Kody Błędów

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderatorzy: Mariusz, Tazz

Wiadomość
Autor
Gnabol

#91 Post autor: Gnabol »

P0036 Generic HO2S Heater Control Circuit (Bank 1, Sensor 2)

P0136 Generic O2 Circuit (Bank 1, Sensor 2)

P0140 Generic O2 Circuit No Activity Detected (Bank 1, Sensor 2

Dzieki za opis błedów

Dobrze kombinuję że to będzie walnięta 2 sonda lambda?
Miał już ktoś może podobny problem?

Duzypajak

#92 Post autor: Duzypajak »

Dzięki Tunio, chyba za mało szukania z mojej strony :P Faktycznie temat był i nawet wszystko pasuje bo zmieniałem niedawno koła :D

mwlupus0

#93 Post autor: mwlupus0 »

Witam. Jestem świeżym użytkownikiem Zafiry B 1.6 benzyna + gaz i spróbowałem odczytać błędy metodą gazu i hamulca. Wyskoczył mi 1 błąd. Na liczniku kilometrów pokazało się "ECN 111261". Co to może być i jak to naprawić? Z góry dziękuję.

Harry200
Zafiromaniak
Posty: 2531
Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
Imię: Henryk
Lokalizacja: Raszyn
Auto: Zafira
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Y22DTR
Gender:

#94 Post autor: Harry200 »

To jest ogólnie coś z czujnikiem temperatury powietrza wlotowego.Czy kontrolka usterki silnika Ci się świeci :?:

mwlupus0

#95 Post autor: mwlupus0 »

Na zegarach jak i na GID pusto.

Harry200
Zafiromaniak
Posty: 2531
Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
Imię: Henryk
Lokalizacja: Raszyn
Auto: Zafira
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Y22DTR
Gender:

#96 Post autor: Harry200 »

Jeżeli kontrolka nie sygnalizuje błędu to może być jakiś stary który nie został wykasowany.

mwlupus0

#97 Post autor: mwlupus0 »

Błąd jest nowy. Wcześniejsze sprawdzanie odbyło się w poniedziałek i pokazało ECN 000000.

Harry200
Zafiromaniak
Posty: 2531
Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
Imię: Henryk
Lokalizacja: Raszyn
Auto: Zafira
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Y22DTR
Gender:

#98 Post autor: Harry200 »

Czujnik masz na rurze wlotu powietrza za filtrem, sprawdż wtyczkę czy nie jest lużna i oczyść styki.

mwlupus0

#99 Post autor: mwlupus0 »

Witam. Niedawno pojawił się błąd 030300 czyli wypadanie zapłonu na 3 cylindrze. Mechanik stwierdził że to cewka. Cewka została wymieniona wczoraj, a dzisiaj jest to samo czyli błąd 030300 i samochód nie pali na jednym cylindrze i chodzi jak diesel...
Świece są OK, cewka raczej też. Czytałem gdzieś o jakieś wtyczce na cewce, która może powodować te problemy ale strona mi zniknęła. Bardzo proszę o natychmiastową pomoc ponieważ jestem w delegacji...
Pozdrawiam

misiakrp

#100 Post autor: misiakrp »

witam moje auto jest po wymianie dwu masy odebralem od mechanika ujechalem 100 km i nagle traci moc nie moze przekroczyć 2 tys obrotow ledwnie sie kula 40 , 50 max zatrzymam się wyłączę zapłon i po chwili odpalę i jedzie dalej niby normalnie 100 i wiecej ale dojeżdżam do świateł ruszam i znowu to samo 30, 40 max pedał do dechy i tak każde światła :(
postał parę godzin i znowu 100-130 km jedzie i to samo :(

wywala na wyświetlaczu takie błędy juz nawet znalazłem co oznaczają ale nadal nie wiem co to :(
ps pierwszy to wiem egr do wymiany ale juz tak jeżdżę 2 lata i działa tylko sie ponoc czasami haczył tak mi gosciu powiedzial jak podpiął pod kompa


P0400 - Rozpoznany zbyt słaby przepływ recyrkulacji gazu wydechowego
(5A) - obecny

P1902 - Za wysokie napięcie czujnika temperatury spalin (rząd 1 czujnik 2)
(05) - Nie występuje

P1901 - Czujnik ciśn. filtra cząsteczek - usterka przewodu elastycznego
(58) - Obecny

P1900 - Temperatura pow. wlot. mierzona przez czujnik temp. spalin (rząd 1 czujnik 2) nieprawdopodobna
(52) - Obecny

co to moze być ? czy cos mechanik sknocił sciagajac skrzynie biegów do wymiany DM?

