Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zdenek2007 pisze:A co w przypadku gdy auto było na kampanii dotyczącej CIM i po jakimś czasie pokrętło i klakson wariują? Czy ktoś już tak miał?
U mnie tak jest - wariuje tylko lewe, prawe zawsze było OK.
Akcja serwisowa zaliczona i po pewnym czasie zaczęło się z lewym pokrętłem coś chrzanić, nie bardzo mam czas wracać do ASO, ale prawdopodobnie pójdzie do wymiany.
Gorzej bo nie mogę namierzyć nr części w EPC, a podobno są różne.
Jak już pisałem wcześniej po kampani z CIM-em zaczeło sie pieprzyć lewe kółko, oświetlenie zegarów zmniejszone i było ok.
Dziś wyciągłem poduszke podmieniłem nową wiązke od pokręteł jak polecił Miałczyk76 i może jeszcze za wcześnie ale na oswietleniu podkręconym na maxa wszystko jest jak powinno być.
Ale mam problem wie ktoś czy mozna kupić w ASO same sruby?, pod poduchą jest jakieś zelastwo na 3 sruby jedna jest ze spręzynką, niestety jedna sie okreca i nie idzie jej wkrecić do konca i po założeniu poduchy jeden bok odstaje na zewnatrz.
Mam nadzieje ze to wystarczy srube zmienić i ze problem nie tkwi w wyrobionym otworze w kierownicy
Zdenek2007 pisze:A co w przypadku gdy auto było na kampanii dotyczącej CIM i po jakimś czasie pokrętło i klakson wariują? Czy ktoś już tak miał?
U mnie tak jest - wariuje tylko lewe, prawe zawsze było OK.
Akcja serwisowa zaliczona i po pewnym czasie zaczęło się z lewym pokrętłem coś chrzanić, nie bardzo mam czas wracać do ASO, ale prawdopodobnie pójdzie do wymiany.
Gorzej bo nie mogę namierzyć nr części w EPC, a podobno są różne.
Właśnie u mnie też tak jest dopiero teraz, po roku od kampani kółko i klakson zaczęły świrować, więc jestem ciekaw co na to centrala GM (niestety auto jest po gwarancji)
Koledzy podepne sie pod temat
Moj problem dotyczy sławnego CIM
Tzn po wypedałowaniu wurzuca błąd 1614 i pali sie auto z kluczykiem
Po odpaleniu auta wszystko gasnie.
Klakson dziala normalnie, takze kółka w kierownicy od radia i od kompa dzialaja normalnie.
Czy to problem CIM-u czy cos innego??
Powiem jeszcze ze z 2 tyg temu bylopodobnie tylko ze jeszcze oprocz bledu 1614 wyrzucalo chyba 1660 ale po jakims casie wszystko wrocilo do normy i auto z kluczykiem gaslo zaraz po przekreceniu stacyjki oraz bledów nie bylo.
Teraz znow wrocil problem wiec prosze o porade co z tym fantem zrobic, bo wybieramsie za granice autem i nie chce zeby mi imo cos zablokowal
Pozdrawiam
Zdenek2007 pisze:A co w przypadku gdy auto było na kampanii dotyczącej CIM i po jakimś czasie pokrętło i klakson wariują? Czy ktoś już tak miał?
U mnie tak jest - wariuje tylko lewe, prawe zawsze było OK.
Akcja serwisowa zaliczona i po pewnym czasie zaczęło się z lewym pokrętłem coś chrzanić, nie bardzo mam czas wracać do ASO, ale prawdopodobnie pójdzie do wymiany.
Gorzej bo nie mogę namierzyć nr części w EPC, a podobno są różne.
Właśnie u mnie też tak jest dopiero teraz, po roku od kampani kółko i klakson zaczęły świrować, więc jestem ciekaw co na to centrala GM (niestety auto jest po gwarancji)
Dzwoniłem do Centrali GM i niestety mam 2 złe wiadomości:
1) dodatkowej akcji z CIM nie będzie, jeżeli nie ma takiego zgłoszenia z ASO Opla
Panowie ruszamy gnębić serwisy, bo inaczej nic nie załatwimy
2) jeżeli chodzi o sprawdzanie przebiegu i napraw będzie to utrudnione
Jak zwykle: Klient nasz pan, ale przed zakupem, po już nie
I tu dla GM
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
robimel pisze:Bodek tzn ze jak teraz bede chcial jechac do ASO z CIM tomijuz nie zrobią??
Z tego co pamiętam to CIM jest do 31.12.2012r. - więc Ci zrobią bez problemu - jak nie byłeś, gorzej bo nie mają zgłoszeń, że to nie pomaga i dalej jest źle - tylko z pokrętłem a nie z klaksonem.
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
devils odkręć śrubkę pod pokrętłem i wyjmij pokrętło na zewnątrz i wyczyść je całe, ono jest rozbieralne powinno pomóc, a jak nie to jest jeszcze jedna możliwość wyjąć poduchę i podgiąć blaszki od masy ja zrobiłem jedno i drugie i zapomniałem o problemie ze sterowaniem w kierownicy i o klaksonie, a na akcji cim-a też byłem i nic nie pomogło.
Ostatnio zmieniony 27 lip 2012, 22:43 przez marko, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam. Pora odgrzać kotleta. Mam pytanie, jak wygląda ta nieszczęsna blaszka (masy klaksonu) którą trzeba podgiąć gdy klakson milczy? Może ma ktoś jakieś zdjęcia?
Dzwoniłem do ASO i powiedzieli że moja Zocha była na kampanii z CIMem (niby)
Mam pytanie o kolegi czy poza klaksonem nie działa ci coś więcej. Sprawdzałeś może jak w tym czasie zachowują się wszystkie przyciski i pokrętła w kierownicy.
No tak lewe pokrętło szwankuje a tak to wszystko działa, oprócz klaksonu oczywiście, nawet jak zmniejsze podświetlenie deski rozdzielczej - dalej klaksonu brak. A może ktoś mi powie gdzie znajduje się przekaźnik klaksonu?