDTI to nowsza konstrukacja, no ale nie dokonca moge sie z nimi zgodzic(oparty na dosc leciwym silniku ISUZU).
wczoraj czytalem(AUTO SWIAT) test ASTRY 4 1.7 CDTI, niestety silnik nie zebral pochlebnych opini. warkotliwy,pracujacy z niska kultura i do auta o masie prawie 1,5 tony za slaby. ZAFIRA wazy podobnie i do tego ma wieksze opory powietrza.
przy okazji pragne zlozyc SERDECZNE ZYCZENIA SWIATECZNE-pozdrawiam
Oczywiście ze tak, w po FL były zarówno 1.9 jak i 1.7, lukałem na konfigurator i 1.9 jest cały czas w ofercie, nie ma tylko 1.9 100bo zamiast jest 1.7 110, ale 120 chyba jest, a 150 napewno
Tak jest to zupełnie inna konstrukcja, i pochodzi ona z Isuzu, była też montowana jako 100konna z 5b manualem przez pewien czas w Civicach 7 generacji
W Oplu silniki Fiata są nastepujące: 1.9 cdti i 1.3 cdti , natomiast Opel dał Fiatowi benzyny: 1.6 105KM i 1.8 140KM i mam pewne podejrzenia że 2.2 JTS jest w pewien sposób powiązany z 2.2 direct, ale tego pewien nie jestem
próbowalem cos znalezc o tym silniku w dziale astra na opel24 ...ale po 10 minutach zrezygnowąłem...przeciez tam jest taki bałagan że nic nie mozna znależć....wszystko w jednym....wszystkie generacje i wszsytkie silniki... Musze powieidziec ze tu jest naprawde pozadek....oczywiscie tu jest tylko zafira...ale przyjnaminiej podzielona na A i B. Tam poszukac czegos o zafirze B i do tego w bezynie to też nie lada wyczyn. pozdrawaim.