Kody Błędów
Witam. Niedawno pojawił się błąd 030300 czyli wypadanie zapłonu na 3 cylindrze. Mechanik stwierdził że to cewka. Cewka została wymieniona wczoraj, a dzisiaj jest to samo czyli błąd 030300 i samochód nie pali na jednym cylindrze i chodzi jak diesel...
Świece są OK, cewka raczej też. Czytałem gdzieś o jakieś wtyczce na cewce, która może powodować te problemy ale strona mi zniknęła. Bardzo proszę o natychmiastową pomoc ponieważ jestem w delegacji...
Pozdrawiam
Świece są OK, cewka raczej też. Czytałem gdzieś o jakieś wtyczce na cewce, która może powodować te problemy ale strona mi zniknęła. Bardzo proszę o natychmiastową pomoc ponieważ jestem w delegacji...
Pozdrawiam
witam moje auto jest po wymianie dwu masy odebralem od mechanika ujechalem 100 km i nagle traci moc nie moze przekroczyć 2 tys obrotow ledwnie sie kula 40 , 50 max zatrzymam się wyłączę zapłon i po chwili odpalę i jedzie dalej niby normalnie 100 i wiecej ale dojeżdżam do świateł ruszam i znowu to samo 30, 40 max pedał do dechy i tak każde światła
postał parę godzin i znowu 100-130 km jedzie i to samo
wywala na wyświetlaczu takie błędy juz nawet znalazłem co oznaczają ale nadal nie wiem co to
ps pierwszy to wiem egr do wymiany ale juz tak jeżdżę 2 lata i działa tylko sie ponoc czasami haczył tak mi gosciu powiedzial jak podpiął pod kompa
P0400 - Rozpoznany zbyt słaby przepływ recyrkulacji gazu wydechowego
(5A) - obecny
P1902 - Za wysokie napięcie czujnika temperatury spalin (rząd 1 czujnik 2)
(05) - Nie występuje
P1901 - Czujnik ciśn. filtra cząsteczek - usterka przewodu elastycznego
(58) - Obecny
P1900 - Temperatura pow. wlot. mierzona przez czujnik temp. spalin (rząd 1 czujnik 2) nieprawdopodobna
(52) - Obecny
co to moze być ? czy cos mechanik sknocił sciagajac skrzynie biegów do wymiany DM?
postał parę godzin i znowu 100-130 km jedzie i to samo
wywala na wyświetlaczu takie błędy juz nawet znalazłem co oznaczają ale nadal nie wiem co to
ps pierwszy to wiem egr do wymiany ale juz tak jeżdżę 2 lata i działa tylko sie ponoc czasami haczył tak mi gosciu powiedzial jak podpiął pod kompa
P0400 - Rozpoznany zbyt słaby przepływ recyrkulacji gazu wydechowego
(5A) - obecny
P1902 - Za wysokie napięcie czujnika temperatury spalin (rząd 1 czujnik 2)
(05) - Nie występuje
P1901 - Czujnik ciśn. filtra cząsteczek - usterka przewodu elastycznego
(58) - Obecny
P1900 - Temperatura pow. wlot. mierzona przez czujnik temp. spalin (rząd 1 czujnik 2) nieprawdopodobna
(52) - Obecny
co to moze być ? czy cos mechanik sknocił sciagajac skrzynie biegów do wymiany DM?
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
błędy dotyczą egr-a i dpf-u.misiakrp pisze:witam moje auto jest po wymianie dwu masy odebralem od mechanika ujechalem 100 km i nagle traci moc nie moze przekroczyć 2 tys obrotow ledwnie sie kula 40 , 50 max zatrzymam się wyłączę zapłon i po chwili odpalę i jedzie dalej niby normalnie 100 i wiecej ale dojeżdżam do świateł ruszam i znowu to samo 30, 40 max pedał do dechy i tak każde światła
postał parę godzin i znowu 100-130 km jedzie i to samo
wywala na wyświetlaczu takie błędy juz nawet znalazłem co oznaczają ale nadal nie wiem co to
ps pierwszy to wiem egr do wymiany ale juz tak jeżdżę 2 lata i działa tylko sie ponoc czasami haczył tak mi gosciu powiedzial jak podpiął pod kompa
P0400 - Rozpoznany zbyt słaby przepływ recyrkulacji gazu wydechowego
(5A) - obecny
P1902 - Za wysokie napięcie czujnika temperatury spalin (rząd 1 czujnik 2)
(05) - Nie występuje
P1901 - Czujnik ciśn. filtra cząsteczek - usterka przewodu elastycznego
(58) - Obecny
P1900 - Temperatura pow. wlot. mierzona przez czujnik temp. spalin (rząd 1 czujnik 2) nieprawdopodobna
(52) - Obecny
co to moze być ? czy cos mechanik sknocił sciagajac skrzynie biegów do wymiany DM?
Poczytaj na forum - znajdziesz
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
Witam, po wyczyszczeniu EGR-u i boost sensora (błąd 40056) auta sie całkowicie odmuliło. Po pierwszej jeździe po sprawdzeniu błędów pokazuje teraz jeszcze 7000f. Czego dotyczy ten błąd? Czy to ma cos wspólnego z czyszczeniem, dodam ze boost sensor był całkiem zasyfiony. W trakcie jazdy nie załącza sie serwisowy kluczyk( jak miało to miejsce przed czyszczeniem) więc chyba wszystko ok.
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Może TO coś wyjaśniDuzypajak pisze:Witam, po wyczyszczeniu EGR-u i boost sensora (błąd 40056) auta sie całkowicie odmuliło. Po pierwszej jeździe po sprawdzeniu błędów pokazuje teraz jeszcze 7000f. Czego dotyczy ten błąd? Czy to ma cos wspólnego z czyszczeniem, dodam ze boost sensor był całkiem zasyfiony. W trakcie jazdy nie załącza sie serwisowy kluczyk( jak miało to miejsce przed czyszczeniem) więc chyba wszystko ok.
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
- Tunio999
- Zafiromaniak
- Posty: 5256
- Rejestracja: 15 gru 2011, 21:09
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
- Auto: ex ZB 1.8 SPORT
- Model: 2008
- Oznaczenie silnika: Z18XER
- Gender:
- Kontakt:
http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?t=10484 :>yuri1986 pisze:Witam,
Sprawdzałem jedna zafirę przed zakupem i wyrzuciła następujące błędy:
007071
210870
05007E
05007F
181572
z góry dzięki za odpowiedź
- Albert Einstein