Awatar użytkownika
Bodek
Zafiromaniak
Posty: 16394
Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
Imię: Bodek
Lokalizacja: Polska B
Auto: Zafira_B_Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

#101 Post autor: Bodek »

misiakrp pisze:witam moje auto jest po wymianie dwu masy odebralem od mechanika ujechalem 100 km i nagle traci moc nie moze przekroczyć 2 tys obrotow ledwnie sie kula 40 , 50 max zatrzymam się wyłączę zapłon i po chwili odpalę i jedzie dalej niby normalnie 100 i wiecej ale dojeżdżam do świateł ruszam i znowu to samo 30, 40 max pedał do dechy i tak każde światła :(
postał parę godzin i znowu 100-130 km jedzie i to samo :(

wywala na wyświetlaczu takie błędy juz nawet znalazłem co oznaczają ale nadal nie wiem co to :(
ps pierwszy to wiem egr do wymiany ale juz tak jeżdżę 2 lata i działa tylko sie ponoc czasami haczył tak mi gosciu powiedzial jak podpiął pod kompa


P0400 - Rozpoznany zbyt słaby przepływ recyrkulacji gazu wydechowego
(5A) - obecny

P1902 - Za wysokie napięcie czujnika temperatury spalin (rząd 1 czujnik 2)
(05) - Nie występuje

P1901 - Czujnik ciśn. filtra cząsteczek - usterka przewodu elastycznego
(58) - Obecny

P1900 - Temperatura pow. wlot. mierzona przez czujnik temp. spalin (rząd 1 czujnik 2) nieprawdopodobna
(52) - Obecny

co to moze być ? czy cos mechanik sknocił sciagajac skrzynie biegów do wymiany DM?
błędy dotyczą egr-a i dpf-u.

Poczytaj na forum - znajdziesz :!:
:lis:

"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.

Duzypajak

#102 Post autor: Duzypajak »

Witam, po wyczyszczeniu EGR-u i boost sensora (błąd 40056) auta sie całkowicie odmuliło. Po pierwszej jeździe po sprawdzeniu błędów pokazuje teraz jeszcze 7000f. Czego dotyczy ten błąd? Czy to ma cos wspólnego z czyszczeniem, dodam ze boost sensor był całkiem zasyfiony. W trakcie jazdy nie załącza sie serwisowy kluczyk( jak miało to miejsce przed czyszczeniem) więc chyba wszystko ok.

Awatar użytkownika
Bodek
Zafiromaniak
Posty: 16394
Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
Imię: Bodek
Lokalizacja: Polska B
Auto: Zafira_B_Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

#103 Post autor: Bodek »

Duzypajak pisze:Witam, po wyczyszczeniu EGR-u i boost sensora (błąd 40056) auta sie całkowicie odmuliło. Po pierwszej jeździe po sprawdzeniu błędów pokazuje teraz jeszcze 7000f. Czego dotyczy ten błąd? Czy to ma cos wspólnego z czyszczeniem, dodam ze boost sensor był całkiem zasyfiony. W trakcie jazdy nie załącza sie serwisowy kluczyk( jak miało to miejsce przed czyszczeniem) więc chyba wszystko ok.
Może TO coś wyjaśni :?:
:lis:

"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.

yuri1986
Bywalec
Posty: 181
Rejestracja: 25 paź 2012, 20:15
Imię: Bar
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Zafira C 2.0cdti
Model: ZC
Oznaczenie silnika: A20dt

#104 Post autor: yuri1986 »

Witam,

Sprawdzałem jedna zafirę przed zakupem i wyrzuciła następujące błędy:

007071

210870

05007E
05007F

181572

z góry dzięki za odpowiedź

Awatar użytkownika
Tunio999
Zafiromaniak
Posty: 5256
Rejestracja: 15 gru 2011, 21:09
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Auto: ex ZB 1.8 SPORT
Model: 2008
Oznaczenie silnika: Z18XER
Gender:
Kontakt:

#105 Post autor: Tunio999 »

yuri1986 pisze:Witam,

Sprawdzałem jedna zafirę przed zakupem i wyrzuciła następujące błędy:

007071

210870

05007E
05007F

181572

z góry dzięki za odpowiedź
http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?t=10484 :>
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej."
- Albert Einstein

<<< Pozdrawiam Tunio999 >>>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”